Arkadaşça

20 Eylül, 2006

Sibel'in Nişan Bohçası

Merhaba arkadaşlarım
Uzun bir ara verdim bu sefer biliyorum. İşyerimizdeki tadilat yüzünden ve bir türlü tarihi kesinleşemeyen benim sınavım yüzünden. Sınavımın tarihi hala belirsiz bu yüzden baya bi gerildim diyebilirim. Beklemek benim gibi sabırsız biri için çok zor.
Hayırlısı olsun demekten başka bişey yapamıyorum.
Neyse elimdeki bloğa atılmayı bekleyen örneklerimizden atayım dedim bugün fırsat bulmuşken. Sibel yiğenimden çektiğim nişan bohçası örneğini ekledim.

NOT: Alttaki havlu kenarının yapılışı hakkında ayrıntı isteyen arkadaşlarımız için örneği yapmayı deneyip fotoğraflayacağım O havlu kenarını ben yapmadığım için nasıl yapıldığı hakkında yanlış bilgi vermeyeyim. Fotoğrafı büyütme butonuna basıp baktığımızda örnek baya belirginleşiyor zaten. Ben de deneyip göstermeye çalışacağım.
Tekrar görüşmek üzere...


16 Comments:

Yorum Gönder

<< Home