Arkadaşça

01 Mayıs, 2006

Mutfak Takımım

Merhaba arkadaşlar
Haftaya ne zamandır eklemek istediğim mutfak takımı örneğimle başlamak istedim. Vaktim varken o kadar resmi ekleyeyim de aklımdan çıksınlar dedim.
Bu modeli çoğu sitede siz de benim gibi görmüşsünüzdür zaten. Ama mutfak masası örtüsünü, buzdolabı örtüsünü ekleyen olmadı bildiğim kadarıyla. Daha perdesini de çekecektim ama asılı. Yıkadığım ütülediğim zaman da hep bir iş çıkıyo çekemedim. En altta perdeye sardırılan parçasının eklenmiş hali var. Benim mutfak takımımda bunları perdenin kenarlarına aralıklı sardırmış annem. Bitişik uzun dantel yapıp kenarına sardıranını da örmüştüm. Arzunuza göre. Bu model her havaya giriyo galiba.
Ben hala mutfağımda kullanıyorum. Ama yıkamak ve de ütülemekten bıktım yeni bir perde alacağım en kısa zamanda mutfağımın camına :-)Buzdolabı örneğini biraz bulanık çekmişim ama bakmak isteyenler linke tıklasın.
Görüşmek üzere ...

12 Comments:

  • At Pazartesi, Mayıs 01, 2006, Anonymous Adsız said…

    Ütülemek her ne kadar zor olsa da kullanımı büyük keyif diye düşünüyorum. Sandığa girmesin de arada yine kullan derim :)
    Sevgiler,

     
  • At Salı, Mayıs 02, 2006, Blogger Nilüfer said…

    Örnek güzelmiş.Nasıl yapıldığını anlamasamda :-) görüntü harika.Sana geldiğimde hiç dikkat etmemişim demek ki, mutfak takımın böylemiydi.Sende birden fazla mutfak takımı vardır kesin :-)
    Becerikli arkadaşım benim 41 kere maşallah....

     
  • At Salı, Mayıs 02, 2006, Blogger NAZLICA said…

    Meralciğim; Buna benzer yatak takımım var benim, çok hoş. Mutfak için oldukça emekli bir iş yapmışsınız.Ütü işi insanı bayıyor gerçekten.Bence de Berrinin söylediği gibi sandıkta beklemesin.İyi günlerde kullan.Sevgiler

     
  • At Salı, Mayıs 02, 2006, Blogger life said…

    Benimden dantelden örülmüş mutfak takımım var.Kumaşa geçmeyi bekliyor.Bir dikiş makinası edinirsem kendim yapacağım inşallah.

     
  • At Salı, Mayıs 02, 2006, Blogger nagice said…

    ütülemek zor ama dantelin güzelliği bir başka..
    çok güzeller güle güle kullan..

     
  • At Çarşamba, Mayıs 03, 2006, Blogger NuR said…

    Çok güzel bir takım, güle güle kullan. Haklısın, dantellerin bakımı zor oluyor, kışın kaloriferden daha da kısa zamanda kirleniyorlar.
    Sevgiyle kal

     
  • At Perşembe, Mayıs 04, 2006, Blogger incikboncuk said…

    böyle dantel ve kumaş kombinlerini çok beğeniyorum. ama kullanabiliyor musun dersen, cevabım hayır. çünkü ütülemeye üşeniyorum :))

     
  • At Perşembe, Mayıs 11, 2006, Anonymous Adsız said…

    aman allahım o ne mtufak takımı öyle gerçekten süper bı şey, harika. güle güel kullan
    Sevgiler

     
  • At Cuma, Haziran 30, 2006, Anonymous Adsız said…

    örnekleriniz çok güzel beğeniyle takip ediyorum sizi daha değişik örneklerinizi şimdiden sabırsızlıkla bekliyorum başarılar

     
  • At Çarşamba, Ağustos 02, 2006, Anonymous Adsız said…

    merhaba meral hanim
    mutfak takiminizin ayni modeli bi yakinimda vardi ama bu kadar ilgimi cekmemisti.buzbolabi ortusunu ilk kez sizin fotografta gordum.cok hosuma gitti ve kardesime ayni takimdan baslamaya karar verdim ama buzdolabi ortusunun biraz daha net bir fotografini eklerseniz sevinirim.amerikadan aysegul

     
  • At Perşembe, Ağustos 03, 2006, Blogger Meral said…

    Merhaba Ayşegül
    Fotoğrafı hemen ekeceğim. Perdesinin de fotoğrafını çekerim onu ekleyememiştim aklıma geldi şimdi. Mailini arkadasca@walla.com a yazarsan mailine atarım resimleri
    Ziyaretin için teşekkürler

     
  • At Pazartesi, Mart 03, 2008, Anonymous Adsız said…

    merhaba mutfak takımı örneği çok güzel buzdolabı örneğini nasıl yapıldığını anlayamadım anlatırsanız sevinirim

     

Yorum Gönder

<< Home