Arkadaşça

15 Aralık, 2006

Simli İplerden Motifli Şalım ve Örümcek Şalım




Merhabalar,
Bugün sonunda bitirebildiğim 2 şalımı ekledim. Son zamanlarda şallara çok meraklıydım. Nagihan'da başka sitelerdeki arkadaşlarda gördüğüm şallara imrenerek bakıyordum. Hem sitelerde gör üstüne bir de elinde ipler harıl harıl şal ören bizim kızları gör dayanamamış 2 farklı ip almıştım yüncüden ve kalın bir tığ tabi.
Örümcek şalım yoktu önce onu başladım sonra bir de motifli şalım olsun istedim. İnternetten motif örneklerine baktım motifli şalımın örneğine benzer bir motif beğendim ve onu da başladım. Her iki şalı birden sıkıldığımda değiştire değiştire akşamları ördüm ve önce örümcek şalım sonra da motiflisi bittiler. En çok beyaz simli ipten olan motifli şalım oldu. İp çok kalındı başlarken olmayacak bundan şal galiba diyerek başlamıştım ama bitirdikten sonra bir güzel ütüledim ve şalı incelttim. Hem daha düzgün durdu hem de biraz daha büyümüş oldu.

9 Comments:

  • At Cuma, Aralık 15, 2006, Anonymous Adsız said…

    mükemmel olmuş meralcim ellerine sağlık yaa... ,
    ama benim hiiç şalıım yooooook.
    fena imrendim görürsünüz bende örciiim...

     
  • At Pazar, Aralık 17, 2006, Anonymous Adsız said…

    ıyı haftalar. Şal süper

     
  • At Pazartesi, Aralık 18, 2006, Anonymous Adsız said…

    Meralciğim inanırmısın hepsi birbirinden güzel ve hangisine ne yazacağımı şaşırdım diyecek söz bulamıyorum terbrikler canım süpersin walla.

     
  • At Çarşamba, Aralık 20, 2006, Anonymous Adsız said…

    Meralcim,
    annemin vefatı dolayısıyla bırakmış olduğunuz nazik mesaj için teşekkür ederim sevgilerimle

     
  • At Çarşamba, Aralık 20, 2006, Blogger NuR said…

    Sevgili Meral,
    Şallar harika olmuş, iyi günlerde kullan, ellerine sağlık
    Sevgiyle kal

     
  • At Perşembe, Aralık 21, 2006, Blogger Zehra said…

    meral canım çok kibarlar bunlar yaa :)) ellerine sağlık canım benim :))

     
  • At Pazar, Aralık 24, 2006, Blogger Tuhfe said…

    Ellerine saglik Meral. Iyi gunlerde gule gule kullan.

    Sevgiler.

     
  • At Pazartesi, Aralık 25, 2006, Blogger NAZLICA said…

    Sevgili Meral; Desteğin için çok teşekkür ederim canım. Şallar pek güzel olmuş ellerine sağlık. Sevgiyle kal.

     
  • At Çarşamba, Şubat 14, 2007, Blogger Nilüfer said…

    Ben bu şalları nasıl fark etmedim.Benim hiç böyle bir şalım olmadı ki :-) ,yok yok sağol hediye etmene gerek yok :-)...

    Şallar çok güzel olmuş,güle güle kullan..

     

Yorum Gönder

<< Home