Arkadaşça

18 Ağustos, 2005

Yeşil Güneş Havlu Kenarı

Merhabalar Sevgili Arkadaşlarım

Bugün bir havlu kenarı ekliyorum. Bu havlu kenarı da yine kızkardeşim Nihal'den. Benim de değişik havlu kenarlarım vardı ama evlenirken çoğunu hediye etmiştim. Şimdi nereden bulayım da çekeyim fotoğraflarını di mi :-)

Sitemin görüntüsünü diğer arkadaşlarımızdan özenerek değiştireyim dedim.İncik Boncuk Sitesi (Nurdan) yazarı arkadaşımızdan www.graphicgarden.com sitesini öğrendikten sonra ve çok güzel de bedava arka plan resimlerini gördükten sonra ben de bi değişiklik daha yapayım dedim. Sitemin eski görüntüsü için de baya bir uğraşmıştım ama bu sitedeki arkadaşlar başlığı altındaki site görünümünü de görünce sitemin adına uygun diye koyuldum işe. İnşallah beğenmişsinizdir. Site tasarımı hakkında benim gibi birşey bilmeyen arkadaşlar da deneye yanıla bu değişiklikleri yapabilirler.

4 Comments:

  • At Cuma, Ağustos 19, 2005, Blogger nagice said…

    örneğinde sitende çok hoş.mail atmıştım anlaşılan almamışsın.yine yazarım.görüşürüz...

     
  • At Cuma, Ağustos 19, 2005, Blogger Meral said…

    Nagihan hangi hotmail olan mailime slayt gelmiş bugün gördüm. O mu yoksa başka bir mail mi atmıştın bana?

     
  • At Cumartesi, Ağustos 20, 2005, Blogger Zeynep M. TÖRE said…

    cok guzel bir model bu da, vakitsizlikten guzel islerden uzak kaliyorum, cok yaptim bir ara, ozel gunlerde dostlara hediye ediyordum,
    yeniden baslayim, bayramlar yaklasiyor degil mi? hediye lazim...

     
  • At Cumartesi, Ağustos 20, 2005, Blogger manolya said…

    Sitenin yeni görünümü çok hos güllü güllü. Havlu kenarina da bayildim.
    Sevgiler
    (yalniz bu yorum birakirken word verification isi oyalayici. Neden böyle birseye gerek duydun?)

     

Yorum Gönder

<< Home