Arkadaşça

27 Ekim, 2005

20 Rastgelem

Sevgili Tuhfe beni 20 Rastgele şey yazmam için sobelemişti dün. Bugün 20 maddeyi anca tamamlayabildim. :-)
İnşallah okumaktan sıkılmazsınız aklıma gelenleri kısa kısa yazmaya çalıştım
Hepinizin 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'nı kutlamak istiyorum. Bayrama kadar bişey yayınlama fırsatı bulamazsam eğer Ramazan Bayramınızı da şimdiden kutlayayım
Herkese Mutlu Bayramlar ...

1- Bayram gelse de memlekete gitsek. Annemi babamı kardeşlerimi ve de babaannemi görsem kucaklasam sohbet edebilsek :-(
2- Bana doğumgünü partisi yapacaklarmış acaba ne aldılar hediye olarak :-)
3- Bayram dönüşü bir sınavım var bayramda ders mi çalışacağım ben :-(
4- Annem yaprak sarması yapar mutlaka :-)
5- Bayram dönüşü ders anlatmalarım varrrr :-(
6- Akşama tatlı yapacağım ama sütlü mü şerbetli mi bir tatlı yapayım hala karar veremedim :-)
7- Ramazanda çok tatlı tükettim :-(
8- Akşam bir yüzük yaptım çok güzel bence :-)
9- Sabah siteye ekleyecektim ama fotoğraf makinemin aktarma kablosunu bulamadım bitürlü dolayısıyla yüzüğü bugün gösteremeyeceğim size :-(
10- İnterneti çok seviyorum. Bloğumu çok seviyorum. Sizlerin bloglarını ziyaret etmeyi de çok seviyorum :-)
11- Bu aralar çok yoğun olduğumdan eskisi gibi sörf yapamıyorum :-(
12- Sabahları en büyük zevkim bloglines a girip hangi site yeni bişey eklemiş bakmak :-)
13- Sabahları evden çıkarken oğlum yine dudağını büküp ağladı :-(
14- Yarın öğleden sonra tatil oğluma bayramlık almaya gideceğiz eşimle :-)
15- Haftaya bayram tatilini uzatmadılar hala :-(
16- Yapmak istediğim o kadar çok hayalim var ki :-)
17- Şu aralar kendime pek vakit ayıramıyorum :-(
18- Arkadaşlarımı çok özledim. Onlarla eskisi gibi gezmeyi, oturup söğütgölgesinde çay içmeyi…. Özellikle kız Nilüfer seni :-)
19- Çok çalışmam lazım çoook :-(
20- Aşağıdaki resim mailime geldi kendimi öyle hissediyorum çoğu zaman. Çalışan kadının akşamki ev hali böyleymiş sizlerle paylaşmak istedim bu resmi baktıkça beni hatırlarsınız :-)

Tuhfecim herkesi sobelediği için bana kimse kalmamış ondan ben kimseyi sobelemeyeceğim.

17 Comments:

  • At Perşembe, Ekim 27, 2005, Blogger Tuhfe said…

    Teşekkürler Meral Rastgele'lerini paylaştığın için. Ramazan olması münasebetiyle konu bayram, tatlı, hasretlik üzerinde yoğunlaşıyor farkettiğim kadarıyla. Oğluna kıyamam ay canııım, hem çalışan hem de okuyan annelere ve çocuklarına Allah sabırlar versin. Dilediğiniz hayata kavuşmanız dileğiyle ben de her iki bayramınızı kutlarım.

     
  • At Perşembe, Ekim 27, 2005, Blogger Meral said…

    Saol Tuhfe :-) dediğin gibi bugün kafamdaki konular bayram ve hasretlik üzerine
    Senin ve ailenin bayramlarını kutlarım sevgiler

     
  • At Perşembe, Ekim 27, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Zevkle okudum arkadaş çok güzeldi.Bende çok özledim seni ve diğerlerini.En kısa zamanda görüşürüz inşallah.Ama bak neyi unuttun benim pastayı( Nilüfere pasta yapacaksın ya) ,gelince mutlaka isterim ,pasta olmazsa gelmem arkadaş anlaştık dimi :-))))
    Resimde bir harika...

