Arkadaşça

20 Eylül, 2006

Sibel'in Nişan Bohçası

Merhaba arkadaşlarım
Uzun bir ara verdim bu sefer biliyorum. İşyerimizdeki tadilat yüzünden ve bir türlü tarihi kesinleşemeyen benim sınavım yüzünden. Sınavımın tarihi hala belirsiz bu yüzden baya bi gerildim diyebilirim. Beklemek benim gibi sabırsız biri için çok zor.
Hayırlısı olsun demekten başka bişey yapamıyorum.
Neyse elimdeki bloğa atılmayı bekleyen örneklerimizden atayım dedim bugün fırsat bulmuşken. Sibel yiğenimden çektiğim nişan bohçası örneğini ekledim.

NOT: Alttaki havlu kenarının yapılışı hakkında ayrıntı isteyen arkadaşlarımız için örneği yapmayı deneyip fotoğraflayacağım O havlu kenarını ben yapmadığım için nasıl yapıldığı hakkında yanlış bilgi vermeyeyim. Fotoğrafı büyütme butonuna basıp baktığımızda örnek baya belirginleşiyor zaten. Ben de deneyip göstermeye çalışacağım.
Tekrar görüşmek üzere...


15 Comments:

  • At Çarşamba, Eylül 20, 2006, Blogger Rengarenk dantel said…

    nerelerdesin arkadaşım yaa. örnek mükemmel güzel yapanın ellerine sağlık paylaşımlarınız için çook çok merciiii...

     
  • At Çarşamba, Eylül 20, 2006, Blogger Serra said…

    Insallah sinavin belli olur sen de girer kurtulursun. En zoru beklemek. Bir yerden sonra calismak da istemez insan. Kolay gelsin.
    Ornek harika.

     
  • At Çarşamba, Eylül 20, 2006, Blogger akçahan said…

    Hepsi harika Meral. İnşallah sınav konusunda en iyisi, en kısa zamanda gerçekleşir kardeşim.

     
  • At Çarşamba, Eylül 20, 2006, Blogger NuR said…

    Sevgili Meral,
    Merhaba, dilerim her şey gönlünce olur.Bu örnekten oğluşuma masa örtüsü yaptım, ama daha dikmedim.Bloğuma 15 mayıs tarihinde
    yayınlamıştım. Allah iyi günlerde kullanmayı nasibetsin.
    Sevgiyle kal

     
  • At Cuma, Eylül 22, 2006, Blogger Nilüfer said…

    Hayırlısı ile bu sınavı atlatacaksın inşallah.Merak etme sen zeki arkadaşım benim.
    Örnek gerçekten çok güzel görünüyor...

     
  • At Cuma, Eylül 22, 2006, Blogger >>>>MUSTAFA<<<< said…

    slem merhaba benimde çeyizim için birşeyler yaparmısın ne olurrr yaa yakında evlenecemde:PPPP

    hoşçakal:)))

     
  • At Cuma, Eylül 22, 2006, Blogger acemice said…

    canım ya tahmin edebiliyorum stresini. dilerim sınav tarihin belli olurda gerginliğini atarsın başarılı olacağına inanıyorum. bohça harika görünüyor yapanın elerine sağlık.
    sevgiler...

     
  • At Cumartesi, Eylül 23, 2006, Blogger Serra said…

    Tum ailenin mübarek Ramazan ayınızı tebrik eder hayırlara vesile olmasını dilerim. Bu hayırlı ayda dualarınız kabul olsun.

     
  • At Cumartesi, Eylül 23, 2006, Anonymous Adsız said…

    Sınavında başarılar dilerim.
    Örneğinde çok güzel.
    Ayrıca ramazan ayın mübarek olsun eviniz bereketle dolsun.

    Serpilce.bloggspot.com

     
  • At Pazar, Eylül 24, 2006, Blogger Nalan Kaplan said…

    Hayırlı ramazanlar dilerim Meral...

     
  • At Pazar, Eylül 24, 2006, Blogger Zehra said…

    CANIMM MERAL ALLAH RADIMCIN OLSUN..SAKIN STRES YAPMA BU SINAVI ATLATICAKSIN..EMİNİM BUNA ;) OLAR MI CANIMCIM BİRTANEM:) HADİ BAKALIM ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN..SENİNLE OLSUN..BAŞARILAR DİLERİM FISTIKIM BENİMMM :)) KOCAMAN ÖPTÜM..ÇEYİSLİKLER ÇOK KÜSEL GÖZÜKÜYOR BUARADA ;) BUARADA SENİN VE AİLENİN RAMAZAN AYINI HAYIRLAR SAĞLIK BEREKET HUZUR MUTLULUK TÜM AY DA SİZİNLE OLSUN..HAYIRLI RAMAZANLAR CANIM BENİM :) ;)

     
  • At Pazartesi, Eylül 25, 2006, Anonymous Adsız said…

    Merhaba Meral nişan bohçası çok şık çok beğendim.Sınavınızdada başarılar diliyorum hayırlı ramazanlar.Özge

     
  • At Pazartesi, Eylül 25, 2006, Blogger Tuhfe said…

    Allah kolayliklar versin sevgili Meral.Cok guzel bir model. Iyi gunlerde kullansin Sibel hanim.

    Ramazanin mubarek olsun.

     
  • At Salı, Eylül 26, 2006, Anonymous Adsız said…

    cok guzel bir ornak buna benzer guvey bohcasi yaptim ben harika oldu bu ornek te cok guzel yapanin eline saglik

     
  • At Çarşamba, Eylül 27, 2006, Blogger NuR said…

    Sevgili Meral,
    Sana ve ailene hayırlı Ramazanlar dilerim
    Sevgiyle kal

     

Yorum Gönder

<< Home