Arkadaşça

27 Ocak, 2006

Klipsli Top Küpelerim

Merhaba Arkadaşlar. Haftanın son günü. İşlerim yok denecek kadar azdı ve top yüzük ve kolye için veremediğim şema için biraz uğraşayım dedim. Bir şema hazırladım ama inşallah anlaşılabilir olmuşlardır. Çünkü bu örme topları yapmak biraz zahmetli. İnşallah yapabilirsiniz.

Küpe takmadığım için kulaklarım delik değildir. Klipsleri yüzük halkası alırken görmüştüm.Bir gün belki bişey yaparım diye almıştım. Top Kolyesini yaparken 2 top artmıştı ben de klipslere ekledim bunları.İnşallah beğenirsiniz ve siz de denersiniz. Şemalar aşağıdaki linklerde. Sormak istediğiniz bir yer olursa mail atın lütfen. Herkese iyi haftasonları
Malzemeleri yapmak isteyen olursa şöyle:
Kumboncuklar,Kristal boncuklar,15 mm misina,Boncuk iğnesi,Metal klipsler
1.Aşama
2.Aşama
3.Aşama
2.Aşama rakamlı

6 Comments:

  • At Cumartesi, Ocak 28, 2006, Blogger incikboncuk said…

    şemalar çok güzel, çok açıklayıcı olmuş. ellerine sağlık

     
  • At Pazar, Ocak 29, 2006, Anonymous Adsız said…

    ellerine sağlık meralcim çok güzeller bende kızımın kulağını deldirmedim şuan 3 yaşında acaba deldirsemmi diyorum..bende küpe takamam severim ama fazla durdumu dayanamam çıkarırım belki deldirmeselerdi diyede düşündüm ama bazende şart oluyor takmak değilmi... şemaların çok güzel ayrıca çok sık bu küpeler ....

     
  • At Pazar, Ocak 29, 2006, Blogger NuR said…

    Sevgili Meral,
    Ne kadar pastel, ne kadar hoş renkler, aşama aşama anlatım da mükemmel, ellerine sağlık.
    Sevgiyle kal.

     
  • At Çarşamba, Şubat 01, 2006, Anonymous Adsız said…

    Banner için teşekkürler..linklere de hobibloglarını ekleyebilirsen seni tanıtım listesine almaktan mutluluk duyarım.

     
  • At Pazar, Şubat 05, 2006, Anonymous Adsız said…

    cok guzel olmuş ellerinize saglık

     
  • At Salı, Şubat 07, 2006, Anonymous Adsız said…

    Gercekten ugrastirici bir model ama ellerine saglik, cok hos duruyor. Iyi gunlerde kullan.
    sevgiler,

     

Yorum Gönder

<< Home