Arkadaşça

29 Nisan, 2008

Motif Motif Perde




Merhabalar
Bugün geçtiğimiz ramazan iftara gittiğimiz Zeynep arkadaşımızın perdesini ekledim. Aradan baya bir zaman geçmiş. Resimleri kaydettiğim yeri bugün bulunca :-) hemen ekleyim dedim. Perdenin tam görüntüsünü fotoğrafını çekmesini rica ettiğim arkadaşım çekmemiş sadece yakından motiflerini çekmiş. Bu motiflerden büyük olan kısmı tam ortada küçükler de yanlardaydı. Aralarına da aynı renk iplikle püsküller yapılmıştı.
Bu dantel önceden bir masa örtüsüymüş. Zeynep arkadaşım annesinin ördüğü bu krem renkte örtüyü masa örtüsü olarak kullanacak yer bulamadığından ve örtünün de sandıkta beklemesine gönlü razı olmadığından bu örtüyü bölüp aldığı perdelik kumaşa bu şekilde dizayn ettirerek yapmış. Perdenin duruşu çok daha güzeldi. Kendi kendine tasarladığı iğne oyası yemeniyi bozup yaptığı bir tablosu vardı o gün onu da çekmeyi unutmuşum inşallah bi gün tekrar fırsat bulur da çekebilirim.

6 Comments:

  • At Salı, Nisan 29, 2008, Blogger makhina said…

    selam arkadaşım yeni bir şeyler ekledin mi diye bakmaya geldim,gelmişken yorum bırakmadan gitmk istemedim,çok şık farklı bir perde arkadaşın güle güle kullansın payaşımın için teşekkürler,hayırı günler dilerim

     
  • At Çarşamba, Nisan 30, 2008, Blogger yıldız said…

    merhabalar evet perde çok güzelmiş arkadaşınız güle güle günlerde kullansın.sizede iyi geceler diliyorum.

     
  • At Çarşamba, Nisan 30, 2008, Blogger NuR said…

    Ben de, oda takımlarını topladım, yatak örtüsü, perde artık nasıl denk gelirse, kullanılıcak hale getireceğim. O kadar emeğin, kullanılmadan durması yazık gerçekten de. Perde çok hoş olmuş, yapanın ellerine sağlık
    Sevgiyle kal

     
  • At Pazar, Haziran 15, 2008, Blogger Gelin Ayşe said…

    Çok güzel bir örnek.

     
  • At Çarşamba, Ekim 31, 2012, Blogger Kutalmış Alp FİDAN said…

    BEENİM BULOĞUMA DA BAKARMISINIZ ALPAGUFİDAN.BLOGSPOT.COM MERAL İN OĞLUYUM BEN

     
  • At Çarşamba, Eylül 24, 2014, Anonymous Adsız said…

    trafik kazası sonucu sakatlanan veya vefat eden bir yakınınız var ise alacağınız zorunlu trafik sigortasından tazminatınız var arayın size danışmanlık yapalım. www.trafikkazasihasar.com
    güvenilir ucuz ve hızlı ukash alabileceğiniz site www.ukashgenerator.com
    ukash ile alakalı form sitesi www.ukashabi.com

     

Yorum Gönder

<< Home