Arkadaşça

21 Nisan, 2006

*Arkadaşça'nın Geçmiş Doğum Günü* Güllü Tepsi Örtüsü


Merhaba Arkadaşlarım
Bu sabah siteleri şöyle bir gezeyim derken Nalan'ın sitesinde bloğunun 1 yaşını kutladığını görünce benim sitenin doğum gününün 14 Nisan 2005 olduğu ve de geçtiği kafama dank etmez mi. Az geçmiş de olsa sitemi doğum günü kutlamasız bırakmayım dedim. Doğum günlerinin benim için önemi büyüktür. Sanal da olsa kutlamak lazım di mi. Buradan Nalan'ın Elişi Sepetimdekiler sitesinin de 1 yaşını kutlamak isterim.
Sitemi açmaya karar verdiğim zamanki heyecanımı asla unutamam. Bu siteyi açma kararını iyiki vermişim. Sevgili Saadet'e (Fiyonk) de buradan teşekkür ederim. Onun sitesini görmemiş olsaydım aklıma böyle bir site açmak gelmezdi herhalde.
Doğumgünlerine özel güzel bir örnek de ekledim sizlere. İnşallah siz de benim kadar beğenirsiniz bu tepsi örtüsünü. Kızkardeşimin en yakın arkadaşı geçenlerde nisanlanmıştı. Nisanına beni de davet etmişti. Ben de hemen çekivermiştim fotoğrafını. Bir de bohça örneğini çekmiştim. Onu da sonra yayınlarız artık.
Hepinize doğumgünü tadında günler diliyorum.

19 Comments:

  • At Cuma, Nisan 21, 2006, Blogger Beyaz Zambak said…

    Nice senelere seninle birlikte olmak dileğiyle kutluyorum. Zeliha

     
  • At Cuma, Nisan 21, 2006, Blogger Nilüfer said…

    Güzel arkadaşımın güzel bloğunun 1.yıldönümü kutlu olsun.Daha nice 1 senelere.Zaman ne kadar çabuk geçiyor değil mi?Hatırlıyorum ilk blog açacağım dediğin zamanları ,1 yıl daha yaşlanmışız arkadaşım.Pasta harika ya ....

     
  • At Cuma, Nisan 21, 2006, Anonymous Adsız said…

    Ne güzel bir duygu. Dileğim sanal ortamda da olsa bu arkadaşlıklarımız devam etmesi.
    Nice senelere böyle hep beraber gireriz inşallah :)
    Sevgiler,

     
  • At Cuma, Nisan 21, 2006, Anonymous Adsız said…

    MERAL,
    BİRBİRİMİZİ GÖRMEDEN, AYNI ORTAMI PAYLAŞMADAN DAHİ SANA ARKADAŞIM DİYEBİLİYORUM.KENDİMDEN BİRİ OLARAK GÖRÜYORUM SENİ..ANCAK TANIŞMAMIZ BU GÜZEL SİTENİN YAŞI KADARDIR.SENİ TANIYABİLMEYİ SAĞLAYAN NİLÜFERİME TEŞEKKÜR EDİYORUM.HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.TÜM BAŞARILARIN ,BAŞLANGIÇLARIN VE DİLEKLERİN BU SİTEDEKİ HEYECANIN KADAR DAİM OLSUN......
    ÇİĞDEM

