Arkadaşça

24 Mart, 2006

Göz Yüzük ve Papatya Yüzük

Merhaba Arkadaşlarım
Bugün yapıp resmini çektiğim fakat ekleyemediğim 2 yüzük modeli ekledim.
1 tanesi çok kolay yapılıyor. Kız çocuğu olan arkadaşlarımız çocuklarını sevindirmek için böyle bir yüzük kolayca yapabilirler. Malzemeleri de kolay evde artan boncuklarınız mutlaka vardır. 1 tane büyük boncuk ve kumboncuklar gerekli. Boncukların etrafına ben yapay kristal kullandım isteyen kumboncukla da yapabilir. Misina yerine naylon dantel ipleriyle de yapılabilir bu yüzük. Büyük boncuğun deliğinden misinanızı veya ipinizi geçirin ve bir kristal bir kumboncuk şeklinde 4 kere işlemi tekrarlayın ve tekrar büyük boncuktan misinayı geçirin ve boncuğun diğer tarafı için aynı işlemi tekrarlayın tekrar büyük boncuğunuzdan misinayı geçirin, misinayı sıkıştırın ve sarkan uçlardan birinden yüzüğün parmağa geçecek kısmını yapmak için kumboncukları parmağın kalınlığına göre dizin ve sıkılaştırıp düğüm atın , kalan ipi çakmakla yakın.


Alttaki yüzük biraz daha zor yukarıdakine göre. Evde artmış sahte inci türü yuvarlak boncuklarınız varsa böyle değerlendirebilirsiniz. 7 boncuk ve kumboncuk gerekli. Her bir boncuğun etrafını kumboncuklarla sardım. İlk başlangıçta ipin bir ucunu düğümledim ve yuvarlak boncuğun bir ucundan diğerine gelecek uzunlukta kumboncuk dizdim ve boncuğun diğer tarafındaki deliğinden ipi geçirerek tekrar düğüm yerine geldim. Bu şekilde etrafını doldurdum boncuğun. 6 boncuğu beyaz kumboncukla 1 tanesini de sarı kumboncukla doldurdum. Sonra önce sarı boncuğun deliğinden bir ucu düğümlü ipi geçirdim sonra diğerlerini 3ünü bir tarafından diğer 3 ünü diğer tarafından geçirerek deliklerinden papatya şeklini oluşturdum sonra da yüzük parmağı geçecek kısmı kumboncuklarla daha önceki yüzüklerimdeki gibi ördüm. Bu modelden kolye ucu veya broş da güzel olur. İnşallah beğenirsiniz.

13 Comments:

  • At Cuma, Mart 24, 2006, Blogger Meltem Sozer said…

    Yüzükler harika görünüyor çok beğendim.

     
  • At Cumartesi, Mart 25, 2006, Blogger nagice said…

    ellerine sağlık canım harika olmuş..

     
  • At Cumartesi, Mart 25, 2006, Anonymous Adsız said…

    Ellerine saglik ikiside birbirinden güzel olmus...

     
  • At Cumartesi, Mart 25, 2006, Blogger NuR said…

    Sevgili Meral,
    Çok güzeller, top topa bayıldım:)) Ellerine sağlık, güle güle kullan.
    Sevgiyle kal, iyi hafta sonu diliyorum.

     
  • At Cumartesi, Mart 25, 2006, Blogger life said…

    Papatya yüzük çok güzel olumş.Ellerine sağlık...

     
  • At Cumartesi, Mart 25, 2006, Anonymous Adsız said…

    yüzükler çok güzel ellerine sağlık bende boncuk sarma işini bir türlü beceremedim evet bir arkadaş broşunu yapmış çok şık olmuş bende broş yapmak istiyorum yapabilirsem
    paylaşımın için teşekkürler sevgiler

     
  • At Pazar, Mart 26, 2006, Blogger Nilüfer said…

    Papatya yüzük harika.

     
  • At Pazar, Mart 26, 2006, Anonymous Adsız said…

    Meralcim ellerine saglık. papatya yüzük bi harika. bu arada hobibloglari listesine biz seni eklemeyi unutmuşuz. hiç bana haber vermiyosun. :( şans eseri gördüm. :( banner kodları da değişti. güncellemen lazım. forum da açıldı. bak bekliyorum. :)

     
  • At Pazar, Mart 26, 2006, Anonymous Adsız said…

    Merhaba,
    Elinize sağlık, yüzükler güzel olmuş. Yeni bir arkadaş edinmek isterseniz eğer, sizi de bloğumda görmekten mutluluk duyarım.
    www.blogcu.com/evkedisi
    www.blogcu.com/evkedisi2
    Sevgiler.

     
  • At Pazartesi, Mart 27, 2006, Anonymous Adsız said…

    İkiside çok güzel ellerine sağlık.
    Sevgiler,

     
  • At Pazartesi, Mart 27, 2006, Blogger Ebrûlî said…

    güzel yüzükler, ellerine sağlık.

     
  • At Perşembe, Mart 30, 2006, Anonymous Adsız said…

    MERHABA SİTEN HARİKA BAYILDIM ARTIK HERGÜN BURDAYIM EN SEVDİĞİM TAKILAR DANTELLER BURDA ELLERİNE YÜREĞİNE SAĞLIK ARKADAŞ LİSTEME EKLİYCEM BİLGİNİZ OLSUN İYİ GÜNLERRR

     
  • At Pazartesi, Nisan 03, 2006, Blogger Elifce said…

    Ay canım yaptığın herşey çok güzel eline yüreğine sağlık.Banada gel artık.

     

Yorum Gönder

<< Home