Arkadaşça

27 Haziran, 2006

Kare Dilimli Sehpa veya Tepsi Örtüleri

Merhaba arkadaşlar
Uzun bir aradan sonra birşeyler ekliyorum.Kendimi iyi hissetmediğimden bugün ders çalışamak istemedim. Kötü de olsa bu vesileyle ekledim birşeyler siteye.
Bu aralar yine ders çalışmaya başlamak zorunda kaldım. Yeterlilik sınavına erken girmeye karar verdik. Bu yüzden siteyi çok sık güncelleyemeyeceğim için şimdiden özür dilerim. Bugün gibi olmasa da boş vakitler buldukça eklerim yine duramam biliyorum :-)

Alttaki örneği yiğenim Sibel'in çeyizini çekerken gördüğüm zaman çok beğenmiştim. Hemen yapmıştım. Eklemek bugüne nasip oldu. Serilecek henüz bir yer bulamadım ama çok severek ördüğüm bu örneğin nasip olursa büyütülmüş halini de örmek istiyorum.4'e 4 dilimli mesela küçük bir şömentablo olur. Sibel yiğenim 3 dilimden yapmış ben 4 dilimli olanını ördüm. Yakından çekilmiş fotoğraflarını görmek için alttaki linklere tıklayın.

Bu örneğin değişik versiyonlarını bazı sitelerde görmüştüm.Hayatın İçinden2 bloğunda da ortası çiçekli örülmüş halini görebilirsiniz o örnek de güllü sevenler için çok güzel bence.
Gülay arkadaşımızın sitesinde de ucundan görünen fotoğrafı vardı buldum ekledim linkini. Duruşunun güzelliğini orda da görmüştüm. Siz de bakmak isterseniz Gülay'ın Gelincikler sitesine tıklayabilirsiniz.
Tekrar görüşmek üzere hoşçakalın.


Yakından 1
Yakından 2

19 Comments:

Yorum Gönder

<< Home