Arkadaşça

27 Eylül, 2005

Yaprak Oda Takımı ve Mavi Çantam




Merhaba arkadaşlarım.
Sonunda çantalarımı bitirdim. Ama istediğim gibi olmadılar. Örme çantaları beceremediğime karar verdim. Ben takı ve dantel yapmalıyım.

Münevver Ablamın sitesinde yukarıdaki dantel örneğini görmüş ve beğenmiştim. Bikaç ay önce başladım sanırım. Çantalar araya girince bitmesi uzun sürdü. Yoksa dantelde hızlıyımdır. Çok güzel duruyor bence. Yaparken bikaç kez sökmek zorunda kaldım çünkü kolay görünmesine rağmen bazı yerlerinde dikkat gerektiriyormuş :-)

Çantayı da Münevver ablamın sitesinde görmüştüm. Yapımını da Emel hanımın bloğunda gördükten sonra deneyeyim demiştim. Baştan oklavayla yapmayı denedim ama baktım olmuyo sıkıldım. Ben de oklavaya geçmesi gereken ilmekleri uzun uzun çekerek tığımda tuttum ve ördüm. Deliklerin hepsi bir boy olmasa da idare eder herhalde. Bir de aslında siyah iple örmek istiyordum ama o kadar iplikçi gezdim siyah ip hiçbirinde kalmamış. Dükkanlarda makrome ipi vardı ama ben floş ip olsun diye inat etmiştim sonunda bu maviye kaldım. Kot bir kıyafetimle kullanırım diye düşünmüştüm o zaman. Bi de bu çanta baştan uğursuz başladı herhalde örerken 2 tığımı kırdım.
Kullanırken başıma bişey gelir mi acaba diye düşünmedim değil :-)

11 Comments:

  • At Salı, Eylül 27, 2005, Blogger NAZLICA said…

    Meral her ikisi de çok güzel.Sakın öyle kötü düşünceler getirme aklına, niye uğursuz olsun çanta.Pozitif düşünürsen herşey yolunda gider.Sevgiler

     
  • At Salı, Eylül 27, 2005, Anonymous Adsız said…

    Bencede Meral ,eline sağlık inşallah iyi günlerde kullanırsın !
    Duyuru için tekrar teşekkürler...

     
  • At Salı, Eylül 27, 2005, Blogger Serra said…

    Ben de meral gibi dusunurum genelde. Bir ornege basladim ve kolay oldugu halde, surekli hata mi yapiyorum, devam etmek istemem. Bazi ornekler de ise , zor oldugu halde tikir tikir bitiyor, derim ki himm bunun kesin bir yeri var cikacak. Eline saglik Meral, bence ikisi de guzel olmus. Gule gule kullan. UStteki ornek hakikaten dedigin gibi guzel, ben de de var, ekleyeyim diye duruyordu.

     
  • At Salı, Eylül 27, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Meral çanta çok güzel,rengide harika

     
  • At Salı, Eylül 27, 2005, Blogger incikboncuk said…

    bence çanta güzel görünüyor. hele tokası da çok şık olmuş. iyi günlerde kullanman dileğiyle

     
  • At Çarşamba, Eylül 28, 2005, Blogger Tuhfe said…

    Harika, ellerine sğlık. Ben ne zaman bir çanta yapabileceğiiiiim...

    Sevgiler.

     
  • At Çarşamba, Eylül 28, 2005, Blogger nagice said…

    canım benim çok güzel olmuş.hiç karamsar düşünme.iyi düşün iyi şeyler olsun.gelecek yaz için özellikle çantan hazır.güle güle kullan..

     
  • At Çarşamba, Eylül 28, 2005, Blogger saadet said…

    bence kendine haksızlık ediyorsun. çantan çok güzel olmuş. herhalde örerkende çok beğenen olmuş. nazar bile değdirmişler tığların kırılmış.

     
  • At Çarşamba, Eylül 28, 2005, Blogger Meral said…

    Nazlı, Nalan, Serra, Nilüfer, Nurdan, Nagihan, Tuhfe ve Saadet hepinize çok teşekkürler yorumlarınız için.
    Dün çantanın tokasını anlatmayı unutmuşum. Onu boncuklarla misina ile örmüştüm. Broş gibi duruyordu ben de çantaya ekledyeyim dedim eklemiştim. Düğme eklemiştim baştan sonra bununla değiştirdim düğmeyi.

     
  • At Çarşamba, Eylül 28, 2005, Anonymous Adsız said…

    sevgili Meral ikiside çok güzel olmuş.örneklerimi kullanmana çok memnun oldum.ama neden iyi olmadı diyorsun çok güzel duruyor.illa oklava ile yapılacak diye bir şart yokki.bende telefon kılıflarını tığda uzatarak ördüm.aklını takma başı kötü olan herşeyin sonu iyi gelir.çünkü bende çantamı örereken 20 kere sökmüşümdür.iyi günlerde kullan sevgiler.

     
  • At Çarşamba, Eylül 28, 2005, Blogger Meral said…

    Sağolun Münevver Abla beğenmenize çok sevindim. Sitenizdeki örneklerin hepsi birbirinden güzel vakit buldukça seçtiklerimden yapmaya çalışıyorum. Boş duramama gibi bi hastalığım var. Elimde hep bişeyler olacak :-)
    Siyah bir iplikle tekrar deneyeceğim bu örneği
    Sevgiler

     

Yorum Gönder

<< Home