Arkadaşça

11 Kasım, 2005

Ne Kadar Sanalım

Merhaba arkadaşlarım. Bugün Beni Nazlı yeni bi internet oyunu için sobelemiş. Sorular Nazlının da dediği gibi kısa olduğuna cevaplaması zor gelmedi.
Kısaca sanal özetim aşağıda.
Ne kadar sanalız?
1-Günde ortalama kaç saat internettesiniz?
Yaklaşık 8-9 saat, gündüzleri internet başındayım. İşim olmadığı zamanlar interneti kullanmayı çok ama çok seviyorum. 2000 senesinde internetle tanıştım ve hala kendisiyle görüşüyoruz. :-)
Evde internet olanağım yok. Şu sıralar evde de olsa keşke diyorum ama oğlum bilgisayar başından kalkmadığı için evdeki bilgisayarı kaldırdık.
2-Herhangi bir messenger kullanıyor musunuz?(hangisi)
Msn Messenger ve icq kullanıyorum. Daha önce mirc de kullandım.
3-Kac tane mail adresiniz var?
1 Hotmail, 1 Mynet, 1 Walla, 1 G mail ve 1 de işyeri mailim var
4-Sizinle bütünleşen sanal bir adınız ya da nickname'iniz var mı?
Eylül nikini kullanırım. Bazen de kendi adımı meralim olarak kullandığım olur.
5-İnternet ortamında tanışıp, gerçek yaşamınızda pekişen arkadaslıklarınız var mı?
Yüz yüze tanıştığım veya telefonla görüştüğüm internet arkadaşlarım birkaç tane oldu.
6-İnternet üzerinden alişveriş yapiyor musunuz?
Yapıyorum. Genelde burada bulamadığım kitapları alırım internetten. Başka bişey almadım daha.
Lütfen şu cümleciği iki saniye düşünüp, aklınıza ilk geleni yazın; "ya internet olmasaydı"
İnternet olmasaydı hayatım şimdiki kadar renkli olmazdı.
İnternet olmasaydı hayatım şimdikinden çok daha zor olurdu. Ödevlerimi yapamazdım mesela .

İnterneti çok seviyorum icad edenden Allah razı olsun :-)

Sanal anket için ben de Nilüferi sobeliyorum
Sobe sana Nilüfer kız.

5 Comments:

  • At Cuma, Kasım 11, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Meral Ne kadar sanalım bölümünü çok sevdim.En kısa zamanda yazacağım.

     
  • At Pazar, Kasım 13, 2005, Blogger nagice said…

    hepimiz bayağı sanalız .inanın bir gün girmesem hasta hissediyorum kendimi

     
  • At Pazar, Kasım 13, 2005, Blogger Serra said…

    Meral, www.abebooks.com ozellikle yabaci kitaplar icin birebir. Bugune kadar en ucuz kitaplari orada buldum, herkese tavsiye ediyorum. Dunyanin dort bir yanindan kitapcilarin kendi kitaplarini database'e ekledikleri bir site. Ben kardesime orada 150 euro olan kitabi posta dahil 40 dolara gonderdim. Anla yani. Sevgiler,

     
  • At Pazar, Kasım 13, 2005, Anonymous Adsız said…

    Internet artik hayatimizin bir parcasi oldu.Paylastiklarin güzeldi

     
  • At Pazar, Kasım 13, 2005, Blogger Tuhfe said…

    Sen baya bi sanalmışşsın Meral :)) 8 saat İnternet günde fazla değil mi!
    Sevgiler.

     

Yorum Gönder

<< Home