Arkadaşça

21 Nisan, 2006

*Arkadaşça'nın Geçmiş Doğum Günü* Güllü Tepsi Örtüsü


Merhaba Arkadaşlarım
Bu sabah siteleri şöyle bir gezeyim derken Nalan'ın sitesinde bloğunun 1 yaşını kutladığını görünce benim sitenin doğum gününün 14 Nisan 2005 olduğu ve de geçtiği kafama dank etmez mi. Az geçmiş de olsa sitemi doğum günü kutlamasız bırakmayım dedim. Doğum günlerinin benim için önemi büyüktür. Sanal da olsa kutlamak lazım di mi. Buradan Nalan'ın Elişi Sepetimdekiler sitesinin de 1 yaşını kutlamak isterim.
Sitemi açmaya karar verdiğim zamanki heyecanımı asla unutamam. Bu siteyi açma kararını iyiki vermişim. Sevgili Saadet'e (Fiyonk) de buradan teşekkür ederim. Onun sitesini görmemiş olsaydım aklıma böyle bir site açmak gelmezdi herhalde.
Doğumgünlerine özel güzel bir örnek de ekledim sizlere. İnşallah siz de benim kadar beğenirsiniz bu tepsi örtüsünü. Kızkardeşimin en yakın arkadaşı geçenlerde nisanlanmıştı. Nisanına beni de davet etmişti. Ben de hemen çekivermiştim fotoğrafını. Bir de bohça örneğini çekmiştim. Onu da sonra yayınlarız artık.
Hepinize doğumgünü tadında günler diliyorum.

21 Comments:

Yorum Gönder

<< Home