Arkadaşça

07 Ekim, 2005

Minik Ponponlu Hırka ve Çilek Tepsi Örtüsü

Merhabalar
Bugün Oğluşumun hırkalarından biri ile Nazan'ın annesinin ördüğü tepsi örtüsünü ekledim.
Hırkayı küçük halam örmüştü. Kendisi bence bir örgü ustası. Kendi tasarladığı biçok model var. Evine gitmek nasip olursa çekeceğim elindeki örneklerden inşallah. Bu hırkadaki minik topları örerken tığla yaptığını söylediğini hatırlıyorum. Yani sonradan üzerine dikilmiş ya da örülmüş değiller.


Örneğin Yakından Görünüşü
Bu da Nazan'ın tepsi örtüsü. Bu örnekten çoğu kişide vardır ya da görmüşsünüzdür. Bu örneği mutlaka naylon iplikle ve bol brit çekerek yapmalısınız. Nazan'ın annesi öyle yapmış.

14 Comments:

  • At Cuma, Ekim 07, 2005, Anonymous Adsız said…

    Cok zarif olmus cokda güzel duruyor paylastiginiz icin tesekkürler....

     
  • At Cuma, Ekim 07, 2005, Blogger NuR said…

    Sevgili Meral,
    Ponponlu hırkaya bittim. Çok şeker ama...
    Sevgiyle kal.

     
  • At Cuma, Ekim 07, 2005, Blogger nagice said…

    çok güzel her ikiside.
    bendede hünerliellerde eylül'ün çeyizlerinde bu örnek var.ama gttiğinde yapılışını öğrenirsen çok iyi olur canım

     
  • At Cuma, Ekim 07, 2005, Blogger Serra said…

    ben bu tepsi ortusunu de gormemistim, ponponlu hirkayi da. Hirka nasil yapiliyor ogrneirsen, anlatir misin, anneme gonderecegim de. Sagol.

     
  • At Cuma, Ekim 07, 2005, Blogger manolya said…

    Çok güzeller. Tepsi örtüsünün örneginden sal da olabilir degil mi?
    Sevgiler

     
  • At Cuma, Ekim 07, 2005, Blogger Meral said…

    Senam, Şennur, Nagihan, Serra, Manolya yorumlarınız için çok teşekkürler
    Nagihan,Serra Halam uzakta oturduğu için gidemedim uzun zamandır ama gidince onda çok örnek var toplayacağım,
    Manolya denemek lazım şala uygun bir örnek bencede
    hepiize iyi haftasonları

     
  • At Cumartesi, Ekim 08, 2005, Anonymous Adsız said…

    her ikiside çok güzel olmuş Halanın ve Nazan ın annesinin ellerine sağlık.sevgiler.

     
  • At Cumartesi, Ekim 08, 2005, Anonymous Adsız said…

    Ikiside birbirinden güzel yapanlarin ellerine saglik

     
  • At Pazartesi, Ekim 10, 2005, Anonymous Adsız said…

    Meral çok güzelmiş oğluşunun hırkası. Bu modelden benim kızıma da güzel elbise olur :) Halanın ellerine sağlık. Tepsi örtüsünün benzerinden ben de de var. Manolya nın yazdığı gibi, şal da güzel fikir aslında :) Sevgiler,

     
  • At Salı, Ekim 11, 2005, Blogger Meral said…

    Burcu, Münevver Abla, Rahime ve Berrin sizlere de yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum

     
  • At Salı, Ekim 25, 2005, Anonymous Adsız said…

    merhaba wep sayfanızı yeni keşfettim ve harika buldum bunuda sizinle paylaşmak istedim harika ellerinize sağlık

     
  • At Salı, Ekim 25, 2005, Anonymous Adsız said…

    merhabalar ben çalışıyorum ve oturduğum yerdede birşeyler yapmak istiyorum sizin sitenizi gördüm ve bayıldım şemalı anlatımlar takıdan örgüye örgüden dantele herşeyin olması harika size bunun için teşekkür ediyorum aliş

     
  • At Çarşamba, Ekim 26, 2005, Blogger Meral said…

    Merhaba Aliş
    sitemi beğenmiş olmana gerçekten çok sevindim. Ziyaretin için asıl ben sana teşekkür ederim.
    Sevgiler

     
  • At Çarşamba, Kasım 09, 2005, Blogger Serpilce said…

    bu tepsi örtüsünden bendede var ve naylon iplikle yaptım. yakında bloguma koyarım. sevgiler

     

Yorum Gönder

<< Home