Arkadaşça

12 Ağustos, 2005

Püsküllü Perde

Merhaba Arkadaşlarım
Bugün sizler için severek kullandığım bir perdemi ekledim. Bu perdeyi Altınbaşak Dantel dergilerinden birinde görmüştüm ve çok beğendiğim için hemen örmüştüm. Perdeyi naylon iplikle ördüm. Perdenin püsküllerini yaparken iple yuvarlaklar örüp elyaf ile içlerini doldurup yuvarlakların ağzını kapadım. Dergide ikişerli püskül yapmışlardı ama ben o kadarına sabredemem diye 1 toplu püskül yapmıştım.
Yine dergideki perde güneşlik için yapılmıştı alttaki linklere tıklayınca da görebilirsiniz. Ben bu perdeyi ördükten sonra delikli bir tüle eklettim. Böylece uzaktan bakınca perdeye boydan boya dantelmiş gibi durdu.





Alttaki Linklerdeki Şablonlar Altın Başak Dantel kitabından alınmıştır.
Perdenin Püskülü Yakından
Perdenin Bütün Görünüşü
Perdenin Yapılış Ayrıntısı

9 Comments:

  • At Cuma, Ağustos 12, 2005, Anonymous Adsız said…

    çoook güzel Meral ellerine sağlık bayıldım.Allah sağlık ve mutluluk içinde kullanmak nasip etsin sevgiler.

     
  • At Cuma, Ağustos 12, 2005, Blogger Tuhfe said…

    İnanmıyorum, nasıl sabredip ördün, Maşallah. Çok güzel olmuş, nice aydınlık günlere bu perdeden bakabilmen dileğiyle.

     
  • At Cuma, Ağustos 12, 2005, Blogger Serra said…

    Cok guzel bu perden de Meral. masallah senin de ne kadar cok perden varmis.:)) Seviyorsun galiba. Gule gule guzel gunlerde kullanmak nasip olsun hep.

     
  • At Cumartesi, Ağustos 13, 2005, Anonymous Adsız said…

    Meralciğim sevgili Şule Türel isteğimize cevap verdi.MÜNEVCE 2 de görebilirsin sevgiler.

     
  • At Pazar, Ağustos 14, 2005, Blogger nagice said…

    çok güzel.güle güle kullan...

     
  • At Pazartesi, Ağustos 15, 2005, Blogger NAZLICA said…

    Meral ne kadar şık anlatamam. Çok sabırlı ve becerikli olduğunu söylemeliyim. Ellerine sağlık, paylaştığın için teşekkürler canım.NAZLICA

     
  • At Pazartesi, Ağustos 15, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Yaptığın bütün çalışmalar çok güzel marifetli arkadaşım benim

     
  • At Pazartesi, Ağustos 15, 2005, Blogger Meral said…

    Yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlarım.
    Perde örmek gerçekten sabır işi. Bu perdemi dergide görür görmez çok beğendiğim için yapmıştım. Uçlarını yapmak baya vakit alıyo ama yaklaşık 1 ay gibi bir sürede ördüm ben bu perdeyi.

     
  • At Cumartesi, Ağustos 07, 2021, Blogger Unknown said…

    Yapılışı da anlatır mısınız kaç zincirle başlanıyor

     

Yorum Gönder

<< Home