Arkadaşça

18 Ekim, 2005

Ortası Boncuklu Kristal Yüzüğüm



Merhaba Arkadaşlarım
Öncelikle bugün benim doğum günümdü. Sizlerle de paylaşmak istedim sabahtan işler vardı öğleden sonra da dersti işti derken şimdi yazmaya vakit bulabildim. Aynı zamanda bugün annem ve babamın evlenme yıldönümüdür. 31 senelik evliler. İnşallah nice 30 sene aynı yastığa başkoyarlar.
Ben de bugün 30 lu yaşlara gelmenin burukluğunda bir ruh halindeyim :-) Nilüfer arkadaşım sitesinde doğumgününü kutlamış sabah gördüğümde çok duygulandım. Ona buradan çok teşekkür ediyorum. Çok nazik ve düşüncelisin arkadaşım benim.

Uzun zamandır yüzük ekleyememiştim. Bugün yeni yaptığım bu yüzüğümü sizlerle paylaşayım dedim. Yapılışı çok basit. Yapmak isteyenler için malzemeler şöyle:
* 1 tane ortaya koymak için oval, üzeri düz veya benimki gibi süslü bir boncuk.
* Küçük Kristal boncuklardan (kaç tane olduğunu saymam gerek :-) yazarım sonra sizlere)
* 30 cm misina
* Kumboncuklar
Kristal boncukları bir ucunu düğümlediğimiz misinaya Başlangıç Şemasındaki gibi başlayarak, boncuğun etrafını sarmaya yetecek uzunluğa gelene kadar örüyorsunuz. Aşağıdaki siteyi Selda Hanımın Bloğunda görmüştüm. Bu linkte yüzüğün kristal örme kısmının yapılışının hareketli animasyon şekilinde anlatılmış olduğunu gördüm. Buraya da bakabilirsiniz.

http://www.create-your-style.com/website.php?id=/techniques/beading/data_353.htm

Sonra boncuğu ortada sıkışacak kadar uzunluğa geldiğinde başlangıç ile son kısmını birleştiriyorsunuz. Boncuğu ortasına yerleştirim misinanın ucunu boncuğun deliğinden diğer tarafına geçiriyorsunuz ve boncuğ ortada sabitliyorsunuz. (Misinayı birkaç kere delikten geçirirseniz sağlam olur) Sonra parmağa geçen kısmını diğer yüzüklerimde anlattığım gibi kumboncuklarla örüyorsunuz.

17 Comments:

  • At Salı, Ekim 18, 2005, Blogger Serra said…

    Dogum gunun kutlu olsun sevgili Meral. Allah nice saglikli, huzurlu senelere cikarsin. Sevdiklerinle, esin ve oglusunla beraber.Ailene de nice nice senelere diyorum. 30'lu yas kismini da bosver, kadin 30'undan sonra guzellesir. Donup baktiginda , hayatta ne kadar cok sey basardigini dusun ve mutlu ol, ben 30'a kadar neler yaptim, kimbilir bundan sonra daha neler yapicam diye.
    Bu arada yuzuk fotografi gorunmuyor. :))

     
  • At Salı, Ekim 18, 2005, Blogger Unknown said…

    Sevgili Meral Mutylu yıllar. İnşallah dahA nice doğum günlerin olsun. Ailenle ve sevdiğin herkesle beraber. Ayrıca ailenide kutlarım.Allah herkese onlarınki gibi uzun evlilikler nasib eder inşalalh.iyiki doğdun. SEVGİLER....

     
  • At Çarşamba, Ekim 19, 2005, Blogger nagice said…

    canım soğum günün kutlu olsun.biraz geç oldu ama yeni açtım.
    annen ve babanada nice yıllar inşallah.sağlık ve huzurla...

     
  • At Çarşamba, Ekim 19, 2005, Anonymous Adsız said…

    Sevgili Meral daha nice güzel yıllar dilerim ailenle birlikte,İYİKİ DOĞDUN !
    Anne ve babanada daha nice uzun yıllar mutluluklar!

