Arkadaşça

12 Eylül, 2005

Nazan'dan Yatak Odası Takımı

Herkese iyi haftalar...
Haftasonu eşim ve oğlumla birlikte bebek görmeye İzmit'te gittik. 2 bebek görme ziyareti yaptık. Yanıma fotoğraf makinamı almayı iyiki unutmamışım. Çünkü arkadaşımızın dantellerini görünce dayanamadım ve hemen çektim. Danteli Nazan arkadaşımızın annesi örmüş. Teyzenin adı şu an aklıma gelmiyor. Sonra yazacağım. Nazan çalıştığı için tüm çeyizini annesi hazırlamış. Teyzenin ördüğü danteller o kadar muntazam ve düzgün örülmüştü ki :-) Ellerine sağlık 3 kızına da örmüş.
Nazan bu örneği yatak odası için kullanmış. Masa örtüsü, sehpa örtüsü, tepsi örtüsü ve şömentablosunu da çektim. Onları da sonra yayınlayacağım.

Yakından Ortasına Bakmak İçin Tıklayın

9 Comments:

  • At Pazartesi, Eylül 12, 2005, Anonymous Adsız said…

    Cok degisik bir örnek.Hic görmemistim.Ellerine saglik...

     
  • At Pazartesi, Eylül 12, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Çok güzel bir örnek

     
  • At Pazartesi, Eylül 12, 2005, Blogger Serra said…

    Sabirsizlikla bekliyorum devamini. Ben de takim olsun derdi oldugundan, bu cok guzel olur benim icin. nazan'in annesinin ellerine saglik, hakikakten cok da guzel ormus. Sen de sagol Meral'cim, cekip bizlere gosterdigin icin,.

     
  • At Pazartesi, Eylül 12, 2005, Blogger acemice said…

    sevgili meral izmite tekrar geldiğinde banada beklerim seninle tanışmayı çok isterim. nazan güzel günlerde kullansın nazanın annesinin de gözlerine sağlık.sevgiler....

     
  • At Salı, Eylül 13, 2005, Anonymous Adsız said…

    çok zarif olmuş ,yapanın eline sağlık

     
  • At Salı, Eylül 13, 2005, Blogger Rengarenk dantel said…

    örnek güzel yapanda güzel yapmış. Yayınlayanda çok iyi etmiş. hepinizin ellerine sağlık. serracım bende de aynı dert var. takım olsun....
    Fethiyecim sen izmittemisin? hangi semtte bulunuyorsun. eski bir izmitli ( aslen rizeliyim çok yıllar izmitteydim ) olarak çok sevindim. ben izmiti çok severim. çok özlüyorum oraları.... bahçacik yucacık kullar-vezirçiftliğinde çok bulundum....

     
  • At Salı, Eylül 13, 2005, Blogger Tuhfe said…

    Çok güzel olmuş, Nazan'ın ellerine sağlık. Ben de daha önce görmemiştim bu modeli.

    Sevgiler.

     
  • At Salı, Eylül 13, 2005, Blogger nagice said…

    çok güzel olmuş.ellerinize sağlık

     
  • At Çarşamba, Eylül 14, 2005, Blogger Meral said…

    Dün yorumlarınızı cevaplamaya vakit bulamamıştım kusura bakmayın.
    Hepinize yorumlarınız için teşekkür ederim.
    Serracım bu örneğin başka takımı yok. Benim yazımdan Nazanın diğer örneklerinden de çektim demek istedim aslında :-) yanlış anlaşma olmuş.
    Fethiye izmite ayda en az bir kere gideriz. Ben de seninle tanışmak isterim. Mailime telini atarsan gittiğim bir gün ararım seni sana da uygun olursa görüşebiliriz.

     

Yorum Gönder

<< Home