Arkadaşça

17 Nisan, 2006

Minik Motifli Sehpa Örtüsü



Merhabalar Arkadaşlarım
Memlekette olduğum için geçen hafta siteye birşey ekleyememiştim.Yokluğumda sitemi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler. Bu örnek büyük halamın kızı Sibel'den. Yuvarlak halini de bu hafta içi siteye ekleyeceğim. Belki diğer sitelerde de yayınlayan arkadaşlar olmuştur fazla site gezemediğim için bu aralar gördüm mü görmedim mi hatırlayamıyorum.Hala kızından güzel örnekler fotoğrafladım.En kısa zamanda fırsat buldukça tabi sizlerle paylaşacağım.

Nagihancım sitelerden çalıntı resimler hakkında mail bırakmış. Bir dantel satış sitesi birçok blogcu arkadaşın sitelerindeki resimlerden örnek göstererek bunlardan şu şadar paraya yapabilirim diye ilanlar vermiş. İzin istemeden yapıldığı için burdan ancak kınayabiliyorum ben de arkadaşı. Yapan kişinin vicdanına kalmış bir şey. Yaptığı emeğe saygısızlık. İzin istemese bile aldığı resimleri şuradan aldım diye belirtebilirdi.

5 Comments:

  • At Pazartesi, Nisan 17, 2006, Blogger manolya said…

    Örtü çok güzel, yakinda malum sitede satisa çikar... Sadece kinamak yetmez, bence sen de kendi ürünlerini bulup intoko'dan silinmesini iste. Onlarin kurallarina da aykiri bir durum bu. Eger kurallari sürekli ihlal ederse, bu kisi artik o sitede ilan yayinlayamazmis. Burada iyi niyet aramak fazla olur bence, 1-2 örnek degil ki kamerasi yok diye hosgörülsün. Sonra satis amaçli. Hepimiz gereginin yapilmasini istemeliyiz.
    Sevgiler.

     
  • At Salı, Nisan 18, 2006, Blogger NuR said…

    Sevgili Meral,
    Hoşgeldin. Sibel'in ellerine sağlık, çok cici olmuş...
    Sevgiyle kal

     
  • At Salı, Nisan 18, 2006, Anonymous Adsız said…

    Merhaba Meralcim Manolyaya katılıyorum aynen bu kadarı artık sömürüye giriyor ...
    Dantel çok güzel yeni örnekleri bekliyoruz...

     
  • At Salı, Nisan 18, 2006, Blogger Nilüfer said…

    Hoşgeldin Meral.Halanın kızıda halanlar kadar çok marifetli dantel konusunda....

     
  • At Çarşamba, Nisan 19, 2006, Anonymous Adsız said…

    merhaba.sayfana yeni rsimler eklemişsin çok güzeller.ellerine sağlık.banada beklerim.www.blogcu.com/sumeyraca

     

Yorum Gönder

<< Home