Arkadaşça

27 Aralık, 2005

Meral Hanım'ın El Emeklerinden





Merhabalar
Uzun zamandır siteye zaman ayıramadım. Dönem sonu final sınavlarım başladı. Sitemi yokluğumda boş bırakmadığınız için teşekkür ediyorum.

Bugün Meral Hanım'ın Danimarka'da Afrikalı yoksullar için düzenleyeceği yardım kermesinde satacağı el emeklerinden birkaçını ekledim.
Kendisi büyük bir azimle birçok değişik şey yapmış kermes için.
Danimarkada oturan ve siteyi ziyaret eden arkadaşlarımız varsa Meral Hanım'a destek verin lütfen diyorum.
sevgiler

7 Comments:

  • At Salı, Aralık 27, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Sınavlarında sana başarılar diliyorum arkadaş...

     
  • At Çarşamba, Aralık 28, 2005, Blogger Serpilce said…

    Sevgili Meral.
    Sınavlarında başarılar diliyorum.hem okul hem çocuk brova sana.
    Sevgilerimle.

     
  • At Çarşamba, Aralık 28, 2005, Anonymous Adsız said…

    Meral, ben de sana başarılar diliyorum. Çocuk ve okulu nasıl idare ediyorsun gerçekten merak ediyorum.
    ***
    Umarım yardım kermesi çok başarılı geçer.
    Sevgiler,

     
  • At Çarşamba, Aralık 28, 2005, Blogger NAZLICA said…

    Kolay gelsin Meral.Danimarkada planlanan kermes için de başarılar diliyorum Meral hanıma. Çok takdire şayan bir davranış. Umarım emeklerinin karşılığını alır. Sevgiler

     
  • At Çarşamba, Aralık 28, 2005, Blogger Tuhfe said…

    Davranisinizdan dolayi sizi kutluyorum. Yaptiginiz el isleri de cok guzel ellerinize saglik. Boyle guzel bir olaya elcilik yaptigin icin seni de kutlarim Meral.

     
  • At Cumartesi, Aralık 31, 2005, Anonymous Adsız said…

    herkese selamlar. bu yazdıklarımı okuyan herkesin yeni yılını kutlar ve mutluluk ve başarılar dilerim. bu yaptıklarınız çok güzel olmuş ençokta meralin yaptıkları kermesiniz için tabi....ama asıl bunları burda yayınlanması için örnek olan meral hanıma teşekkür ederim.sizi tanımak isterdim.....!

     
  • At Pazartesi, Ocak 02, 2006, Blogger Meral said…

    Arkadaşlarım değerli yorumlarınız için çok teşekkürler. Meral Hanım adaşım inşallah kermesten umduğu sonucu alabilir

     

Yorum Gönder

<< Home