Arkadaşça

29 Ağustos, 2005

Top Küpeler

Güzel bir hafta geçirmeniz dileklerimle merhaba arkadaşlarım.
Bugün çok uzun zaman önce komşu kızımızın yaptığı küpeleri görüp heveslenerek yaptığım bir çift küpeyi ekledim.

Elimdeki malzemelerle yapıp daha sonradan küpe halkasını eklemiştim. Daha sallantılı bir küpe olmasını isterseniz araya bağlantı halkalarından da ekleyebilirsiniz. Ben elimde tek çivi malzemesi olduğu için sallantılı yapamamıştım.
Küpenin top kısmı modeli biraz zor. İnce misina ve iğne ile yaptım. Bu top modelinden tek tek yapıp kolye yapmayı düşünüyorum. Biraz daha büyük tek top yapıp, kolye ucu da yapılabiliryor bu modelden. Kolyesini yaparken top kısmını daha büyük yapıp, örneğin fotoğraflarını çekeceğim.



Küpenin Yakından Görünüşüne Bakmak İçin Tıklayın

10 Comments:

Yorum Gönder

<< Home