Arkadaşça

05 Eylül, 2005

Mor Menekçe Kaneviçe ve Dantel Kenarı

Merhaba arkadaşlarım. Cuma günü yoktum o yüzden tatilden dönmüş gibi hissettim kendimi. Gelir gelmez bütün blogları gezdim baktım.Herkes ne güzel şeyler eklemiş. Ben de bugün ne eklesem ne eklesem diye düşündüm. Uzun zaman önce çekip sakladığım fotoğraflarıma bi baktım. Eklemediğim bisürü örnek olduğunu görünce onlardan eklemeye karar verdim ve bir kaneviçe takımı örneğini ve de dantelini eklemeye karar verdim. İnşallah beğenirsiniz.



Kaneviçenin çiçeğinin alt tarafında ve üst tarafındakalan yapraklar için şablon
Açık Yeşil için 1 Koyu Yeşil İçin 0 verdim.
Çiçeğin Alt Tarafındaki Yapraklar
Bu da Çiçeğin Üst Taradında kalan Yapraklar

20 Comments:

  • At Pazartesi, Eylül 05, 2005, Anonymous Adsız said…

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

     
  • At Pazartesi, Eylül 05, 2005, Blogger Unknown said…

    Merhaba Meral çok güzel gözüküyor kaneviçeler. Anneminde sandığında bir kaç tane böyle var. anneme bazen soruyorum nasıl yaptın bu güzel şeyleri diye o da vallahi bilmiyorum o zaman yapmışım şimdi elime alsam yapabilir miyim bilmiyorum diyor.

     
  • At Pazartesi, Eylül 05, 2005, Anonymous Adsız said…

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

     
  • At Pazartesi, Eylül 05, 2005, Blogger Rengarenk dantel said…

    umarım beğenirsiniz ne kelime bu harika bişey. Müthiş Güzel ellerinize sağlık. amman nazar değmesin Maşallah maşallah.....

     
  • At Pazartesi, Eylül 05, 2005, Anonymous Adsız said…

    Ellerine saglik cok güzel bir örnekmis.Epeydir kanevice örnegi görmemistik.Dantelide cok güzel uymus

     
  • At Pazartesi, Eylül 05, 2005, Anonymous Adsız said…

    Ellerine saglik dantelde kanevice örnegi cok güzelmis

     
  • At Pazartesi, Eylül 05, 2005, Anonymous Adsız said…

    MERHABA MERAL HANIM KANAVİÇE ÖRNEĞİ ÇOK HOŞUMA GİTTİ AMA EKRANDA KOYU YEŞİL KISIMLARIN SAYILARINI ÇIKARTAMIYORUM BASİT BİR ŞEMA ÇIKARTIP YAYINLAYABİLİRSENİZ ÇOK MUTLU OLURUM, (HANİ SARIYA X, YEŞİLE 1 FALAN YAPIP ŞEMA ÇIKARTIYORLARYA)
    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM
    EYLÜLDEFNE
    ayse_inan@mynet.com

     
  • At Salı, Eylül 06, 2005, Blogger Serra said…

    Meral, ben bu guzel ornege yorum biraktim gibi hatirliyorum, yoksa sen benim yorumu mu sildin acaba? Hem kanavice ornegin hem de kenar dantelin cok guzelmis. Gule gule kullan.

     
  • At Salı, Eylül 06, 2005, Blogger NAZLICA said…

    Meral,çok emekli ve çok özel bunlar.İlk öğrendiğim iş kaneviçe idi, bende yeri farklı.İmrendim, sandığı açıp fotoğraflamalıyım bende.Sevgiyle kullan.

     
  • At Salı, Eylül 06, 2005, Blogger Tuhfe said…

    Görünce heyecanlanmamak mümkün değil. Buralarda kanaviçe işi yapan hiç kalmadı. İnşaallah Türkiye'de de yeniden canlanır. Bir başka duruyor, danteli de çok zarif.

    Sevgiler.

