Arkadaşça

15 Aralık, 2005

Yeşil Göz Yüzüğüm

Merhaba Arkadaşlarım.
Bugün yaptığım yüzüklerden bir tane daha ekledim.


Kristal Örmesinin Yapılış Animasyonu
Create-your-style.com sitesinden alınmıştır.
Yukarıdaki sitede basit yapım aşamaları animasyonla anlatılmış. Daha önce de başka bir yüzük anlatımında bu siteyi önermiştim.Takı yapımıyla ilgilenen arkadaşlar varsa bakmalarını tavsiye ederim. Bu yüzüğe benzer başka bir yüzük daha yapmıştım. Yapılışını merak edenler
buraya bakabilirler Tek fark yuvarlak boncuk etrafına kristal örme yapmam.
İnşallah beğenmişsinizdir sevgiler.

14 Comments:

  • At Perşembe, Aralık 15, 2005, Blogger Serra said…

    Meral, Nalan'a ikinciye yaparim bu battaniyewyi demissin, ne O haberimiz yok, ikinciyi mi bekliyorsun yoksa? :))

     
  • At Perşembe, Aralık 15, 2005, Blogger Meral said…

    :-) Serra keşke olsam.
    Olsa hemen söylerim sizlere de.
    Çocuk bakımı çok zor ama olsun 1 tane de kızım olsa diyorum

     
  • At Perşembe, Aralık 15, 2005, Blogger Tuhfe said…

    Meral çok şirin olmuş, ellerine sağlık, ayrıca animasyon da çok güzel. Teşekkürler.

     
  • At Perşembe, Aralık 15, 2005, Anonymous Adsız said…

    Yüzüğünü iyi günlerde kullan. Güzel olmuş.
    **
    Meral çocuk bakımı gerçekten çok zor. Ben de keşke sağlıklı sıhhatli bir de oğlum olsa diyorum ama cesaret edemiyorum.
    Artık çocuğu olmayan,örneğin Serra gibi :) arkadaşlardan hayırlı haberler bekliyorum.

    Sevgiler,

     
  • At Perşembe, Aralık 15, 2005, Blogger NuR said…

    Sevgili Meral,
    Animasyon, çok iyi sağol:))
    Yüzük çok güzel, ortadaki mineli taşa bayıldım, çok yakıştırmışsın. Ellerine sağlık, güle güle kullan.
    Adres için de teşekkürler. takıcı olucam en sonunda...
    Sevgiyle kal.

     
  • At Perşembe, Aralık 15, 2005, Blogger Serpilce said…

    Sevgili Meral,
    ellerine sağlık.çokgüzel olmuş.
    Sevgiyle kal.

     
  • At Perşembe, Aralık 15, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Meral merak etme kızın olursa ben bakacam dert etme sen
    :-))).Yüzükte çok şık olmuş doğrusu.Hızına yetişemiyorum...

     
  • At Cuma, Aralık 16, 2005, Anonymous Adsız said…

    çok güzel bir yüzük olmuş renkde harika yapılış animasyonuda çok yararlı olmuş sizin yüzük tarzlarınızı beğeniyorum ellerinize sağlık... başarılar...

     
  • At Cuma, Aralık 16, 2005, Blogger NAZLICA said…

    Çok hoş Meral, ellerine sağlık.Ortada mineli çiçek ayrı bir hava katmış.

     
  • At Cuma, Aralık 16, 2005, Blogger Hülya YILMAZ said…

    Yüzük çok güzel olmuş. Verdiğin linki de zevkle izledim. Teşekkürler

     
  • At Cumartesi, Aralık 17, 2005, Anonymous Adsız said…

    Ellerine saglik cok güzel olmus.

     
  • At Cumartesi, Aralık 17, 2005, Anonymous Adsız said…

    Sitenizi ilk kez ziyaret ettim. cok guzel seyler var. Ayrica bu yaptiginiz yuzuk te cok guzel olmus, elinize saglik. Verdiginiz site adresinden cok yararlanacagimi zannediyorum, misina tekniklerinin animasyonlu olmasi cok hosuma gitti, anlasilamsi kolay olmus boylece, neyse sayenizde bir site ogrenmis oldum. Tum isleriniz icin kolayliklar diliyorum. Benim sayfam www.uzakta.blogspot.com

     
  • At Çarşamba, Aralık 21, 2005, Anonymous Adsız said…

    Meral ellerine sağlık harika duruyor bu yüzük. Zaten mineli boncukları çok severim ben, birde yanına bu boncuklar eklenince ayrı bir güzel olmuş. Güle güle kullan.

     
  • At Çarşamba, Aralık 21, 2005, Anonymous Adsız said…

    Meral ellerine sağlık harika duruyor bu yüzük. Zaten mineli boncukları çok severim ben, birde yanına bu boncuklar eklenince ayrı bir güzel olmuş. Güle güle kullan.

     

Yorum Gönder

<< Home