Arkadaşça

09 Kasım, 2005

Fiyonklu Havlu Kenarım


Merhaba Arkadaşlarım. Öncelikle geçmiş bayramınız mübarek olsun.
Sizleri çok özledim. Uzun zamandır siteye bişey ekleyemedim kusuruma bakmayın. Maillerime ve yorumlarınıza da bakamadım. Bu aralar hiçbişeye yetişemez haldeyim. Serracım senin de dediğin gibi ben 19. maddemde takılı kaldım.
Bazen de dokunsalar ağlayacak hale gelebiliyorum. Mesela dün biri dokunsaydı ağlayabilirdim. ( di mi Zeliha abla )
Bazen de birilerini dövmemek için zor tutuyorum kendimi. Erkek olsaydım halim nice olurdu bilmem.
Neyse gittim geldim memlekete ama elim bu sefer boş döndüm. Fotoğraf çekmeye fırsat bile bulamadım. Önümüzdeki bayram uzun inşallah o zaman çekerim diyerekten kendimi avuttum ama üzülmedim de değil hani. Yiğenim (Okan) elleriyle yaptığı boncuklu mumluğunu ve süs topunu fotoğraf çekeyim diye getirdi elime verdi ama onu bile çekemedim oğumun bilgisayar kullanma isteği yüzünden.
Geceleri ders çalışarak geçirmekle beraber sınavıma çalışayım diye eşim erken dönelim dedi sağolsun ama bu sefer de dönüş yolunda Bolu dağında mahsur kalma aksiliği ve stresi ile evimize anca dönebildik. Kısaca yokluğumdaki maceralarımı böyle sizlerle paylaşayım dedim. Ayrıntısı o kadar çok ki burada Zeliha ablamın başını ağrıttım msn de de Nilüferin :-)
Sağolsunlar dinliyolar beni.
Yukarıdaki örnek kızkardeşim Nihal'e ait. Herhangi bişeye dikilmiş halde değildi. Nevresim takımı veya perde için olabilir diye uzunca örmüş.
Tekrar görüşmek üzere hepinizi öpüyorum.

14 Comments:

  • At Çarşamba, Kasım 09, 2005, Blogger Serra said…

    Uzulme, Meral, takma hicbir seyi de kafana. Ben de bu aralar biraz hassasim nedense. Sen sinavlarini ver insallah da, stres yapma baska seyler icin de. Dantel de cok guzelmis, Nihal'de ornek cok, ustelik guzel de oruyor masallah. Gule gule kullanin.

     
  • At Çarşamba, Kasım 09, 2005, Blogger NAZLICA said…

    Öncelikle geçmiş olsun, bayram trafiği herzaman korkutur beni. Nihal'in ellerine sağlık, bu kadar emeği pikeyle bütünleştirir umarım.Kolay gelsin.

     
  • At Çarşamba, Kasım 09, 2005, Blogger NAZLICA said…

    İlk önce çok geçmiş olsun, bayram trafiği herzaman korkutur beni.Nihal'in ellerine sağlık.Çok güzel olmuş, pike ile bütünleşir inşallah.Kolay gelsin.

     
  • At Perşembe, Kasım 10, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Evet bayram dönüşü Bolu dağında her sene bir sorun yaşıyoruz.Kendini hiçbirşey için üzme ve derslerine bak.Geçecektir bu zorlu günler merak etme.Sonunda elde edeceğin başarının sana vereceği mutluluğu düşün.Ayrıca hiçbir zaman başımı ağrıtmıyorsun,biliyorsun senle konuşmayınca günüm güzel geçmiyor
    :-)))

     
  • At Perşembe, Kasım 10, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Her sene bayram dönüşü Bolu dağındaki sıkıntıyı yaşıyoruz.Benimde dönüşüm çok kötüydü.Kimse için kendini üzmeye değmez.Sen herşeyi boşver ve derslerine adapte ol.Biliyorum çok yoruluyorsun ama,bunun sonunda seni mutlu edecek bir başarı elde edeceksin.Bu arada asla başımı ağrıtmıyorsun,seninle konuşamadığımız zaman günüm iyi geçmiyor biliyorsun.

     
  • At Perşembe, Kasım 10, 2005, Anonymous Adsız said…

    Meral seninde geçmiş bayramın kutlu olsun.Resim çekemedim diyede üzülme,nasıl olsa blogların bir yere gittiği yok ,biz burdayız sen önce Serra'nında dediği gibi derslere adapte ol...Bu arada örnekte çok hoşuma gitti çok güzelmiş...Nihal'in eline sağlık...

     
  • At Perşembe, Kasım 10, 2005, Blogger incikboncuk said…

    Bayram trafiğini aşıp eve gelmişsiniz ya, en önemlisi o. Derslerinde başarılar dilerim. Sömesrte az kaldı, o zaman blogla daha çok ilgilenebilirsin. boncuklar seni özlemiştir herhalde :)

     
  • At Perşembe, Kasım 10, 2005, Blogger akçahan said…

    Çok güzel bir modelmiş. Ben de pek fotoğraf çekemedim Meral, malum bayram da eş dost trafiği yoğun koşuşturmaktan zaman olmuyor.Bolu Dağı trafiği için de geçmiş olsun.Biz bir gün sonra çıktık yola.Yine de çok sisli ve yağmurlu bir akşamdı ve biraz zorlandık. Sevgiler.

     
  • At Perşembe, Kasım 10, 2005, Blogger nagice said…

    canım benim takma kafana bu kadar..
    stres iyi bişey diil biliyon dimi..
    her şey olacağına varır.hiç bir şey senin sağlığından önemli değil dimi*
    dikkat et kendini..
    oğluşa öpücükler..

     
  • At Cuma, Kasım 11, 2005, Anonymous Adsız said…

    Seninde gecmis bayramin kutlu olsun.Kimin hayatinda stres yok ki.Sen sagligina dikkat et yeter.Herseyin basi saglik

     
  • At Cuma, Kasım 11, 2005, Blogger Rengarenk dantel said…

    model güzelde yazdıkların üzücü ve stres dolu... Kendine dikkat etmelisin. bende seni ayrı bi strese daha sokup sobeledim. beni affeeeeet!...

     
  • At Cuma, Kasım 11, 2005, Blogger Unknown said…

    Hoşgeldin Meral. günlerdir bakıyordum sitede bir yenilik yoktu. Yokluğun aranıyor. tekrar hoşgeldin...

     
  • At Cumartesi, Kasım 12, 2005, Blogger ev perisi;) said…

    Dünle beraber gitti düne ait ne varsa,Bugün yeni şeyler söylemek gerek.(MEVLANA) her şey olacağına varır üzülmeyin! sevgiler...

     
  • At Çarşamba, Kasım 16, 2005, Blogger Meral said…

    Biraz geç oldu ama Hepinize yorumlarınız için çok ama çok teşekkürler

     

Yorum Gönder

<< Home