Arkadaşça

13 Eylül, 2005

Patik, Bebek Hırkası ve Bebek Yeleği

Merhabalar,
Bugün sizler için ne ekleyeyim ne ekleyeyim acaba diye resimlerimi karıştırırken bi baktım oğluşumun giydiği örgü kıyafetleri de çekmişim ve de unutmuşum onları.
Hırkayı halam ördü. Kendisi çok güzel örgü kazaklar, hırkalar vs. yapar. Uzun zamandır kendisiyle yüzyüze görüşemedik. Evine gittiğim ilk fırsatta dantel ve de örgülerinden çekmek isterim sizler için.
Patik de ortanca halamdan. Patiğin üzerini boncuklarla süslemiş. Buna benzer bir örneği birkaç sitede görmüştüm. Boncukla süsleme heryerde kullanılıyor.
Yelek de babannemin ellerinden. Oğluma birkaç tane örmüş, hediye etmişti. Sağolsunlar hepsini çok özledim.

16 Comments:

  • At Salı, Eylül 13, 2005, Blogger Serra said…

    Hazir kirkalar gibi duruyor, ucu de guzel. Oglusun guzel gunlerde saglikla giysin. Yapanlarin ellerine gozlerine saglik.

     
  • At Salı, Eylül 13, 2005, Anonymous Adsız said…

    WEB SAYFANIZI İLGİ İLE TAKİP EDİYORUM... SADECE SİZİN DEĞİL ELİŞİ GÜNLÜĞÜNÜZDEKİ TÜM SİTELERİ... TESADÜFEN BULDUĞUM BU HOBİ SİTELERİ SAYESİNDE YALNIZ OLMADIĞIMI ANLADIM. ANTALYADA YAŞIYORUM VE ÖZEL BİR ŞİRKETTE ÇALIŞIYORUM.28 YAŞINDAYIM... AKŞAMLARI VE ÖZELLİKLE KIŞ MEVSİMİ VAZGEÇEMEDİĞİM UĞRAŞTIR EL İŞİ ÖRGÜ, DANTEL ÇANTA NE KAFAMA KOYMUŞSAM YAPARIM. ŞU SIRALARDA HAVLU KENARINA MERAK SALDIM. HATTA SİPARİŞE GÖREDE SATIYORUM. YANİ SEVEREK YAPTIĞIM İŞİN MEYVESİNİDE YİYORUM DİYEBİLİRİM. SİZLERİ KUTLUYORUM. DİĞER ARKADAŞLARIDA BU KONUDA TEBRİK EDİYORUM VE SİZİ TAKİP ETMEYE DEVAM EDİYORUM. ŞU AN DİJİTAL FOTOGRAF MAK. YOK AMA EDİNİNCE SİZE BENDEKİLERİDE GÖNDERECEĞİM. SEVGİ İLE KALIN...

     
  • At Salı, Eylül 13, 2005, Anonymous Adsız said…

    cok güzel olmuslar.Sanki hazir gibiler.Yapanlarin ellerine saglik

     
  • At Salı, Eylül 13, 2005, Blogger incikboncuk said…

    üçü de çok güzel olmuş. Ama en çok geyikli hırkayı beğendim. Deseni çok güzel yerleştirmiş. Ellerinize sağlık. Oğlun da iyi günlerde giysin.

     
  • At Çarşamba, Eylül 14, 2005, Blogger Serra said…

    Ben de senden ozendim, aklima geldi cektigim yelekler de bugun ekledim. Sagol.

     
  • At Çarşamba, Eylül 14, 2005, Anonymous Adsız said…

    hepsi çok güzeller...

     
  • At Çarşamba, Eylül 14, 2005, Blogger Meral said…

    Serracım beğendiğine sevindim. Oğlum şimdi kocaman olduğuna bunlar küçük geliyor. Yeleklerini gördüm annenin eline sağlık.

    Dilek sitemi beğenmene çok sevindim. Yorumun için çok teşekkürler. Böyle yorumları okumak çok moral veriyor insana. Senin de örneklerini sabırsızlıkla bekliyoruz. Eğer bir site açmak istersen seve seve yardım ederim.

    Rahimecim çok teşekkürler.

    Nurdan halam çok güzel modeller üretiyo örgü işinde. Bu geyiği de kendi yapmış koymuş.

    Nalancım sana da çok teşekkürler
    sevgiler.

     
  • At Çarşamba, Eylül 14, 2005, Blogger NAZLICA said…

    Meral; Herşeyin küçüğü sevilir derler ya, çok şirin modeller. Oğlan büyüdü giyemiyor diyorsun ama hatıra olarak saklarım ben olsam.Kimbilir belki de kardeşi için gerekebilir değilmi:)

     
  • At Çarşamba, Eylül 14, 2005, Anonymous Adsız said…

    Çok şirin ve güzel modeller. Valla ikinciyi düşünüyorum olursa yapacağım daha doğrusu teyzeme yaptıracağım..

     
  • At Çarşamba, Eylül 14, 2005, Blogger sebboy said…

    Bende geyikliye bayıldım . Bir an önce kış örgülerine başlamak lazım.
    Ellerinize sağlık

     
  • At Çarşamba, Eylül 14, 2005, Anonymous Adsız said…

    KÜÇÜKLERİN HERŞEYİ GÜZEL OLUYOR ÖRMESİDE GİYDİRMESİDE ÖRENLERİN ELLERİNE SAĞLIK.OĞLUMUZDA İYİ GÜNLERDE GİYSİN SEVGİLER.BELKİDE ŞİMDİ GELMEZ O ZAMANDA KARDEŞİ İYİ GÜNLERDE GİYER İNŞAALLAH.SEVGİLER..

     
  • At Çarşamba, Eylül 14, 2005, Blogger Meral said…

    Nazlı haklısın ben de saklıyorum hepsini zaten. Allah nasip ederse bir kızım olsun çok isterim.
    Filiz inşallah senin de bir çocuğun daha olur da yaptırırsın bunlardan.
    Şebboy siteniz hayırlı olsun. Bir kere görmüştüm eklemeyi unutmuşum herhalde. HErkesi eklemeye çalışıyorum hemen ekleyeceğim sizi de.
    Münevver abla inşallah ikinci giyer sağlıkla

     
  • At Perşembe, Eylül 15, 2005, Blogger nagice said…

    hepsi çok güzel.hırka hele süper.ne emek..
    küçükken babaannem bizede böyle geyikli bir hırka örmüştü.keşke annem saklasaydı..

     
  • At Perşembe, Eylül 15, 2005, Blogger Meral said…

    Evet herşey erkeklere gitmiyo Burcu.Bir de erkek çocuk kıyafetlerini kız çocuklarına göre daha az alternatif modelli yapıyorlar sinir oluyorum bişey alırken

     
  • At Cuma, Mayıs 26, 2006, Anonymous Adsız said…

    şebboy sitenin adı ne

     
  • At Pazar, Haziran 10, 2007, Anonymous Adsız said…

    Selamlar, iyi pazarlar. Ziyaretinize geldim.

     

Yorum Gönder

<< Home