Arkadaşça

08 Ocak, 2008

Zehra Oda Takımı


Başlangıç Yeri Yakından Görünümü


Evet yine uzun bir ara verdim bloğa. Eskisi gibi vakit ayıramıyorum ve artık böyle olacağa benziyor gibi. Neyse bugün bu örneği niye ekledim ona geleyim.
İş nedeniyle görevli gittiğimiz ve orada kısa bir süre beraber çalıştığımız Zehra arkadaşım bana bu örneği siteye eklemem için vermişti. Kendisi ve orada çalışan diğer arkadaşlar güler yüzleriyle ve misafirperverlikleriyle bizlere yerimizi aratmamışlardı.
Zehra'nın benim siteme girdiğini öğrendiğimde çok mutlu olmuştum. Daha sonra bana bu örneği sitem için getirdiğinde çok hoşuma gitti. Siteyi açtığıma o gün bir kez daha sevinmiştim diyebilirim.
Buradan tekrar Zehra'ya Musa Bey'e Nermin Hanıma, Mehmet Bey'e Gülsüm Hanıma, Hüseyin'e ve diğer arkadaşlara çok teşekkür ediyoruz (Çaycımız Doğan'a da)

15 Comments:

  • At Salı, Ocak 15, 2008, Blogger  said…

    Olá, amiga!
    Muito linda a toalhinha. Parabéns.
    Dô.
    (http://ninhodotricoecroche.blogspot.com)

     
  • At Cumartesi, Ocak 19, 2008, Anonymous Adsız said…

    örnekler çok güzel hergün yeni örnek eklenmişmi diye bakıyorum sitenize şömen örnekleri çok harikaydı fakat çıkartamadım kardeşinizin ve sizin ellerinize sağlık güzel şeyler yayınlıyorsunuz başarılar

     
  • At Salı, Ocak 22, 2008, Blogger nagice said…

    çok güzel bir örnek annemdede vr.ama ütü sorun:(

     
  • At Çarşamba, Ocak 23, 2008, Blogger NuR said…

    Canım, hem iş-hem bu tür hobilere zaman ayırmak büyük başarı, kutluyorum seni. Çok zarif bir model, ben deyapmıştım, ütüsü biraz zorluyor, ama değer, dantel kullanmak kolay değil...
    Sevgiyle kal

     
  • At Çarşamba, Ocak 23, 2008, Blogger Melek* said…

    çok güzel şeyler ya ellerin dert görmesin:)

     
  • At Pazar, Ocak 27, 2008, Blogger NAZLICA said…

    Merhaba, çok zarif, yıllar öncesi ben de orlondan işlemiştim. Teşekkürler hatırlattığın için. Arkadaşının da ellerine sağlık. Sevgiyle

     
  • At Çarşamba, Şubat 06, 2008, Anonymous Adsız said…

    Çok kibar bir oda takımı olmuş,çıtı pıtı,ama ürkütmeyin ütüsü zor diye olsun değer değilmi?

     
  • At Cuma, Şubat 08, 2008, Anonymous Adsız said…

    çok şık duruyor ama ütü zor olur gibi geldi

     
  • At Salı, Şubat 12, 2008, Blogger Nira said…

    FICO FELIZ EM VER TANTA COISA LINDA!
    sEU BLOG É LINDO , MESMO QUE NÃO ME ENTENDA, parabéns!!!!!!!!!!

     
  • At Salı, Eylül 16, 2008, Blogger marsellaa said…

    merhaba zehra oda takımı çok güzel örmek istiyorum ama bir üst sıraya geçiş nasıl anlamadım ağ gibi olan yerlerde yardımca olusanız sevinirim teşekkürler

     
  • At Salı, Eylül 16, 2008, Blogger Meral said…

    Merhaba MarsellaBaşlangıç yeri yakından görünüm linki var orda ona tıklayınca baya bi yakından görünümü çıkıyor. Ne kadar zincir çekilecek falan örneği ben yapmadığım için o konuda yardımcı olamam ama resim çok net
    Kolay gelsin

     
  • At Perşembe, Ocak 08, 2009, Anonymous Adsız said…

    Herkese merhaba, burada birçok sorumun cevabını buldum, katkısı olan herkese teşekkürler.

     
  • At Çarşamba, Haziran 16, 2010, Anonymous takı said…

    çok hoş model örnek aldım bende yapıorm

     
  • At Perşembe, Eylül 29, 2011, Anonymous Bijuteri kolye said…

    Bu tarz el becerilerine hakim olanları gerçekten çok tebrik ediyorum.

     
  • At Pazartesi, Temmuz 08, 2013, Anonymous bijouxroom said…

    süper; baydıldmm

     

Yorum Gönder

<< Home