Arkadaşça

05 Ekim, 2005

Güllü Oda Takımı

Hayırlı Ramazanlar Arkadaşlarım
Hepinize huzur içinde, sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz günler diliyorum.
Uzun zamandır siteye birşey ekleyemedim kusuruma bakmayın. Çok sevdiğim siteler arası dolaşma ve kim ne ekledi acaba diye uzun uzun site inceleme günlerime paydos kesinlikle diyemesem de azaltma dönemine girdim. Bu aralar okula başladığım için çok yoğunum. Bisürü ödevim var. Bisürü takı projem olsun isterdim ama :-)
Neyse bugün az bir fırsat buldum ve bu örneği sizlerle paylaşayım dedim. Ortanca Halamın ördüğü bir oda takımı danteli. Daha değişik amaçlar için de kullanılabilir tabi. İnşallah beğenirsiniz.

15 Comments:

  • At Çarşamba, Ekim 05, 2005, Blogger NAZLICA said…

    Meral ödevlerinde kolaylıklar diliyorum. Örtü çok sade ve şık, halanın ellerine sağlık.Ayrıca mutlu Ramazanlar...

     
  • At Çarşamba, Ekim 05, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Sana ve herkese hayırlı Ramazanlar diliyorum.Derslerinde kolaylık ve başarılar diliyorum, merak etme başaracaksın

     
  • At Çarşamba, Ekim 05, 2005, Anonymous Adsız said…

    Halanin ellerine saglik.Allah sanada zihin acikligi versin.Hayirli ramazanlar

     
  • At Çarşamba, Ekim 05, 2005, Blogger NuR said…

    Canım benim, oğlum da aynı durumda.
    Hepiniz başarılı olun inşaallah.
    Örnek çok güzel.Halanın ellerine sağlık. Sevdiklerinle birlikte, hayırlı Ramazan'lar diliyorum.
    Sevgiyle kal.

     
  • At Çarşamba, Ekim 05, 2005, Blogger incikboncuk said…

    Okul, ne okulu? ben bişeyler kaçırmışım galiba. Ödevlerin de kolay gelsin, Allah zihin açıklığı versin.

     
  • At Çarşamba, Ekim 05, 2005, Blogger Serra said…

    Kolay gelsin Meral, halini oyle anliyorum ki. ben de ise git, iki aksam derse git, iki aksam spora git, haftasonu evi toparla, odevleri yap derken zaman nasil geciyor anlamiyorum. Senin bir de oglun var, allah kolaylik versin.

     
  • At Perşembe, Ekim 06, 2005, Blogger nagice said…

    canım allah kolaylık versin.
    iyi ramazanlar
    bu arada örtü süper..

     
  • At Perşembe, Ekim 06, 2005, Anonymous Adsız said…

    Meral sana da hayırlı ramazanlar. Halanın ellerine sağlık. Bu modeli çok beğendim. Okul konusunu ben de anlayamadım. Neyi kaçırdım? Sevgiler,

     
  • At Perşembe, Ekim 06, 2005, Blogger aysenceyiz said…

    SANADA HAYIRLI RAMAZANLAR. GERÇEKTEN İNSAN İNTERNETE (BLOGLARA) GİRDİĞİNDE BİRTÜRLÜ ÇIKAMIYOR. ORADAN ORAYA GEÇERKEN ZAMANIN NE KADAR HIZLI AKIP GİTTİĞİNİ UNUTUYORUZ. İŞLERDE KALIYOR TABİ Kİ:P

     
  • At Perşembe, Ekim 06, 2005, Blogger Tuhfe said…

    Halanın ellerine sağlık. Çok güzel duruyor. Bence sık sık yeni şeyler koymak zorunda değilsin. Sen hem iyi bir ev hanımı hem de başarılı bir öğrencisin. Ödevlerin ön planda gelmeli.
    Çevren bunu anlayışla karşılar mutlaka, sen sıkma canını :))

    İyi ramazanlar.

     
  • At Perşembe, Ekim 06, 2005, Blogger Meral said…

    Sağolun arkadaşlar. Bu sene ben doktoraya kabul edildim ve başladım sitede bunu duyurmak aklıma gelmedi zaten kendimle ilgili şeyleri eklerken utanıp sıkılıyorum yazamıyorum :-)
    Dersler ve ödevler yüksek lisanstakinden daha zor geldi pazartesi tam salı yarım gün derse giriyorum. Akşamları ve işyerinde vakit buldukça ders çalışıyorum arkadaşlar. Ama sizlerde kalıyor aklım. Blog gezmek en büyük zevklerimden biri yorum yazamazsam ihmal ediyor bizi Meral demeyin olur mu :-)
    Bugün bi de dünya kızarkadaşlar günüymüş hepimize kutlu olsun. Yeni öğrendim. Hepiniz benim kızarkadaşlarımsınız
    Hepinizi öpüyorum.

     
  • At Cumartesi, Ekim 08, 2005, Blogger incikboncuk said…

    Seni çok tebrik ve takdir ediyorum. her iş, hem ev, hem oğluşun. Hakkaten çok kolay gelsin.

    ben de yüksek lisans dersler
    mi bitirdim, ama bi türlü teze elim varmıyor :( bu sene aftan yararlanıp tekrar kaydoldum, ama gene yapmıycam galiba.

     
  • At Cumartesi, Şubat 03, 2007, Anonymous Adsız said…

    çok güzel elişiler var ama biraz daha güzel olmalı bence yinede idare eder.

     
  • At Cumartesi, Şubat 03, 2007, Anonymous Adsız said…

    süper valla hatta ben 3.örneği yaptım harika oldu teşekkürler.

     
  • At Cumartesi, Şubat 03, 2007, Anonymous Adsız said…

    hiç beğenmedim örnekleri çok sade olmuş.

     

Yorum Gönder

<< Home