Arkadaşça

20 Kasım, 2007

Marul Atkı ile Yeniden


Yeniden Merhaba :-)
Bu kız bi sinirle kapatacam demişti ama pire yüzünden yorgan mı yakılır diyerek ve de tabiki siz arkadaşlarımın desteğiyle tekrar yazmaya-paylaşmaya gittiği yere kadar devam demeye karar verdi.

Nilüferim, Kadriye ablam, Figenim, Zeliha ablam, Sevgili Münevver ablam, Zehra, Tuhfe, Serra, Nagihan, Nalan, Nazlı ve de Nazlıca, Berrin, Dantelci, Kızlarımınnakışları, Ayla, Hobimakinası, Neslihan ve sitemi ziyaret etmekten zevk duyan herkes ve de bu ara birçok mail aldığım Portekizli arkadaşlar sağolun varolun. ( Obrigado ) Do, Nena, Regina Celia, Katia Mattos.

Bugünlerde örgüye merak salmış durumdayım. Bir tane çanta ördüm şimdi elimde bir bolero var az kaldı bitmesine. İnşallah onları da ekleyeceğim buraya. Bugün Zeliha Ablam (Beyazzambak) ın ördüğü atkıyı eklemek istedim. Ben daha yeni gördüm bu ipi ki göreniniz çok olmuştur kesin. Çok güzel yumuşacık bişey. Ben de kesin öreceğim bir tane kendime.
Tekrar görüşmek üzere hoşçakalın.

14 Comments:

Yorum Gönder

<< Home