Arkadaşça

31 Temmuz, 2007

Labirent Oda Takımı İçin Bir Şema

2 Comments:

  • At Çarşamba, Ağustos 08, 2007, Anonymous Adsız said…

    Çok teşekkür ederiz.Ben bu danteli pek çözemedim daha açıklayıcı bilgi verirseniz çok sevinirim.İlk açıklamada yarım dolgulu zincirlerden 19 tane demişsiniz şemada ise motifler sanki verev duruyor gidip gelmeli nasıl olacak.Bana yardımcı olursanız size minnettar olacağım.Çünkü bu örneği öğrenmeyi çok istiyorum.Sevgilerle..Hülya

     
  • At Perşembe, Ağustos 09, 2007, Blogger Meral said…

    Merhaba Hülya
    Benim açıkladığım tarif ilk eklediğim kare motif içindi. Bu eklediğim şemada farklı bir model uygulamışlar ve motiflerle kenar danteli yapmışlar. Aslında bu açıklamayı koyacaktım ama elim değmedi birtürlü :-)
    Bu halinden motiflerin gidip gelmeli yapılarak oluştuğu anlaşılır diye düşündüm

     

Yorum Gönder

<< Home