Arkadaşça

08 Ocak, 2008

Zehra Oda Takımı


Başlangıç Yeri Yakından Görünümü


Evet yine uzun bir ara verdim bloğa. Eskisi gibi vakit ayıramıyorum ve artık böyle olacağa benziyor gibi. Neyse bugün bu örneği niye ekledim ona geleyim.
İş nedeniyle görevli gittiğimiz ve orada kısa bir süre beraber çalıştığımız Zehra arkadaşım bana bu örneği siteye eklemem için vermişti. Kendisi ve orada çalışan diğer arkadaşlar güler yüzleriyle ve misafirperverlikleriyle bizlere yerimizi aratmamışlardı.
Zehra'nın benim siteme girdiğini öğrendiğimde çok mutlu olmuştum. Daha sonra bana bu örneği sitem için getirdiğinde çok hoşuma gitti. Siteyi açtığıma o gün bir kez daha sevinmiştim diyebilirim.
Buradan tekrar Zehra'ya Musa Bey'e Nermin Hanıma, Mehmet Bey'e Gülsüm Hanıma, Hüseyin'e ve diğer arkadaşlara çok teşekkür ediyoruz (Çaycımız Doğan'a da)

15 Comments:

Yorum Gönder

<< Home