Arkadaşça

20 Kasım, 2007

Marul Atkı ile Yeniden


Yeniden Merhaba :-)
Bu kız bi sinirle kapatacam demişti ama pire yüzünden yorgan mı yakılır diyerek ve de tabiki siz arkadaşlarımın desteğiyle tekrar yazmaya-paylaşmaya gittiği yere kadar devam demeye karar verdi.

Nilüferim, Kadriye ablam, Figenim, Zeliha ablam, Sevgili Münevver ablam, Zehra, Tuhfe, Serra, Nagihan, Nalan, Nazlı ve de Nazlıca, Berrin, Dantelci, Kızlarımınnakışları, Ayla, Hobimakinası, Neslihan ve sitemi ziyaret etmekten zevk duyan herkes ve de bu ara birçok mail aldığım Portekizli arkadaşlar sağolun varolun. ( Obrigado ) Do, Nena, Regina Celia, Katia Mattos.

Bugünlerde örgüye merak salmış durumdayım. Bir tane çanta ördüm şimdi elimde bir bolero var az kaldı bitmesine. İnşallah onları da ekleyeceğim buraya. Bugün Zeliha Ablam (Beyazzambak) ın ördüğü atkıyı eklemek istedim. Ben daha yeni gördüm bu ipi ki göreniniz çok olmuştur kesin. Çok güzel yumuşacık bişey. Ben de kesin öreceğim bir tane kendime.
Tekrar görüşmek üzere hoşçakalın.

13 Comments:

  • At Salı, Kasım 20, 2007, Blogger makhina said…

    selamlar,kararınıza çok sevindim sitenize uğramak alışkanlık oldu farklı ve güzel şeyleri görmeye alışmıştık.atkıda sanırım bu yılın modası bir çok sitede gördüğümüz farklı şık bir şey örenin ellerine sağlık,hayırlı günler dilerim,sevgilerimle
    maral
    http://makhina.blogcu.com
    http://hobimakinasi.blogspot.com

     
  • At Cumartesi, Kasım 24, 2007, Blogger Admin said…

    Canim cok sevindim dondugune, bende diger o kopyaci sitelerin cokmesi icin butn sitemi yeniden elden gecirdim ama o sitelerde simdilik cokmus durumda, canima degsin:)) mucadeleye devam. sevgiler...

     
  • At Pazartesi, Kasım 26, 2007, Blogger LECY said…

    Hello amiga,

    Lindo seu blog! Beutifuul!
    Kisses Brasil!
    Lecy
    www.lecyeberhardt.blogspot.com

     
  • At Salı, Kasım 27, 2007, Anonymous Adsız said…

    Bu atkı modelinin nasıl örüldüğü hakkında bilgi verebilirmisiniz?do.you.can@windowslive.com

     
  • At Çarşamba, Kasım 28, 2007, Blogger Nalan Kaplan said…

    Meral'ciğim bu ipe bende bayıldım çok güzelde renkleri var elimdeki işler biterse inşallah bende istiyorum örmeyi,iyiki burdasın sevgiler...

     
  • At Çarşamba, Kasım 28, 2007, Anonymous Adsız said…

    Ne bırakması yaw ne bırakması arkadaşım. Sen yazmaya devam et canım benim.
    Sana kuccakk dolusu sevgiler gönderiyorum.

    www.berrince.com

     
  • At Perşembe, Kasım 29, 2007, Anonymous Adsız said…

    Atkinin nasil yapildigini nasil ogrenebilirim acaba bende yapmak istiyorumda.Sevgiler.

     
  • At Pazar, Aralık 02, 2007, Blogger Nilüfer said…

    Zaten nereye gidiyorsun ki,seni bırakmayız kolay kolay.
    Atkının hemmodeli hemde rengi çok hoş.Zeliha Ablaya notumu ilet:gerçekten çok güzel görünüyor,ellerine sağlık,renge bayıldım :-)

     
  • At Pazartesi, Aralık 03, 2007, Blogger Serra said…

    Olur mu oyle bir iki ne yaptigini bilmezin yuzunden bizi harika dantellerden mahrum birakmak?

     
  • At Salı, Aralık 04, 2007, Blogger NuR said…

    Sevgili Meral, geçmiş olsun, hiç sinirlenmeye gerek yok, ben de defalarca kendi işlerimle karşılştım, hatta "ellerinize sağlık, pek güzel örmüşsünüz" diye de yazdım. Hırsızlık bin çeşit önüne geçilmiyor ki. İnsanın içinde olacak
    Şal çok trendy, renk de harika
    Sevgiyle kal

     
  • At Pazartesi, Aralık 10, 2007, Blogger Sandra Croche said…

    Oi,minha Linda!!!!!
    Passei para fazer uma visita e desejar uma otima semana para voce.......
    Beijos.............Sandra Coatti
    BRASIL

     
  • At Pazar, Aralık 30, 2007, Blogger  said…

    Olá!
    Obrigada pelo seu carinho.
    Bjs.
    Dô.

     
  • At Cumartesi, Mart 15, 2008, Anonymous Adsız said…

    atkının yapılışını koyasanız çok venirim

     

Yorum Gönder

<< Home