Arkadaşça

06 Eylül, 2005

Simli Çiçek Desenli Nevresim Kenarı Danteli

Merhabalar :-)

Bugün bir nevresim takımı kenarı örneği ekledim. Alttaki simle süslenmiş örnek Bolu Çağdaş Sitesi Kursiyerleri öğrencilerinden birine ait. Bolu'ya gittiğim zaman şenliklerde açılmış bir kermesten çekmiştim. Arşivimde yayınlanmayı bekliyormuş bu örnek de.
Bir baktım kızkardeşimden çektiğim dantellerde aynı örnek var. Meğer kızkardeşim de yapmış bu örnekten. Alttaki örnek simlerle süslendiği için daha şatafatlı duruyor bence. Dantelleri biraz süslemek örneği çok daha güzelleştiriyor değil mi ?


Gülünü Yakından Görmek İsteyenler Buraya Tıklasın

12 Comments:

  • At Salı, Eylül 06, 2005, Anonymous Adsız said…

    Kizkardesinin ellerine saglik cok güzel bir örnekmis.gercektende artik dantelleride süslemek lazim....

     
  • At Salı, Eylül 06, 2005, Blogger Rengarenk dantel said…

    Bu örneğin aynısından bende bir takım yaptım ve hediye verdim. bende aynı örnekten bir parça dahi kalmamıştı en azından tekrar başka bi şeyde kullanabilirdim. ama almamışım işte bi parçacık. şimdi sende görünce çok sevindim. ben takımın ara dantelinide yapmıştım çok ağır olmuştu. harika bir örnek simlide simsizde süper görünüyor....

     
  • At Salı, Eylül 06, 2005, Anonymous Adsız said…

    Cok hos bu örnek yaaaa

     
  • At Salı, Eylül 06, 2005, Blogger Serra said…

    Yok ben simsizini daha cok sevdim meral. Zaten agir bir ornek. Cok da guzel ormus Nihal, Nihal di di mi?

     
  • At Salı, Eylül 06, 2005, Anonymous Adsız said…

    Ya bu örnegin resmini rica etsem baslangis yerinden cekseniz baslamak istiyorum ne zamandir böyle güzel bir örnek ariyorum baslangic yerini görebilirsem eger basliyacagim.....
    Anlayisiniz icin simdiden tesekkürler

    www.blogcu.com/Senam

     
  • At Çarşamba, Eylül 07, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Nihalin danteli çok güzel ,ablası gibi o da çok marifetli

     
  • At Çarşamba, Eylül 07, 2005, Blogger Meral said…

    Rahimecim Yorumun için çok teşekkürler
    Nazlıcım sana faydalı olabildiğime çok sevindim.
    Senam örneğin başlangıcında bir sıra basit kafes yapılmıştı. sonra resimdeki soldaki yaprağından başlıyor örnek.resmin üzerine tıkladıktan sonra sağ altta büyütme işareti çıkıyo çok rahat örnek görülebiliyor. Ben bazen resimleri kaydettikten sonra photo filtre programına atıyorum daha da büyütebiliyorum sen de dene.
    Serracım kızkardeşimin adı Nihal evet. Kendisi önceden hiç dantel örmezken şimdi beni geçmiş :-)
    Nilüfercim geçen gittiğimde Nihale anlattım onunla ilgili yorumlarınızı çok sevindi inanamadı.

     
  • At Çarşamba, Eylül 07, 2005, Anonymous Adsız said…

    Sevgili Meral çok güzel örnekler eklemişsin ellerine gönlüne sağlık Nihal inde ellerine sağlık iyi günlerde kullansın.sevgiler.

     
  • At Çarşamba, Eylül 07, 2005, Blogger Meral said…

    Sağolun Münevver Abla. En kısa zamanda iyileşmenizi diliyorum.

     
  • At Çarşamba, Eylül 07, 2005, Blogger Meral said…

    Ayyüce bu örnek havlu danteline dikilmemişti. Nevresim takımı yapılmıştı. Nihal de nevresim takımı yaptıracaktı

     
  • At Perşembe, Eylül 08, 2005, Blogger incikboncuk said…

    ben en çok simlisini sevdim. çok hoş ve orjinal olmuş. Ellerinize sağlık.

     
  • At Perşembe, Eylül 08, 2005, Anonymous Adsız said…

    Meral hanim ben bu örnegi basladim cok tesekkürler böyle güzel bir örnek eklediginiz icin cok zevkli örülüyor cokda sik duruyor

     

Yorum Gönder

<< Home