Arkadaşça

13 Nisan, 2007

ARKADAŞÇA 2 YAŞINDA


Merhabalar
Yarın Arkadaşça'nın 2. yaşı dolacak. 2 yılda elimden geldiğince sizlerle kendimden ve yakınlarımdan aldığım örnekleri paylaşmaya çalıştım. Son zamanlarda iş yoğunluğum nedeniyle yeterince bloğumla ilgilenemesem de, ne zaman yeni bir örnek görsem hep burda yayınlamak, görmeyenlere gösterebilmek düşüncesi, heyecanı ile bulduklarımı fotoğrafladım-ekledim Arkadaşçama. İnşallah faydalı olabilmişimdir. Sitemi ziyaret eden herkese çok teşekkür ediyorum


Bir örnek eklemeden olmaz diyerek 3. yaşımıza ilk adımı 3 çiçekli bu havlu kenarıyla atayım dedim. İnşallah daha uzun süreler burada sizlerle güzel günler paylaşırız
Sevgilerimle
Meral

10 Comments:

  • At Cuma, Nisan 13, 2007, Blogger Selcen Şenocak said…

    Yeni yaşınız hayırlı olsun ne kadar güzel daha uzun yıllar burada olmanız dileğiyle bende aranıza yeni katılmaya çalışanlardanım. Ellerinize sağlık hepsi çok güzel. sevgiler...

     
  • At Pazar, Nisan 15, 2007, Blogger Admin said…

    Sevgili Meral merhaba, arkadasca nice seneler dilerim canim, faydali yararli olmak ne demek, ben Tr'de yillarca calistiktan sonra Kanada'ya gelince issiz oturmaktan cok sikilip elisi birseyler yapmak istemistim, ama dogru duzgun ip bulamamistim, daha sonra kalin ag ipini buldum bu seferde ornek bulamamistim,sonra aklima internetten arastirmak geldi ve ilk kesfettigim senin siten Serra'nin sitesi, Munevver hanimin sitesi oldu, sizlerden faydalandim ve yorum yazmayi bile bilmiyordum onun icin tesekkur edemedigim gunlerin anisina simdi defalarca tesekkur ederim canim.Bilirsin veya duymussundur, bazi hanimlar orneklerini vermezler verselerde aman kirlenmesin dese insanin gucune gider simdi o gunler artik mazi oldu. Internet iyiki varsin bu kadar guzel olaylara vesile oldun, ne guzel arkadasliklar kuruldu. Tekrar nice mutlu seneler dilerim canim sevgilerimle...Hatice

     
  • At Pazartesi, Nisan 16, 2007, Blogger Serra said…

    Hatice hanim cok guzel yazmis, bizler kimsenin yillarca yapmadiginbi internet sayesinde yaptik. Yeni yasin kutlu olsun Arkadasca.

     
  • At Pazartesi, Nisan 16, 2007, Blogger Meral said…

    Almula yorumun için çok teşekkürler.Siten de hayırlı olsun linklerime ekliyorum.

    Hatice sana da çok teşekkür ediyorum. Gerçekten annem beğendiği dantelleri komşusundan bile alamazdı aklıma getirdin :-)

    Serracım ilk blog açtığımda bana heyecan veren ve devam etmemi sağlayan blogculardan birisin çok teşekkürler.

     
  • At Pazartesi, Nisan 16, 2007, Anonymous Adsız said…

    merabalar blog yasiniz hayirli olsun iyiki varsiniz ben her zaman sizin orneklerinizden cok yararlandim ellerinize saglik diyorum insallah daha bir cok seneler bizimle olursunuz

     
  • At Salı, Nisan 17, 2007, Anonymous Adsız said…

    Daha nice yillara insallah. Sevgiyle kalin...

     
  • At Perşembe, Nisan 19, 2007, Blogger NAZLICA said…

    Sevgili Meral nice blog yaşları diliyorum. Paylaşmak büyük bir mutluluk, hepimizin birbirinden öğrendiği şeyler oldu olacak. Sanal da olsa iyi arkadaşlıklar var, sürsün gitsin diyorum. Sevgiyle

     
  • At Cuma, Nisan 20, 2007, Blogger Nilüfer said…

    Arkadaşçanın 2.yılını kutluyor,ona daha çok uzunnnnn seneler diliyorum.İyiki varsın arkadaşçam :)

    Yeni yazdım,bilgisayarım ancak tamir oldu :-(

     
  • At Cuma, Nisan 20, 2007, Blogger one ben bir sey said…

    Meralcim,
    Daha nice blog yaşlarına
    sevgilerimle

     
  • At Cumartesi, Mayıs 05, 2007, Anonymous Adsız said…

    2. yılını kutlar güzel paylaşımlar dileğiyle başarılarının devamını dilerim sevgiler....

     

Yorum Gönder

<< Home