Arkadaşça

09 Kasım, 2005

Fiyonklu Havlu Kenarım


Merhaba Arkadaşlarım. Öncelikle geçmiş bayramınız mübarek olsun.
Sizleri çok özledim. Uzun zamandır siteye bişey ekleyemedim kusuruma bakmayın. Maillerime ve yorumlarınıza da bakamadım. Bu aralar hiçbişeye yetişemez haldeyim. Serracım senin de dediğin gibi ben 19. maddemde takılı kaldım.
Bazen de dokunsalar ağlayacak hale gelebiliyorum. Mesela dün biri dokunsaydı ağlayabilirdim. ( di mi Zeliha abla )
Bazen de birilerini dövmemek için zor tutuyorum kendimi. Erkek olsaydım halim nice olurdu bilmem.
Neyse gittim geldim memlekete ama elim bu sefer boş döndüm. Fotoğraf çekmeye fırsat bile bulamadım. Önümüzdeki bayram uzun inşallah o zaman çekerim diyerekten kendimi avuttum ama üzülmedim de değil hani. Yiğenim (Okan) elleriyle yaptığı boncuklu mumluğunu ve süs topunu fotoğraf çekeyim diye getirdi elime verdi ama onu bile çekemedim oğumun bilgisayar kullanma isteği yüzünden.
Geceleri ders çalışarak geçirmekle beraber sınavıma çalışayım diye eşim erken dönelim dedi sağolsun ama bu sefer de dönüş yolunda Bolu dağında mahsur kalma aksiliği ve stresi ile evimize anca dönebildik. Kısaca yokluğumdaki maceralarımı böyle sizlerle paylaşayım dedim. Ayrıntısı o kadar çok ki burada Zeliha ablamın başını ağrıttım msn de de Nilüferin :-)
Sağolsunlar dinliyolar beni.
Yukarıdaki örnek kızkardeşim Nihal'e ait. Herhangi bişeye dikilmiş halde değildi. Nevresim takımı veya perde için olabilir diye uzunca örmüş.
Tekrar görüşmek üzere hepinizi öpüyorum.

16 Comments:

Yorum Gönder

<< Home