Arkadaşça

19 Eylül, 2005

Kirpik Havlu Kenarı

Merhaba Arkadaşlarım
Bugün ortanca halamın ördüğü dantellerden bir havlu kenarı örneği ekledim. Püsküllerinin nasıl yapıldığını bana göstererek anlatmıştı ama şimdi inanın hatırlamıyorum. Keşke hemen ekleseymişim bu örneği. Yapılışını bilen arkadaşlar varsa yoruma yazsınlar ben yorumdan ana sayfaya seve seve eklerim :-)
Şu sıralarda çanta örme hevesim yüzünden takı yapmaya ara vermiş durumdayım.
Bir çanta tamamladım ama daha fotoğrafını çekemedim. Bir de oklava çanta ile Özlem'in (Janjanlı) sitesinde yayınladığı çantalardan birini yapıyorum. İnşallah bitince sizlerle paylaşacağım.


Yakından Görmek İçin Tıklayın

12 Comments:

  • At Pazartesi, Eylül 19, 2005, Blogger NAZLICA said…

    Meral çok zarif bu. Kolay da gözüküyor. Halanın ellerine sağlık. Bence bir örtü kenarına dikip değerlendirilebilir.İyi günlerde kullan.

     
  • At Pazartesi, Eylül 19, 2005, Blogger pinomino said…

    Merhaba Meral,
    Bloguma bıraktığın yorum icin teşekkurler:) Senin calısmaların da bir harika. Benim de ufak çapta dantel denemelerim oldu ama bu kadar düzgün örmeyi hiç beceremedim.. Ellerine sağlık;)

     
  • At Pazartesi, Eylül 19, 2005, Blogger Serra said…

    Eger sacak kisminin nasil yapildigini ogrenirsen halandan, bizlere de anlat Meral. Ben de bir kere boyle bir ornegi cikartmaya calistim ama asla boyle duzgun olmadi. Eminim ki bir puf noktasi va. Cok degisik ve hos olmus. Halanin eline saglik.

     
  • At Pazartesi, Eylül 19, 2005, Anonymous Adsız said…

    Halanin ellerine saglik.Sacak kismini ben biraz anlatayim size.Aslinda cok kolay .Amam fazla ip gidiyor.Önce istediginiz sacak boyu kadar zincir cekiyorsunuz.Sonra en son cektiginiz zincirin üstüne basit bir birit yapiyorsunuz.Daha sonra hic zincire batmadan devamli birit yapiyorsunuz.Ne kadar sik doldurursaniz o kadar burgulu oluyor.Insaallah anlata bilmisimdir.

     
  • At Salı, Eylül 20, 2005, Anonymous Adsız said…

    Meral ne güzel örnekmiş. Halanın ellerine sağlık. Bu günler de ben de çanta yapmak istiyorum ama elim de 2 tane yarım iş var. Senin ördüğünü de meral ettim. İyi günler de kullan. Sevgiler

     
  • At Salı, Eylül 20, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Çantaları merakla bekliyorum,bir an önce yayınla :-)))

     
  • At Salı, Eylül 20, 2005, Anonymous Adsız said…

    Çok güzel örülmüş halanın eline sağlık,
    BEN YABANCI BİR SİTEDE GÖRMÜŞTÜM YANILMIYORSAM YAPILIŞINI BULURSAM HABER VERİRİM SİZEDE ARKADAŞLAR

     
  • At Salı, Eylül 20, 2005, Blogger Serra said…

    Orerken, kendi kendine zincirin etrafinda donduruyor musun Rahime?

     
  • At Salı, Eylül 20, 2005, Blogger Tuhfe said…

    Ne kadar güzel ve zahmetli bir model böyle... daha önce hiç görmemiştim. Halanın ellerine, gözlerine sağlık.

     
  • At Çarşamba, Eylül 21, 2005, Blogger Meral said…

    Dün iş yoğunluğuma birşey ekleyemedim ve yorumlarınızı cevaplayamadım kusura bakmayın.
    Yorumlarınız için çok teşekkürler

    Sevgili Pino diyorum adını göremedim sitende dantellerini gönderebilirsen yayınlamak isterdim :-)

    Emine Mailin bana ulaşmadı cevaplamadım sanma tekrar atarsan cevabını hemen yollarım.

    Serracım uç kısımları Rahimenin anlattığı gibi değil.
    Rahimecim senin anlattığın saçak sanırım kurtçuk diye geçiyo ve çok zor yapması bir havlu kenarı için
    Halam hatırladığım kadarıyla uç kısmına gelince bir cd kapağı aldı eline kare, sonra bu karenin etrafına (tıpkı oklava çantada yapımındaki gibi oklavaya ilmekleri çekip çekip diziyorduk ya) 4 tane iplik çekti dizdi diye hatırlıyorum. Sonra bu ilmekleri cd den çıkardı ve tığla hızlı hızlı kendi etraflarında döndürdü. Sonra baş kısma tekrar battı diye hatırlıyorum. Ama ben evde bi deneyeyim de fotoğraflayayım en iyisi böyle anlatmayla fazla anlaşılmaz

    Nilüfer, Berrin dün en son çantamı ördüm şimdi tek süslemeleri kaldı. Haftaya atarım siteye inşallah
    hepinize sevgiler

     
  • At Salı, Şubat 05, 2008, Anonymous Adsız said…

    merhaba yurt dışında iken bende bu havlu kenarından yapmıştımgöbeklerin tam ortasına pembe boncuk diktim daha hoş durdu sacaklarına gelince bır kasedin boyuna 4defa ipi sarıp 1zincirle birlestiriyoruz kasetden cıkardıgımız ipi elle kıvırıp salıyoruz benımde cok degişik hoş modellerim var sizinle paylaşmak istiyorum size adresimi veriyorum isterseniz buradan bana ulaşabilirsiniz:kalpsiz_polyanna@hotmail.com

     
  • At Salı, Şubat 05, 2008, Anonymous Adsız said…

    hepiniz 2005 de yorum bırakmısınız hepsini 1 kişinin yaptığını anlamamak için salak olmak gerek bizde salak olmadığımıza göre burda tek salak sizsiniz:)ok kib hade bayyy(isimsiz hariç) zuhahahahha

     

Yorum Gönder

<< Home