Arkadaşça

25 Mayıs, 2005

Bolu Çağdaş Sitesi Kursiyerleri'nden Örnekler

Posted by HelloHavlu Kenarı


Bütün arkadaşlara merhabalar :-)
Bugün günlüğüme Bolu'dayken gezdiğim bir kermeste, Çağdaş Sitesi Kursiyerleri'nin açtığı standtan aldığım örneklerden birini ekledim.
Çağdaş Sitesi Kursiyerleri Hocası Nuriye Özdemir ve öğrencilerinin elemeklerinden diğer örnekleri de yavaş yavaş ekleyeceğim.
Bu arada bu kermesler Bolu'da sayın İzzet Baysal'ı anmak amacıyla düzenlenen şenlikler zamanında kuruluyor. İzzet Baysal babamız Bolu halkı için ömrünü adamıştır. Burada onu bir kere daha rahmetle anmak istiyorum. Onun kurduğu okullar, hastaneler ve diğer kuruluşlar sayesinde Bolu halkı rahata kavuşmuştur.

8 Comments:

  • At Çarşamba, Mayıs 25, 2005, Blogger Serra said…

    Devamini da sabirsizlikla bekliyorum meral.

     
  • At Çarşamba, Mayıs 25, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Örnek çok hoş.İzzet Baysal konusunda sana katılıyorum.Boluyu Bolu yapan ve üniversitede hakkını ödeyemeyeceğimiz kadar çok fazla emeği geçen İzzet Baysal'ı rahmetle anıyoruz.Allah nur içinde yatırsın.

     
  • At Perşembe, Mayıs 26, 2005, Blogger nagice said…

    çok güzel bir örnek.ne emek...
    devamınıda merakla bekliyorum..

     
  • At Perşembe, Mayıs 26, 2005, Blogger Rengarenk dantel said…

    bende çok beğendim, alıyorum listeye ( yarımlardan sonra yapacaklarımın listesi ) ewet devamını bekleriz yani. bolu hakkında bende bişeyler demeden geçemedim. Bolu başka güzel. ben eşimle balayına boluya gitmiştik. çok sevdik abantı. gene gideceğiz. görümcem boluda izzet baysal üniversitesinde okudu. orayaonu ziyarete gittik. bolu bana memleketimi hatırlatıyor, rize kadar yeşil bolu...

     
  • At Perşembe, Mayıs 26, 2005, Blogger Rengarenk dantel said…

    bu arada meral sen bolu'damı yaşıyorsun?

     
  • At Perşembe, Mayıs 26, 2005, Blogger Meral said…

    Merhabalar
    Serra, Özlem,Nilüfer, Nagihan ve Nazlı yorumlarınız için teşekkürler

    Nazlı Boluluyum ben ama şu an Sakaryada oturuyorum. Üniversite dahil Bolu'da okudum.
    Ailem Bolu'da. :-(

     
  • At Çarşamba, Haziran 07, 2006, Anonymous Adsız said…

    merhaba
    oncelikle dantel cok guzel :) ee nede olsa kimin hemserilerinin ellerinden cikmis ;) bende bi bolulu olarak Izzet babamizi rahmetle aniyorum bolu var oldukca onun ruhu sadolsun...

    selamlar

     
  • At Çarşamba, Haziran 07, 2006, Blogger Meral said…

    Merhaba Ümmühan
    Ziyaretin ev yorumun için çok teşekkür ederim
    Allah rahmet eylesin İzzet Baysal'ın benim hayatımda da ayrı bir önemi var mekanı cennet olsun.
    Sevgiler tekrar görüşmek üzere

     

Yorum Gönder

<< Home