Arkadaşça

26 Nisan, 2006

Simli İpten Saçaklı Havlu Kenarı

Merhabalar
Bu aralar ben mi bloggerla bir sıkıntı yaşıyorum bilmiyorum. Ama 3 gündür her siteye birşey ekleme isteği ve vakti bulduğumda blogger hep hata veriyor. Belki internet bağlantımla alakalı birşeydir ama sinir edici bir durum :-)
Neyse bugün eşimin kız yiğenlerinin hepsinin elinde örnekte olduğunu gördüğüm bu havlu kenarını ekledim. Geçen memlekete gittiğimde hemen çekmiştim fotoğrafını. Simli örnekler benim nedense pek hoşuma gitmiyor. Dantel dediğin sade olmalı bana göre. Ama simli havlu kenarı örneği arayanlar da vardır herhalde. Bizim kızlardan alın bir model işte. Bu örnek daha önce eklediğim Bolu Çağdaş Sitesi Kursu öğrencilerinden aldığım bu havlu kenarına çok benziyor. Eski Eklediğim Sık İğneli Örnek için Tıklayın
Yeni eklediğimin yapılması daha kolay bence çünkü daha az sıkiğne yapılmış.Hangisini beğenirseniz artık.Kolay gelsin...

4 Comments:

Yorum Gönder

<< Home