     
  • At Çarşamba, Ekim 19, 2005, Blogger incikboncuk said…

    Senin doğum günün ve yıldönümlerinin aynı güne gelmesi ailen için ne kadar hoi bir sürpriz olmuştur :)

    Doğum günün kutlu olsun, sevdiklerinle daha nice mutlu yıllar geçirmen dileğiyle. Allah annene babana sağlıklı,huzurlu, mutlu uzun ömürler versin.

    Sevgiler

     
  • At Çarşamba, Ekim 19, 2005, Anonymous Adsız said…

    doğum günün kutlu olsun daha nice mutlu yıllara...huzurla ve sağlıkla

     
  • At Çarşamba, Ekim 19, 2005, Blogger NuR said…

    Sevgili Meral,
    Sağlıklı, mutlu ve sevdiklerinle nice 30 yıllara...
    Anne ve babanı da kutluyor, beraber uzun, sağlıklı ömür diliyorum.Yüzük çok hoş, ortasındaki mine işlemeli parça da boncukçularda satılıyor mu, ben takı işinden pek anlamıyorum.
    Sevgiyle kal.

     
  • At Çarşamba, Ekim 19, 2005, Blogger Meral said…

    Arkadaşlar çok teşekkür ediyorum yorumlarınız için.
    Serra dün bi ara resim gözükmemişti bugün sorun yok sanırım.
    Sennur ortadaki mineli boncukları da boncukçudan aldım. Kolye için bunlar sanırım ama ben yüzükte kullandım.
    Boncukçuda daha bisürü çeşit takı aparatları bulabilirsin
    Hepinizi öpüyorum sevgiler

     
  • At Çarşamba, Ekim 19, 2005, Anonymous Adsız said…

    dogum günün saglikli huzur ve mutluluk ve basari dolu günlerinin yeniden baslangici olsun.anne ve baban insaallah bundan sonraki yasamlarındada saglikli mutluluk dolu nice 30 yillari birlikte kutlarlar.hayatta hersey gönlünce olsun saglikla ve sevgiyle kal.

     
  • At Çarşamba, Ekim 19, 2005, Blogger Tuhfe said…

    Yine çok hoş bir yüzük ellerine sağlık Meral. Yeni yaşını ve annenlerin evilik yıldönümlerini kutlarım.
    Sevgiyle.

     
  • At Çarşamba, Ekim 19, 2005, Anonymous Adsız said…

    Meral, sitende doğum gününle ilgili bir yazı görmeyince mail adresine göndermiştim doğum günü kutlamanı. Ama bir kere de buradan yazmak kısmetmiş. NİCE MUTLU YILLARA MERAL.

     
  • At Çarşamba, Ekim 19, 2005, Blogger Meral said…

    Münevver Abla Tuhfe ve Berrin sizlere de çok teşekkür ediyorum.
    Berrincim mailime bakamamıştım bir kere daha teşekkür ediyorum
    sağolun :-)

     
  • At Çarşamba, Ekim 19, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Nice mutlu yaşlara arkadaş.

     
  • At Çarşamba, Ekim 19, 2005, Blogger NAZLICA said…

    Sevgili Meral, Sevdiklerinle, sağlıklı ve mutlu bir şekilde nice uzun mutlu yıllar geçirmeni diliyorum.Ailene de sevgiler.NAZLICA

     
  • At Çarşamba, Ekim 19, 2005, Anonymous Adsız said…

    yorumların için teşekkürler... böğürtlen kabul edersen doğum günü hediyesi olsun... yadımcı olabildiysem sevindim...
    senin bu yüzükde harika olmuş arkadaşım.... ellerine gözlerine sağlık..gülay

     
  • At Çarşamba, Ekim 19, 2005, Blogger Meral said…

    Nilüfer nazlı ve Gülay sizlere de yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum.
    Gülaycım çok teşekkürler teklifin yeter almış kadar oldum hediyeni
    yapılışını o kadar hızlı aktardın ki :-)
    Hepinizi öpüyorum

     
  • At Perşembe, Ekim 20, 2005, Blogger sebboy said…

    Mutlu, huzurlu , sevdiklerinizle nice mutlu yıllara...

     

Yorum Gönder

<< Home