Arkadaşça

24 Ocak, 2006

Motifli Fiskos Örtü


Merhaba Arkadaşlar
Bugün arşivimde eklemeyi unuttuğum örneklerden birini ekledim. Memleketteyken bize misafir gelen ve yanında da elişini getiren bir komşu ablamızdan örneğin fotoğrafını çekmiştim. Oğlum fotoğraf makinasını görünce genelde bana ver diye ağladığı için aceleyle çekmek zorunda kalmıştım.O yüzden ütüsüz haliyle kusura bakmayın :-)
Minik Motiflerinin Yakından Görünümü
Büyük Motiflerinin Yakından Görünümü
Örtünün Fiskos Masasında Bütün Hali

5 Comments:

  • At Salı, Ocak 24, 2006, Blogger Serra said…

    Hic gormemistim bu ornegi. Ufak ufak motiflerle cok zahmetli Meral. Gule gule kullansin sahibi, cok ugrasmis. Sagol.

     
  • At Salı, Ocak 24, 2006, Blogger NAZLICA said…

    Meral bitmiş hali çok hoş gözüküyor ama Serra'nın da söylediği gibi motifleri ömür törpüsü. İyi günlerde kullansınlar, Sevgiler

     
  • At Salı, Ocak 24, 2006, Blogger Serpilce said…

    Çok güzel olmuş,ama baya zahmetli.Ortadaki motiflerden de teyzem bana oda takımı yapmıştı.Aklıma gelmişken bende bloğuma koyayım.
    Sevgilerimle.

     
  • At Çarşamba, Ocak 25, 2006, Anonymous Adsız said…

    Çok güzel ama bir okadarda oyalayıcı bir model ,yapanın eline sağlık ,sabır işi...

     
  • At Cuma, Ocak 27, 2006, Anonymous Adsız said…

    Çok beğendim bende. Göze , zevke herşeye hitap ediyor. Sağol paylaştığın için.

     

Yorum Gönder

<< Home