Arkadaşça

19 Ocak, 2006

Top Kolye



Merhabalar
Bugün daha önce yayınladığım Top Yüzüğün takımı olsun diye yaptığım kolyeyi ekledim. Kolyeyi yapmıştım ama fotoğrafını çekmeye elim değmemişti. Kolye için minik minik toplar ördüm misina ve iğne ile. Sonra zincirlere ekledim. Fotoğrafını çektikten sonra beğenmeyip bozdum ama :-) Şimdi başka bir halde bu kolye onu da çekip yayınlarım. Bi de klipsi küpe malzemesi almıştım. Kolyeden artan 2 top kalmıştı bu klipslere bu topları monte ettim. Takım oldular.
Bu top yüzüğün yapılışını soran arkadaşlar olmuştu. İşlerden fırsat bulup çizemedim. İnternetten hazır bi şablon bulamazsam çizme çalışacağım. Çizim yapmayı pek beceremiyorum ben kusura bakmayın arkadaşlar beklettim sizleri de. Fırsat buldukça bişeyler eklemeye çalışıyorum. Saha sobelendiğim konularda yazamadım. Onlarıda yarına inşallah yazarım.
Görüşmek üzere

6 Comments:

  • At Cuma, Ocak 20, 2006, Blogger Serpilce said…

    çok güzel olmuş.ellerine sağlık.iyi günlerde kullan.
    Sevgilerimle.

     
  • At Cuma, Ocak 20, 2006, Anonymous Adsız said…

    bu toplar çok değişik ve güzel duruyor kolyede ayrı bir havası oluyor... bende böğürtlen kolyeleri çok severim... diğer versiyonunu merak ettim arkadaşım ...sevgiler... ;)

     
  • At Cumartesi, Ocak 21, 2006, Anonymous Adsız said…

    Merhaba hobiblogları adında bir blog yaptım..Hobi blogu olanları kategorılere göre yerleştiriyorum. Sen de katılmak istermisin? Seni de beklerim.

     
  • At Pazartesi, Ocak 23, 2006, Blogger akçahan said…

    Sevgili Meral çok şirin güzel günlerde kullan, hoşçakal.

     
  • At Perşembe, Şubat 23, 2006, Anonymous Adsız said…

    çok güzel olmuş bende zor bela bu toplardan yapmayı öğrendim kurstaki hocam sen biraz zor yaparsın dedi ama başardım sonunda

     
  • At Pazar, Eylül 07, 2008, Anonymous Adsız said…

    arkadaşlarım iyi güzel hatta çok çok güzel ama bunların bide yapılışlarını öğretseniz çok daha güzel olucak teşekkürler

     

Yorum Gönder

<< Home