Arkadaşça

08 Ağustos, 2006

Gül Salon Takımı


Merhaba arkadaşlarım
Uzun zamandır aranızda yoktum ama elimde olmayan nedenlerden biliyorsunuz. Bilgisayarım pakette ve kayıtlı resimlerimi de kullanamıyorum. Zaten izindeyim de ara ara işe geliyorum.Sınava hazırlanıyorum biliyosunuz.Kasıma kadar birşey ekleyemem herhalde diyordum. Bugün fotoğraf makinamdan başka bir bilgisayara aktarma yapma fırsatını buldum ve yeni çektiğim örneklerden bir tane ekleyeyim dedim.
Hepinizi çok özledim.
Sitemi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.

Bu arada mutfak takımımın buzdolabı örneğini isteyen Ayşegül hanım onu da ekledim linkine inşallah görürsünüz.
Hepiniz sağlıcakla kalın...

11 Comments:

  • At Çarşamba, Ağustos 09, 2006, Blogger Rengarenk dantel said…

    meralcim seni burada görmek güzel, arayı açma ok? bu arada bütün bir dantel parça bana göre olmasada gülleri herkes gibi severim. bi vitrin takımı göze alınmasada bi kaç parçalık bi iş çıkabilir. bütün dantellerden kaçarım ama güzellere dayanamam.. ellerine sağlık, sınavdan accaip başarılar diliyorum. öyle ii geçsinki sen bile şaşır :) kolay gelsin canım...

     
  • At Çarşamba, Ağustos 09, 2006, Anonymous Adsız said…

    Canım sınavlarında başarılar dilerim. Seni de görmek güzel :) Dantelde güzel :)

     
  • At Perşembe, Ağustos 10, 2006, Blogger Serra said…

    Bu motifi oda takimina bohcaya havluya filan her yere yapiyorlar, her yere de yakisiyor. Guzel ornek. Benim gibi tek parcacilara uygun. Sinavda basarilar, vallahi gozumuz yollarda kalmisti. Acma lutfen arayi.

     
  • At Cuma, Ağustos 11, 2006, Blogger nagice said…

    selam canım.aman arada uğrada çok özletme kendini.sınavlarında başarılar..

     
  • At Cumartesi, Ağustos 12, 2006, Blogger Serpilce said…

    sınavlarında başarılar dilerim.
    allah yardımcın olsun.

     
  • At Salı, Ağustos 15, 2006, Blogger Nilüfer said…

    Benim güzel arkadaşım ben seni unuturmuyum.Dün akşam başka bir blogtaki arkadaşla senden bahsettik.Ayrıca akşam yemek yerken yine aklımıza geldi Nilgün ve ben senin ne kadar becerikli olduğun konusunda sohbet ettik.Nazar değmesin diye maşallah dedittiriyorum herkese.On parmağında on marifet var arkadaşım benim.Derslerinde başarılar.Dantel konusunda yorum yapmaya gerek yok.Sen her işte olduğu gibi bu konudada ustasın :-)

     
  • At Çarşamba, Ağustos 16, 2006, Blogger Tuhfe said…

    Meralcim ben de Nazli gibi butun prclardan kacarim. Ama bu ornek zevkli orulur gibi geliyor. Ayrica sinavlarinda muvaffakiyetler dilerim.

    Sevgilerimle.

     
  • At Çarşamba, Ağustos 16, 2006, Anonymous Adsız said…

    Meralcim,merhaba,
    çok güzel bir örnek işin içine gül girincede daha havalı oluyor,
    sınavlarda başarılar ,özledim bende...
    Sevgilerimle

     
  • At Çarşamba, Ağustos 16, 2006, Anonymous Adsız said…

    sevgili meral merhaba dantel cok güzel.sınavlarında basarılar.sevgiler

     
  • At Pazar, Ağustos 20, 2006, Anonymous Adsız said…

    İyi kandiller

     
  • At Pazar, Ağustos 20, 2006, Blogger Nilüfer said…

    Mirac Kandilin mübarek olsun.
    Sen olmasanda boş bırakmayacağım bloğunu.Cumaya görüşürüz inşallah :-)

     

Yorum Gönder

<< Home