Arkadaşça

15 Aralık, 2006

Simli İplerden Motifli Şalım ve Örümcek Şalım




Merhabalar,
Bugün sonunda bitirebildiğim 2 şalımı ekledim. Son zamanlarda şallara çok meraklıydım. Nagihan'da başka sitelerdeki arkadaşlarda gördüğüm şallara imrenerek bakıyordum. Hem sitelerde gör üstüne bir de elinde ipler harıl harıl şal ören bizim kızları gör dayanamamış 2 farklı ip almıştım yüncüden ve kalın bir tığ tabi.
Örümcek şalım yoktu önce onu başladım sonra bir de motifli şalım olsun istedim. İnternetten motif örneklerine baktım motifli şalımın örneğine benzer bir motif beğendim ve onu da başladım. Her iki şalı birden sıkıldığımda değiştire değiştire akşamları ördüm ve önce örümcek şalım sonra da motiflisi bittiler. En çok beyaz simli ipten olan motifli şalım oldu. İp çok kalındı başlarken olmayacak bundan şal galiba diyerek başlamıştım ama bitirdikten sonra bir güzel ütüledim ve şalı incelttim. Hem daha düzgün durdu hem de biraz daha büyümüş oldu.

10 Comments:

Yorum Gönder

<< Home