Arkadaşça

08 Şubat, 2006

Bloglar Elele

Merhaba arkadaşlarım
Geçen hafta bugün annemin hastaneye tekrar yattığını duyar duymaz hemen memlekete gitmek üzere izin alıp gitmiştim. Neyseki çok ciddi bir durumu yokmuş. Gözüyle görmeyince insanın aklı hep orda kalıyo. Gittim gözümle iyi olduğunu gördüm ferahladım. Allah kimseyi hastanelere düşürmesin.

Neyse; bu yoğun tempom arasında blogcu arkadaşlarımızın başlattığı bir yardım kampanyasına katılmaya da fırsat bulamamıştım. İstanbul Üniversitesi Tıp fakultesi Cocuk Hemotoloji servisinde tedavi goren cocuklarimiz icin başlatılan bu yardım kampanyasına katılmak isteyen arkadaşlarımız varsa İlk Proje Bloğunu bir ziyaret etsinler. 5 YTL, $5 ya da 4 Euro ödeyerek en az bir bilet ile bağışta bulunulabiliyor. Bu biletlerle isterseniz blogcu arkadaşlardan gönderilen hediyeler için yapılacak çekilişe katılma ve sevdiğiniz blogcu arkadaşların gönderdiği hediyelerden bir hatıraya sahip olabiliyorsunuz. Daha ayrıntılı bilgi için aşağıdaki resme veya linke tıklayın.


Aşağıda geçen haftalarda yaptığımı söylediğim top kolye modelimin 2. versiyonunu da ekledim sizlerle paylaşmak için.


En son olarak Kaligraf Suat Tekin beyfendinin gönderdiği güzel bir sözü sizlerle paylaşıp görmeyenler için Suat Beyin çalışmalarını görmelerini tavsiye ediyorum. Kendisi Morelmas sitesinde de günün sözünü yazıyor.
Sevgiler


15 Comments:

  • At Çarşamba, Şubat 08, 2006, Blogger Nilüfer said…

    Tekrar geçmiş olsun arkadaşım.Annene acil şifalar diliyorum.Bloglar el ele kampanyasını senden duydum inşallah en güzel şekilde amacına ulaşır.Kolyede harika bu ara.Bana ne zaman öğreteceksin yüzük yapmayı.Suat Beyin çalışmaları da mükemmel...

     
  • At Çarşamba, Şubat 08, 2006, Blogger incikboncuk said…

    çok geçmiş olsun. umarım annen en kısa zamanda iyileşir.

     
  • At Perşembe, Şubat 09, 2006, Anonymous Adsız said…

    Gecmis olsun,Annene Allah acil sifalar versin....

     
  • At Perşembe, Şubat 09, 2006, Blogger Serra said…

    meral'cim annene cok gecmis olsun. Boyle korkkutuyorlar bizleri. Neyse gidip gormussun gozunle.

     
  • At Perşembe, Şubat 09, 2006, Blogger NAZLICA said…

    Meral çok geçmiş olsun, insan uzakta olunca birtürlü rahat edemez hasta haberlerinde, görmekle iyi etmişsin.Kolye de çok hoş, ellerine sağlık. Sevgi ve sağlıkla kal.

     
  • At Perşembe, Şubat 09, 2006, Anonymous Adsız said…

    çok geçmiş olsun arkadaşım bende annemden uzakdayım arada gelir ama aklım çok kalır ....


    kolyede çok güzel her zamanki
    gibi...

    benim kıznda doğum günü bugün artı sayarım yarın 3 yaş bir gün sevgiler...

     
  • At Cuma, Şubat 10, 2006, Blogger NuR said…

    Sevgili Meral,
    Geçmiş olsun, Allah şifalar nasibetsin. Mesafeler uzun olunca bu işler daha da üzücü oluyor. Allah analarımızı başımızdan eksik etmesin. Kolye de çok hoş olmuş, pastel renkleri çok seviyorum:)))
    Sevgiyle kal.

     
  • At Cumartesi, Şubat 11, 2006, Blogger Serpilce said…

    Sevgili Meral,
    Annene çok geçmiş olsun,Acil şifalar dilerim.
    Sevgiyle kal.

     
  • At Cumartesi, Şubat 11, 2006, Anonymous Adsız said…

    Oncelikle annen gecmis olsun, gidip gormen iyi olmus bence. Yaptigin kolye cok guzel olmus eline saglik. Bu 'soz'de cok anlamli, hep sevgiyle kalmak dilegi ile...

     
  • At Pazartesi, Şubat 13, 2006, Anonymous Adsız said…

    Meral çok çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin annene ve tüm şifa bekleyen hastalara.

    Sevgilerimle,

     
  • At Salı, Şubat 14, 2006, Anonymous Adsız said…

    Kimeydi bu sitem

    Kimeydi bu naz

    Kimse anlamadı

    Kimse dinlemedi

    Onu.

    Oysa o

    Herkesten bambaşkaydı


    Sevgililer günün kutlu olsun arkadaşım!

     
  • At Salı, Şubat 14, 2006, Anonymous Adsız said…

    Kimeydi bu sitem

    Kimeydi bu naz

    Kimse anlamadı

    Kimse dinlemedi

    Onu.

    Oysa o

    Herkesten bambaşkaydı


    Sevgililer günün kutlu olsun arkadaşım!

     
  • At Çarşamba, Şubat 15, 2006, Anonymous Adsız said…

    gecmıs olsun sevgılı Meral yuvandan saglık huzur ve sevgı hıc eksık olmasın sevgıler

     
  • At Cuma, Şubat 17, 2006, Anonymous Adsız said…

    Çok şık bir kolye olmuş. Renkleri de harika. Ellerine sağlık ve güle güle kullan .

    Ayrıca annene geçmiş olsun.

    Sevgiler

     
  • At Pazartesi, Şubat 20, 2006, Anonymous Adsız said…

    selamlar 4. KÜLTÜREL HEDİYELİK EŞYA TASARIM YARIŞMASI ile ilgili bir duyuru koydum bloguma ilgilenirseniz bi bakın derim.
    sevgiler bye

     

Yorum Gönder

<< Home