Arkadaşça

20 Haziran, 2006

***Böğürtlen Kolye ve Bileklik***Mavi Papatya Kolye Ucu *** Çarkıfelek Yüzük***

Merhaba Arkadaşlarım
Boş vakitlerimde yaptığım takılardan birkaçını ekledim bugün. Bunlar kısa sürede yapabilinecek kolay takılar. Böğürtlen kolye yapımı çoğu sitede anlatılmıştı ben de sonunda yaptım birkaç tane kolye ve bileklik. Pembelisini gelinime taktım. Adı Elif 3 yaşında daha ve çok tatlı bir kız. Çok seviyorum onu oğluma alacağım diyorum ama nasip tabi :-)
Bu böğürtlen kolye ve bilekliği de Nilüfer'e gidecek. Beğenir inşallah.

Mavili Kolye ucuna da kurdale alıp takacağım tasma kolye şeklinde olacak. Bitmemiş halini bu.
Bir de yapımı basit bir yüzük ekledim. Boru boncuklu. Renk uyumunu pek tutturamasam da parmakta güzel duruyor.Yapmak isteyen olursa anlatırım.
Diğer takılarda görüşmek üzere.



18 Comments:

  • At Salı, Haziran 20, 2006, Anonymous Adsız said…

    Arkadaşım sen yaparsında beğenmem mi?Çok güzel bayıldım.Bu kadar iş arasında düşünmen bile mutlu etti beni.İyi ki varsın....
    Nilüfer

     
  • At Salı, Haziran 20, 2006, Blogger Meral said…

    Canım arkadaşım sen daha güzellerine layıksın.

     
  • At Salı, Haziran 20, 2006, Anonymous Adsız said…

    meralcim aşk olsun beni unuttun:((
    ÇİĞDEMMMMMMM
    Kolyen çok güzel gözüküyor.....

     
  • At Salı, Haziran 20, 2006, Blogger Serra said…

    Bu yorumlari Nagihan okur mu bilmiyorum ama bir ara benim dogmamis kiza talip cikmisti. Baksin gorsun ne kayinvalide adaylari var, simdiden isi baglamaya calisiyor; hediyeler filan.
    Eline saglik, hepsi gule gule kullansin.

     
  • At Salı, Haziran 20, 2006, Anonymous Adsız said…

    Valla böyle kayınvalideye can kurban :-)
    Nilüfer

     
  • At Çarşamba, Haziran 21, 2006, Blogger nagice said…

    serra canım ne diyon şimdi sen...
    biz kızın haberini bi alalım bak neler yapar bu cici anne ona..

     
  • At Çarşamba, Haziran 21, 2006, Blogger Serpilce said…

    Ellerine sağlık.çok güzel olmuş.Nilüfer iyi günlerde kullansın.
    Sevgiler.

     
  • At Çarşamba, Haziran 21, 2006, Anonymous Adsız said…

    Meralcim elerine sağlık çok şık olmuşlar hepsi.Nilüferde kolyesini iyi günlerde kullansın.Bir kaç gündür yoktum yeni geldim:)
    Sevgilerimle.

     
  • At Perşembe, Haziran 22, 2006, Anonymous Adsız said…

    merhaba ben rümeysa meral abla bana kolye ucunu ve yaptığın yüzüğünün yapılışını yollarmısınnn resimli resimli varsa yollarsan çok sevinirim yarın öğlen bakıcam lutfen yarın boncuk almaya gidicem kadıköye hazır onun için malzemelerini alırım diye dusundum nolur adresim

    rnurcansu1@hotmail.com

     
  • At Perşembe, Haziran 22, 2006, Blogger Meral said…

    Rümeysa mailine attım şemaları güzelim.Kolay gelsin

     
  • At Perşembe, Haziran 22, 2006, Anonymous Adsız said…

    Çok teşekkür ederim sağolun:) banada beklerim

     
  • At Cumartesi, Haziran 24, 2006, Blogger Unknown said…

    Merhab Meral, mavi paptya kolyeyi çok beğendim. çok hoş olmuş:)
    Derya...

     
  • At Cumartesi, Haziran 24, 2006, Blogger Hülya YILMAZ said…

    ne güzel takılar olmuş. ben de epeydir bırakmıştım. şimdi yine heveslendim...

     
  • At Salı, Haziran 27, 2006, Blogger sebboy said…

    Ellerinize sağlık...

     
  • At Çarşamba, Temmuz 12, 2006, Anonymous Adsız said…

    BİR MERHABA DİYEYİM DEDİM:)

     
  • At Perşembe, Ağustos 10, 2006, Anonymous Adsız said…

    selam geçiyordum uğradım
    bende beklerim

     
  • At Pazartesi, Temmuz 16, 2007, Anonymous Adsız said…

    YA ARKADASIM TAKILARIN ÇOK GÜZEL AMA SEN BU BONCUKLARI NERDEN BULDUN VE NERDE OTURUYORSUN CEVAP YAZARSAN SEVİNİRİM BU ARADA ELLERİNE SAĞLIK

     
  • At Salı, Kasım 06, 2007, Anonymous Adsız said…

    özellikle böğürtlen kolyeniz çokgüzel rica etsem yapılışına tarif edermisiniz ellerinize sağlık

     

Yorum Gönder

<< Home