Arkadaşça

11 Ekim, 2005

Adaşım Meral Hanım'dan Gelen Tığ İle Yapılmış Kız Çocuk Kıyafetleri

Merhaba Arkadaşlarım
Uzun süredir yüzük yapamamanın sıkıntından mıdır, derslerimin çok ama çok sıkıcı, yorucu ve de zor oluşundan mıdır kendimi bezgin ve de mutsuz hissetmekle birlikte sizlerle her gün birşeyler paylaştığım günlerin ardından ara ara da olsa vakit buldukça bloğuma birşeyler ekleme çabasındayım bilmenizi isterim. Vakit buldukça blog sahibi arkadaşların günlüklerini ziyaret ediyor ve yorum bırakmaya çalışıyorum.
Yorumlarınıza ve mailime de yine vakit buldukça ara ara cevap verebiliyorum kusuruma bakmayın arkadaşlar.
Geçen hafta mailime şu an Danimarka'da oturmakta olan Meral Araz Hanımefendiden birkaç fotoğraf geldi. Fotoğraflar Meral Hanım'ın kızına ördüğü tığ işi kıyafetlere ait. Meral Hanım sağolsunlar kız çocukları için tığla yapılabilecek örgü kıyafet örnekleri arayanlara faydalı olmak düşüncesiyle mailime bunları atmış. İnşallah kız çocuklarına bu gibi örnekler arayanlara faydalı olabiliriz.
Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.





11 Comments:

  • At Salı, Ekim 11, 2005, Blogger akçahan said…

    Kız çocuklarının herşeyi şirin.Hanımefendinin ellerine sağlık.

     
  • At Salı, Ekim 11, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Hepsi çok hoş.Meral hanımın ellerine sağlık.Sana da derslerinde başarılar arkadaş

     
  • At Salı, Ekim 11, 2005, Blogger NuR said…

    Meral hanımın ellerine sağlık.
    Bir prensese sahip olanlar hiç durmasın, tığa, şişe sarılsın. Bana da, yıllar sonra bir prenses torun gelmesi hayali kurmak düşüyor. Hepsi çok şeker.
    Sevgiyle kal.

     
  • At Çarşamba, Ekim 12, 2005, Anonymous Adsız said…

    çok şirinler,Meral hanımın eline sağlık...

     
  • At Çarşamba, Ekim 12, 2005, Anonymous Adsız said…

    Bunlar çok güzeller. Meral hanımın ellerine sağlık.
    Sevgiler,

     
  • At Çarşamba, Ekim 12, 2005, Blogger nagice said…

    hepsi harika.meral hanımın ellerine sağlık.bayıldım valla...

     
  • At Çarşamba, Ekim 12, 2005, Anonymous Adsız said…

    MERAL HANIMIN ELLERINE SAGLIK HEPSIDE COK GUZEL.KIZININ USTUNDE KIMBILIR NE GUZEL DURMUSTUR.SAGLIKLI GUNLERDE KULLANMALARI DILEGIYLE SEVGILER.

     
  • At Perşembe, Ekim 13, 2005, Blogger Meral said…

    Semanur, Nilüfer, Sennur, Burcu, Nalan, Berrin, Nagihan, Münevver Abla , Funda hepinizin yorumlarına Meral Hanım adına çok teşekkür ediyorum

     
  • At Salı, Ekim 18, 2005, Anonymous Adsız said…

    Hepinizin yorumlari icin tesekkur ederim......

    Sevgilerimle
    Meral Araz

     
  • At Cumartesi, Kasım 05, 2005, Anonymous Adsız said…

    iyi bayramlar pançoları çok beğendim bende örmek istiyorum ama neresinden başlandığını ve arkasıyla nasıl birleştiğini bilmiyorum anlatırsanız sevinirim sitenizi çok beğendim bende model göndermek isterim bilgi verirseniz çok iyi olur teşekkürler.

     
  • At Perşembe, Kasım 10, 2005, Blogger Meral said…

    Merhaba adınızı belirtmemişsiniz ve size nasıl ulaşabilirim mail vermemişsiniz. Eğer yorumumu okursanız bana malinizi verin sizi Meral Araz hanımla iletişim kurdurayım o daha sağlıklı bilgi verir size. Pançoları yapan kendisi çünkü ben değilim
    Sevgiler

     

Yorum Gönder

<< Home