Arkadaşça

07 Nisan, 2006

*Güllü Şömentablonun Küçük Örtüsü* *Çilek Kaneviçe* *Nevresim Kenarı Dantelleri*






Merhaba arkadaşlar
Haftayı birşey eklemeden kapatmış olmak istemedim. Geçen hafta eklediğim şömentablo örneğinin küçük örtüsü de varmış farketmemişim onu ekledim. Sonra kaneviçe örneklerini görünce arşivimde onlardan eklemek istedim. Bu örneklerden annem nevresim takımı yapmış çeyizime ama kullanmadım henüz.Sandıkta bekleşiyorlar.
Dantel kenarları da eski örneklerden nostalji. İnşallah beğenirsiniz.
Herkese iyi haftasonları.

12 Comments:

  • At Cuma, Nisan 07, 2006, Blogger Nilüfer said…

    Bunları kullanmadım diye üzülme arkadaşım.Eğer gerekli olursa ben senden alırım .Oooo sen bunları isteyeseye kadar yıllar geçer diyeceksin dimi :-))

     
  • At Cumartesi, Nisan 08, 2006, Blogger incikboncuk said…

    çilekli kaneviçe takımı çok hoşuma gitti. annenin ellerine sağlık, iyi günlerde kullan

     
  • At Cumartesi, Nisan 08, 2006, Blogger Serra said…

    Bu cilekler gercek mi? Oyle durmus inan ki, biz de de pembesi var bu ornegin, veya cok benzeyeni.

     
  • At Pazar, Nisan 09, 2006, Blogger Serpilce said…

    Bir alttaki yorumumumda karesini gördüm dediğim buydu işte çok güzel olmuş.
    Bu arada kandilin mübarek olsun.
    Sevgiler.

     
  • At Pazartesi, Nisan 10, 2006, Anonymous Adsız said…

    Hepside çok güzel. Allah iyi günlerde kullanmayı nasip etsin.
    Sevgiler,

     
  • At Pazartesi, Nisan 10, 2006, Blogger nagice said…

    canım dantelin tadı bir başka oluyor.iyi günlerde kullanılsın.hepsi birbirinden güzel..

     
  • At Pazartesi, Nisan 10, 2006, Blogger NAZLICA said…

    Sandıkta bekleşenlerin gün ışığına çıkmalarını diliyorum:)) Çok güzeller, çilek kaneviçe ayrıca güzel. İyi günlerde kullan canım

     
  • At Salı, Nisan 11, 2006, Blogger akçahan said…

    Hepsi çok hoş. Yapanların ellerine sağlık. Kullanabilmemizin bir yolunu bulsak diyorum.

     
  • At Çarşamba, Nisan 12, 2006, Anonymous Adsız said…

    ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel kolay gelsin cisil

     
  • At Çarşamba, Nisan 12, 2006, Blogger NuR said…

    Sevgili Meral,
    Anneciğinin elleri dert görmesin, kaneviçeli yatak takımlarına hasta oluyorum. İşte kullanımı zor geliyor. Ama müthiş:)))Güllü dantelin değişik versiyonunu koydum bloguma.
    Sevgiyle kal

     
  • At Cumartesi, Nisan 15, 2006, Blogger nagice said…

    canım ya deliricen kadının biri bizim ürünleri satışa çıkarmış nasıl oluyorsa.
    http://www.intoko.com.tr/index.php?url=http%3A//www.intoko.com.tr/markt/40/43/items/610919.htm%3Freturn%3DeJxLtDK0qs60MrAutjIxs1JKySwu
    adresine bir bakarmısın..

     
  • At Cumartesi, Nisan 15, 2006, Anonymous Adsız said…

    arkadaşım sana ayit modeller bir başka sitede satılık olarak gözüküyor bir bakarsan arkadaşım sevinirim blogcu cisil kendine iyi bak

     

Yorum Gönder

<< Home