     
  • At Cuma, Nisan 21, 2006, Blogger Şirin said…

    Meralciğim; Nalan hanımın sitesinin ilk yılını doldurmasını ilk ben farkettim... Sayfasına geçmişe doğru bir yolculuk yaparken aa bi de baktım... 2005 Nisan! Tam bir yıl olmuş dedim... ve ilk kutlayan oldum! Kendisi de eminim farkındaydı ama ilk golü ben attım:) Ah keşke seni de daha önce incelese idim... Mutlaka ilk kutlayan ben olurdum... EEe serde gazetecilik ve sanat tarihçiliği olunca böyle oluyor insan!Yine de geç kalmış sayılmam herhalde kutlamam için! Senin de blog dünyasındaki ilk yaşını kutluyor başarılarının devamını diliyorum... Darısı başıma...diğer blogcuların başına... İnan aslında böylesi bir toplumda sessiz bir devrim gerçekleştiriyoruz... Kadınlar örgütleniyor, paylaşımlarda bulunyor, yaratıcılıklarını ve üretkenliklerini geliştiriyorlar. Bu işe önderlik yapan gerçekten samimi duygularla paylaşımda bulunanlara tekrar tekrar teşekkür ediyorum... Bu güzel hareket eminim çok güzel dönüşlerle sizlere daha da mutluluk verecektir. "Üzüm üzüme baka baka kararır" demiş atalarımız... Ben de sizlere baka baka bi şeyler yapacağım artık... Tekrar kutluyorum seni! Kolay gelsin!
    bi diğer blogum http://www.blogcu.com/ikibin6/

     
  • At Cuma, Nisan 21, 2006, Blogger Serra said…

    Esintiler ne guzel seyler yazmis, senin sanal almede ilk yasin kutlu olsun., Benimkinin de dogumgunu gecti, geriye donuk kutlamayi ben de mi yapsam?

     
  • At Cuma, Nisan 21, 2006, Blogger incikboncuk said…

    zaman ne kadar çabuk geçiyor değil mi? bu bir yıl içinde burda bizimle çok güzel elişleri paylaştın, takı dersleri verdin, içinden gelenleri yazdın. Bu güzel paylaşımları daha nice seneler sürdürebilmek dileğiyle

     
  • At Cuma, Nisan 21, 2006, Blogger Serpilce said…

    Sevgili Meral,
    Nice seneler.Bizimle bu güzellikleri paylaştığın için ayrıca teşekkürler.
    Nalan hanımın bloğunu tesadüf eseri gördüm ve onun sayesinde bende blog açmaya karar vermiştim.
    İyikide açmışım sizler gibi güzel ardaşlarım oldu.
    Başarıların devamını dilerim.
    Sevgilerimle.

     
  • At Cuma, Nisan 21, 2006, Blogger NuR said…

    Sevgili Meral,
    Bu güzellikleri paylaşacağın nice mutlu yıllar diliyorum. Tepsi örtüsü çok güzel, nişanlanan gençlere Allah mutluluk nasibetsin:)))
    Sevgiyle kal.

     
  • At Cuma, Nisan 21, 2006, Anonymous Adsız said…

    dilerim daha nice senelere hep birlikte..

     
  • At Cuma, Nisan 21, 2006, Anonymous Adsız said…

    dilerim daha nice senelere hep birlikte..

     
  • At Cumartesi, Nisan 22, 2006, Blogger rana said…

    dogumgunu kutlu olsun blogunuzun : ))

     
  • At Cumartesi, Nisan 22, 2006, Anonymous Adsız said…

    iyiki doğdun daha nice güzel senelere arkadaşım cisil

     
  • At Cumartesi, Nisan 22, 2006, Blogger life said…

    Daha nice hayırlı yıllara inşallah...

     
  • At Pazar, Nisan 23, 2006, Anonymous Adsız said…

    Mutlu yıllar Arkadaşça...

     
  • At Pazar, Nisan 23, 2006, Blogger nagice said…

    nice uzun zamanlarda birlikte olmak dileğiyle...
    saadet,sen,nalan ve sıra benim doğum günüme geliyor artık..
    ilk bu işe gönül verenlerden olmak çok güzel..

     
  • At Pazartesi, Nisan 24, 2006, Blogger Meral said…

    Arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Sağolun

     
  • At Pazartesi, Nisan 24, 2006, Blogger Rengarenk dantel said…

    uzuun uzuuun yıllar veee başarı diliyorum sana senin için. benimde 14 nisan bari bişeyler bende yaziiim sitemde... geçti ama!

     
  • At Pazar, Nisan 30, 2006, Anonymous Adsız said…

    iyiki doğdun arkadaşça başarılar meralcim

     

Yorum Gönder

<< Home