     
  • At Salı, Eylül 06, 2005, Blogger Meral said…

    Deryacım ben de şimdi baktığımda ben bunu nasıl yapmışım dedim :-) Sabır işi bunlar şimdi eski sabrım yok. Bunları 15-16 yaşlarındayken yaptım diye hatırlıyorum. Nazlı, Rahime beğendiğinize sevindim.

    Ayşe Hanım sizin için basit bir şema yapmaya çalıştım inşallah yapabilirsiniz. Yaprakları demişsiniz sadece yaprakları yaptım.Linklerini ekledim bakabilirsiniz
    Özlem ve Burcu sizlere de çok teşekkürler.
    Serracım senin yorumunu silermiyim. 2 tane yabancı yorum vardı reklam türünde onları sildim.
    Nazlı senin modelleri de merakla bekliyorum.
    Tuhfecim haklısın kaneviçe işleme adeti artık kalktı bencede. Çeyiz yapmak da artık yavaş yavaş bitiyor
    Hepinize tekrar çok teşekkürler yorumlarınız için arkadaşlar
    öpüyorum hepinizi :-)

     
  • At Salı, Eylül 06, 2005, Anonymous Adsız said…

    Çok güzel olmuş canlı canlı. Ellerine sağlık. Ben kaneviçeyi her zaman severim. Ama artık eskisi kadar işlenmiyor ne yazık ki. 2000 senesinde Bakırköy de ne kadar bildiğim kitapçı ve eski kitap satan dükkan varsa gezmiştim kaneviçe kitabı almak için ama ne yazık bulamamıştım. Tek bulduğum çok ağır işli pano kitabıydı. Hayal kırıklığımı anlatamam :( Neyse ki artık hobi işleri in oldu da aradığımız şeyleri oradan buradan bulabiliyoruz. Sevgiler

     
  • At Salı, Eylül 06, 2005, Anonymous Adsız said…

    Meral harika gerçektende renkler süper ,cıvıl cıvıl olmuş.Eline sağlık ,dantelide çok güzel ayrıca ...

     
  • At Çarşamba, Eylül 07, 2005, Blogger Meral said…

    Berrin bizim elsanatlarımız o kadar çok ve güzel ama biz bunları derleyip kitap haline getirip yapmak isteyenlerle paylaşabilmeyi beceremiyoruz. Bunu yabancılar çok güzel yapıyorlar. teknolojiyi kullanmayı çok iyi biliyorlar

     
  • At Çarşamba, Eylül 07, 2005, Blogger Meral said…

    Nalancım beğendiğine çok sevindim

     
  • At Perşembe, Eylül 08, 2005, Blogger incikboncuk said…

    hakikaten Burcu'nun da dediği gibi tablo gibi olmuş. Kanaviçeden sonra hani ipleri temizlerken beyaz kumaş üzerinde desen net bir şekilde görünür ya, en keyif aldığım zamanlardan biriydi. İyi günlerde kullanman dileğiyle.

     
  • At Pazartesi, Eylül 12, 2005, Anonymous Adsız said…

    sevgili meral bugün bakabildim siteye ve şemayı görünce duyduğum mutluluğu anlatamam. Bu kanaviçeyi kardeşimin çeyizine hediye yapacağım. çok teşekkür ederim. İnşallah resmini sanada göndermek kısmey olur
    ayşe

     
  • At Salı, Eylül 13, 2005, Blogger Meral said…

    Ayşe sana faydalı olabildiğime ben de çok sevindim. Yaprakları istediğin için sadece yaprakları şemaladım. Yaptıktan sonra bizlerle paylaşmanı bekliyoruz.
    Sevgiler

     
  • At Salı, Aralık 12, 2006, Anonymous Adsız said…

    very very beatyfull

     
  • At Salı, Kasım 06, 2007, Anonymous Adsız said…

    Merhabalar bloğunuza bayıldım sürekli izliyorum. Benim çeyizimden hiç kanaviçem yoktu çokta özeniyorum çeyizlerde görünce. Hiç olmazsa oğlumun sünnetine yaptırmak istiyorum. Bütün herşeysi yapan kişiye ait ne kadara yapıyorlar takımını yardımcı olursanız çok sevinirim

    gulden_043@hotmail.com

     

Yorum Gönder

<< Home