Arkadaşça

24 Nisan, 2006

Çeşit Çeşit Yemeni Oyaları

Merhaba Arkadaşlarım
Bu haftaya oyalarla başladım. Siteye bu güne kadar hiç oya örneği eklememiştim. Oya yapmak benim ilgimi hiç çekmemiştir. Dantel gibi örülmesine rağmen oya yapmaya hiç teşebbüs etmemişimdir. Annemler, halamlar benim için birsürü yazma oyaladıklarından herhalde :-)
Sandığımda fotoğraflanmamış birsürü örnek var. Bu eklediklerimi kızkardeşimin dantellerini çekerken yeni çektim. Küçük halamın marifetleriymiş. İnşallah içinde sizlerde olmayan örnekler vardır. Ara ara yeni yazma örnekleri ekleyeceğim.
Herkese iyi haftalar...




7 Comments:

  • At Salı, Nisan 25, 2006, Anonymous Adsız said…

    Ne güzel örnekler. Benimde bir sürü böyle oyalı örtüm var. Geçenlerde bir kaç tanesinin fotoğrafını çektim. Eminim eklediğin bu güzel modeller birilerinin işine yarayacaktır.
    Sevgiler,

     
  • At Perşembe, Nisan 27, 2006, Blogger Rengarenk dantel said…

    çok şirin oyalar bunlar özellikle alttan 2 tane dikkatimi çekti, yapılışlarını çözemedim...

     
  • At Cuma, Nisan 28, 2006, Blogger NuR said…

    Meralcim, oyalar muhteşem, bayıldım:)))
    Sevgiyle kal

     
  • At Cumartesi, Nisan 29, 2006, Anonymous Adsız said…

    hepsi cok guzelde su bordo ve beyazliyi nasil yaptiniz?

     
  • At Pazartesi, Mayıs 01, 2006, Blogger Meral said…

    Merhaba isimsiz yazan arkadaşım.Nazlı sen de sormuşsun.
    Bu oyaları halam yaptı. Ben de nasıl oya yapılır anlamam. Size memlekete gittiğimde öğreneceğimi söyleyebilirim ama kusura bakmayın :-)

     
  • At Salı, Ocak 02, 2007, Anonymous Adsız said…

    çok beğendim.ellerine sağlık.sağlıcakla kal.

     
  • At Çarşamba, Ocak 23, 2008, Anonymous Adsız said…

    bordo beyaz tulbent örneği bendede var yapılışi firketa üzerine bir ipi dolayıp bordo ıle işlıyorsun tektek 12 tane yapip enson ılk ıkı ipi aliyorsun sonra tektek 12 tanesi bitenekadar sık iğne işliyorsun diğer motife geçerken bordo ipe firketa ya ortadan geçir altakı örneğe bordo iple bağla ve ayni işlemi tekrarla bukadar basit.iyi günler.

     

Yorum Gönder

<< Home