Arkadaşça

26 Eylül, 2005

Üzümlü Sehpa Örtüsü


Yakından Görmek için Tıklayın
Herkese iyi haftalar...
Bugün Nazan'dan aldığım örneklere devam. son 1 tane kaldı. Bu orta sehpa örtüsünde camın altındaydı. Çekerken ondan biraz parlamış. Yine bu dantel de Nazanın annesi tarafından örülmüş. Naylon iplikle örmüş. Bu üzümleri ben daha yayınlamadığım bir fiskosumda kullandım. Onunla takım olabilecek bir örnek bence. Yapmam gerek yani ben de :-) Serra gibi takım olsun istiyorum ben de dantelleri. Yakında o örneğimi de eklerim.

7 Comments:

  • At Pazartesi, Eylül 26, 2005, Blogger Serra said…

    Bu ornegin gulhis.com'da fiskos ortusu gibi olani var. herhalde bahsettigin fiskosunun ornegi oradakiyle ayni. Bence madem fiskosu var, sehpa ortusunu ormesi daha kolay, or takim olsun Meral'cim. Iyi gunlerde kullan.

     
  • At Pazartesi, Eylül 26, 2005, Blogger nagice said…

    çok şık.ellerinize sağlık.

     
  • At Salı, Eylül 27, 2005, Anonymous Adsız said…

    sevgili Meral çok zarif ve güzel bir dantel.Nazan ın annesinin elleri dert görmesin Allah sağlıklı ömürler versin Nazan da iyi günlerde kullansın sevgiler.

     
  • At Salı, Eylül 27, 2005, Anonymous Adsız said…

    Nazanin ellerine saglik.Cok zarif bir örnek olmus..

     
  • At Salı, Eylül 27, 2005, Blogger NAZLICA said…

    Üzümleri yiyebilirmiyim:) Çok hoş gözüküyor.İyi günlerde eskitin.

     
  • At Çarşamba, Eylül 28, 2005, Blogger Meral said…

    Serra, Nagihan, Münevver Abla, Rahime ve Nazlı beğenmenize sevindim. Nazana ileteceğim yorumlarınızı sağolun

     
  • At Cumartesi, Temmuz 19, 2008, Anonymous Adsız said…

    ben de çok beğendim ama başlangıç tarafına süs koymuşsunuz.Süsü alıp yeniden yayınlarsanız sevinirim.örneği çok beğenmiştim ama bu haliyle çıkarmam biraz zor görünüyor.Yapanın ellerine sağlık.Bence örnek süpeeeeeeeeeerrrrrrr olmuuuuuuuuuşşşş.

     

Yorum Gönder

<< Home