Arkadaşça

04 Ekim, 2007

Yenidoğan - Bebek Lohusa Şekeri İçin Elemeği Süslemeler



Uzunca bir aradan sonra tekrar merhabalar diyorum.
Tezimle ilgili çalışmalarımdan ve işyeri yoğunluğumdan dolayı bir süre yazı ekleyemedim siteme. Öncelikle yokluğumda ziyaretlerini ve yorumlarını eksik etmeyen arkadaşlara çok çok teşekkür ediyorum.
Bugün daha önce çeyizinden örnekler eklediğim Elif kızımızın yeni dünyaya gelmiş kızı için Anneannenin hazırlamış olduğu bu güzel süslemeleri eklemek istedim. Geçen hafta sağolsunlar fotoğraflamama izin vermişlerdi.Bebek görmeye gelecek olan misafirleri için bu lohusa şekerlerini kendisi tek tek hazırlamış.Önce ahşap bir bebek beşiği almış, tüller, hazır çiçeklerle bu beşiği süslemiş sonra da tek tek içine lohusa şekerleri koyduğu ve minik bebek heykelcikleriyle tamamladığı süsleri de içine yerleştirmişler gelen misafirlere hediye edilmiş bu güzel hediyeler.
Bu örneklerden başka bebek odası kapısına asılmak üzere kapı süsü kız bebek beklendiği için pembe renkli tüllerle yine Elif'in annesi tarafından özenle yapılmış.
Bunlara ilave olarak bir de lohusa koruyucu hazırlamış kızına. Makas, Minik bir süpürge, nazar boncukları, çörek otu karışımlı alttaki süslemeyi de kendisi tasarlamış.


10 Comments:

  • At Cuma, Ekim 05, 2007, Anonymous Adsız said…

    Çok güzeller. Allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin.
    Sevgiler,

    www.berrince.com

     
  • At Cuma, Ekim 05, 2007, Blogger Admin said…

    Canim merhaba,
    seni merak etmeye baslamistim, besik ve digerleri cok sevimli olmus, Allah anali babali buyutsun, saglikli, mutlu ve uzun bir omru olsun, Paylasim icin tesekkurler, sevgilerimle...

     
  • At Pazar, Ekim 07, 2007, Blogger NuR said…

    Arayı uzatmıştın, dönüşüne sevindim, hayırlı kışlar olsun. Ne güzel adetler, harika olmuşlar. Elif in annesinin emeğine sağlık.Bebeğe sağlıklı, şanslı bir ömür dilerim
    Sevgiyle kal

     
  • At Pazartesi, Ekim 08, 2007, Blogger Serra said…

    Kadir geceniz mübarek olsun, Allah bütün dualarınızı hayırlısıyla kabul etsin.

     
  • At Pazartesi, Ekim 08, 2007, Anonymous Adsız said…

    Kuran da Kadir Gecesi için Leyletü'l kadri hayrun min elfi şehrin Kadir Gecesi bin aydan hayırlı bir gecedir diye buyuruluyor. Bu nedenle bu geceyi ihya edelim.. Kadir geceniz hayırlı olsun..

     
  • At Çarşamba, Ekim 10, 2007, Anonymous Adsız said…

    Simdiden bayraminizi kutluyorum. Hoscakalin...

     
  • At Perşembe, Ekim 11, 2007, Blogger Mustafa Şenalp said…

    çok güzel bir site.

     
  • At Cuma, Ekim 12, 2007, Blogger Admin said…

    Meralcim
    Hayirli, saglikli ve mutlu Bayram dilerim canim, sevgiler...

     
  • At Pazar, Kasım 04, 2007, Anonymous Adsız said…

    merhaba kardeşim bloğunu gezdim çok güzel örnekler var bir girdim bir daha çıkamadım ne kadar marifetlisiniz elinize sağlık kutluyorum

     
  • At Çarşamba, Şubat 06, 2008, Blogger Unknown said…

    arkadaşım ellerine sağlık ve çok teşekkür ederim böyle güzel sanat eserlerini bizimle paylaştığın için.bende yeni gördüm bu lohusa şekerlerini önceden böyle şeyler yoktu. neyse artık doğurursak bizde yaparız.

     

Yorum Gönder

<< Home