     
  • At Perşembe, Ekim 27, 2005, Blogger Serra said…

    Herkes, o an aklinda ne varsa onu yaziyor, ne yapalim. Biraz da bu oyunlar sayesinde birbirimiz tanimay, anlamaya basliyoruz. sana kolay gelsin, ben kendi hayatimin ustune, bir de cocugum olsa hicbirine yetisemezdim, sana allah guc kuvvet versin .

     
  • At Cuma, Ekim 28, 2005, Blogger nagice said…

    canım meralciğim paylaştıkların için teşekkürler.sen çalışanın hali diyorsun ama çalışmıyanın halide bu .bizlerin çekisi bu...
    sevgilerle.oğluşunu öpüyorum.

     
  • At Cuma, Ekim 28, 2005, Anonymous Adsız said…

    Sevgili Meral yazdiklarin o kadar ictenki.senin duygularina katilmamak imkansiz.Allah sana güc kuvvet versin.

     
  • At Cuma, Ekim 28, 2005, Blogger manolya said…

    Tatliyi serbetli mi yaptin Meral? Sana da iyi bayramlar. Minik kusunu da öperim. Dudaklarini bükmüs halini düsündüm okurken, canim benim.
    Sevgiler

     
  • At Cuma, Ekim 28, 2005, Blogger acemice said…

    inan şu anda seni çoooookkkk iyi anlıyorum.sana kolaylıklar diliyorum. oğluşuna ve sizlere iy bayramlar diliyorum.
    sevgiler....

     
  • At Cumartesi, Ekim 29, 2005, Anonymous Adsız said…

    yazin cok güzeldi.Allah hepsine kolaylik versin.yavrunuzla mutlulugunuz daim olsun insaallah.sevgiler

     
  • At Pazartesi, Ekim 31, 2005, Blogger Meral said…

    Arkadaşlarım hepinize tek tek teşekkür ediyorum yorumlarınız için.
    Manolya tatlıyı o gün şerbetli yaptım ertesi gün de sütlü bi tatlı yaptım. :-) Ben çok kötüyüm

     
  • At Pazartesi, Ekim 31, 2005, Blogger NAZLICA said…

    Meral gerçekten eklediğin fotoğraf hem çalışıp hem de ev işleri ile uğraşan insanları yansıtıyor.Öte yandan ev hanımı olup da tüm işlerini başkalarına yaptıranlarda var tabi.Nasıl vakit geçirler anlamak mümkün değil.Üretmeden tüketenleri sevmiyorum.Kolay gelsin,sevgiyle yaptığın için herşeyi yorgunluğu bile mutlu yorgunluk olur.Mutluluklar dilerim.

     
  • At Salı, Kasım 01, 2005, Anonymous Adsız said…

    Meral, bir çok çalışan kadının halini anlatıyor bu resim :) Herşeye yetişmek durumu..
    Yazını okumak güzeldi.
    Sevgiler,

     
  • At Salı, Kasım 01, 2005, Blogger Meral said…

    Nazlı Berrin yorumlarınız için çok teşekkürler hayırlı bayramlar

     
  • At Perşembe, Kasım 03, 2005, Blogger morelmas said…

    SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE
    SAĞLIKLI , HUZURLU , NEŞELİ
    BİR BAYRAM GEÇİRMENİZİ
    DİLİYORUM.
    HER ZAMAN , HER YERDE
    SEVGİYLE KALIN

     
  • At Cuma, Kasım 04, 2005, Anonymous Adsız said…

    rastgelen çok güzel yazmışsın... bayramınız mübarel olsun nice bayramlara sevgiler...

     
  • At Pazartesi, Kasım 07, 2005, Anonymous Adsız said…

    Merhabalar;sizin ve bütün ailenizin bayramını kutlamak istedim hayırlı bayramlar

     
  • At Salı, Kasım 08, 2005, Blogger Serra said…

    Bu aralar, 19. madde ile mesgulsun galiba meral. Kolay gelsin sana, ne diyeyim.

     

Yorum Gönder

<< Home