Arkadaşça

11 Haziran, 2007

Güllü-Dallı-Peçeteli Fiskos



Fiskos Örtüsü Resmi 1
Fiskos Örtüsü Resmi 2
Merhabalar
Haftanın ilk günü haftasonu gittiğim memleketim Bolu'dan dönmüşüm. Elimde yeni birkaç örnek var hemen eklemezmiyim. Gerçi biraz çekim kalitem düştü ama inşallah birilerine faydalı olabiliyorumdur.
Bu örneği kızkardeşim Nihal buzdolabı örtüsü olarak örmüştü Hatırlamak İçin Tıklayın Daha sonra aynı örneği Sevgi Halam almış bu hale getirmiş. Bir tane peçetenin etrafına bu örneği monte etmiş, etrafını simli iplerle süslemiş ve kurdelalar da takmış.Küçük bir fiskosa serip fotoğrafını çektim. Fiskos örtüsü olarak da şömentablo olarak da çok güzel duruyor.
Umarım sizler de beğenirsiniz.

14 Comments:

  • At Salı, Haziran 12, 2007, Blogger Serra said…

    ben de gullu pecete ile olacak ornek ariyorum aslinda ama bende dort pecete var, , ip de az oldugundan bunu yapamam herhalde. Cok yaratici olmus, halanin eline saglik.

     
  • At Salı, Haziran 12, 2007, Anonymous Adsız said…

    sıtenızı cok beğeniyorum.gerçekten çok güzel modeller yayımlıyorsunuz.ben de sizlerden etkilenerek bir blog açtım.arkadas listenize eklerseniz cok memnun olurum.

     
  • At Çarşamba, Haziran 13, 2007, Blogger Admin said…

    Meralcim merhaba
    halanin ellerine saglik nefis bir ortu olmus, ayrica zahmetli. Canim tesekkurler paylasim icin.
    Sevgilerimle...

     
  • At Çarşamba, Haziran 13, 2007, Blogger Meral said…

    Şükran Hanım Sitenizi yazmamışsınız yazarsanız hemen eklerim
    Arkadaşlarım yorumlarınız için halam adına çok teşekkürler ediyorum :-)

     
  • At Çarşamba, Haziran 13, 2007, Anonymous Adsız said…

    Internete baglanabilmisken birkac ziyaret gerceklestireyim dedim. Nasilsin arkadasim? Kendine iyi bak..

     
  • At Cuma, Haziran 15, 2007, Anonymous Adsız said…

    elişlerinden hiç anlamam ama güzel paylaşımlar nede olsa emeğiniz geçmiş, emeğinize yüreğinize sağlık...

    Sevgiyle Kal...

     
  • At Pazartesi, Haziran 18, 2007, Blogger NuR said…

    Sevgili Meral,
    Kumaşlı dantelleri çok sevdiğim için, bu modele bayıldım, bir de güllü tabii... çok hoş olmuş, halanın ellerine sağlık. Haftan güzel geçsin
    Sevgiyle kal

     
  • At Çarşamba, Eylül 12, 2007, Anonymous Adsız said…

    bu örnegi arıyordum her yerde arkadaşımda vardı örnegini bana vermemişti çok sevindim burda görünce nekadar burdan çıkarması biraz zor olsada çıkarıcagım çok tşk ederim örneginizi burda bizimle paylaştınız çok sevindim örnegi görünce
    Saygılarımla başılarınızın ve yeni örneklerinizi bekliyorum

     
  • At Cuma, Eylül 21, 2007, Anonymous Adsız said…

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

     
  • At Pazar, Eylül 23, 2007, Anonymous Adsız said…

    çok güzel bir örnek hatta mükemmel örneği pc den çıkmıyo nasıl alabilirim ben kolay kolay beğenmem bir şeyi ama bu çok güzel örenin eline sağlık

     
  • At Salı, Eylül 25, 2007, Blogger Meral said…

    Merhabalar isimsiz not bırakan ziyaretçi arkadaşımız için yazıyorum
    Ben şimdi denedim çıktı alınabiliyor herhangi bir sorun yok
    ayrıca beğenmenize çok sevindim
    teşekkürler

     
  • At Pazartesi, Ekim 29, 2007, Anonymous Adsız said…

    BU ÖRNEĞİ ÇOK BEĞENDİM AMA ANLAYAMADIM PARÇALIMI YAPILMIŞ PARÇALISA EKLEM YERLERİ NASIL OLMUŞ AYDINLATIRMISINIZ TEKRAR TEŞEKKÜRLER

     
  • At Perşembe, Mayıs 01, 2008, Anonymous Adsız said…

    düğünüm var sekizinci ayın sekizinde bende yapıcam bu örneği ayrıca hanımlar iğne oyası yapıyorum duyrulur

     
  • At Perşembe, Mart 25, 2010, Anonymous Adsız said…

    çok güzelmiş doğrusu bayıldım bende öreceğim teşekkürler ellerine salık

     

Yorum Gönder

<< Home