Arkadaşça

18 Ekim, 2005

Ortası Boncuklu Kristal Yüzüğüm



Merhaba Arkadaşlarım
Öncelikle bugün benim doğum günümdü. Sizlerle de paylaşmak istedim sabahtan işler vardı öğleden sonra da dersti işti derken şimdi yazmaya vakit bulabildim. Aynı zamanda bugün annem ve babamın evlenme yıldönümüdür. 31 senelik evliler. İnşallah nice 30 sene aynı yastığa başkoyarlar.
Ben de bugün 30 lu yaşlara gelmenin burukluğunda bir ruh halindeyim :-) Nilüfer arkadaşım sitesinde doğumgününü kutlamış sabah gördüğümde çok duygulandım. Ona buradan çok teşekkür ediyorum. Çok nazik ve düşüncelisin arkadaşım benim.

Uzun zamandır yüzük ekleyememiştim. Bugün yeni yaptığım bu yüzüğümü sizlerle paylaşayım dedim. Yapılışı çok basit. Yapmak isteyenler için malzemeler şöyle:
* 1 tane ortaya koymak için oval, üzeri düz veya benimki gibi süslü bir boncuk.
* Küçük Kristal boncuklardan (kaç tane olduğunu saymam gerek :-) yazarım sonra sizlere)
* 30 cm misina
* Kumboncuklar
Kristal boncukları bir ucunu düğümlediğimiz misinaya Başlangıç Şemasındaki gibi başlayarak, boncuğun etrafını sarmaya yetecek uzunluğa gelene kadar örüyorsunuz. Aşağıdaki siteyi Selda Hanımın Bloğunda görmüştüm. Bu linkte yüzüğün kristal örme kısmının yapılışının hareketli animasyon şekilinde anlatılmış olduğunu gördüm. Buraya da bakabilirsiniz.

http://www.create-your-style.com/website.php?id=/techniques/beading/data_353.htm

Sonra boncuğu ortada sıkışacak kadar uzunluğa geldiğinde başlangıç ile son kısmını birleştiriyorsunuz. Boncuğu ortasına yerleştirim misinanın ucunu boncuğun deliğinden diğer tarafına geçiriyorsunuz ve boncuğ ortada sabitliyorsunuz. (Misinayı birkaç kere delikten geçirirseniz sağlam olur) Sonra parmağa geçen kısmını diğer yüzüklerimde anlattığım gibi kumboncuklarla örüyorsunuz.

19 Comments:

Yorum Gönder

<< Home