Arkadaşça

22 Ağustos, 2005

Mavi Boncuklu Yüzük

Güzel bir hafta dileklerimle merhabalar arkadaşlarım :-)

Bugün haftasonu yaptığım çok kolay bir yüzük örneği ekledim. Bu yüzüğe benzer bir yüzük internet siyelerinden birinden görmüştüm. Ben de deneyim dedim hemen. Aslında 6'lı olsa daha güzel duracaktı ama elimde aynı renkten sadece 5 tane kalmıştı ben de 5'li yaptım. Siz 6'lı deneyin.
Malzemeler:
* 5 Yuvarlak orta büyüklükte boncuk
* Kumboncuklar
* 0,30 cm misina
5 yuvarlak kumboncuk misinaya dizilir,yuvarlak yapılır, sonra 1 yuvarlak 3 kumboncuk 1 yuvarlak boncuk dizilir ve önceki dizilen kumboncuktan ilkinden misina tekrar geçirilerek aşağıdaki şekildeki gibi aynı işlem devam edilir. 5 boncuk aynı şekilde ortadaki 5 kumboncuğun üzerine doldurulduktan sonra yüzük altı daha önceden anlattığım gibi devam edilir.



Başlangıç kısmının şeması

8 Comments:

  • At Pazartesi, Ağustos 22, 2005, Blogger Tuhfe said…

    Çok güzel duruyor, renleri de çok hoş. Ellerine sağlık. Ben de bir yüzük yapmıştım, başlangıç kısmı biraz seninkine benziyor, bir türlü onu eklemeye fırsat bulmadım.

    Sevgiler.

     
  • At Pazartesi, Ağustos 22, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Çok güzel

     
  • At Pazartesi, Ağustos 22, 2005, Anonymous Adsız said…

    yine cok güzel olmus. Gecen gün beyaz incili yüzügü yapmaya calistim.Onu yapabildimde üzerine tekrardan dizdiginiz kum boncuklari bir turlu oturtamadim.Ama bunu mutlaka yapacagim.benim gibi acemiler icin kolay ve sik bir örnek

     
  • At Pazartesi, Ağustos 22, 2005, Anonymous Adsız said…

    Bugün bilgisayarimin karsisina gecipbu yüzügü yapmaya calistim.Acemi oldugum icin biraz aksilik yasadim.5 tane kum boncugun etrafina 6 büyük boncuk yerlestirmek zorunda kaldim.Birde misinayla yapilan takilarda misinadaki baslangic ve bitis dügümlerini nasil yapiyorsunuz anlatabilirmisiniz.Cünkü benimkiler görünüyor.sizinkilerde belli bile olmuyor.Bunu detayli anlatabilirmisiniz?

     
  • At Salı, Ağustos 23, 2005, Anonymous Adsız said…

    ellerine sağlık Meral iyi günlerde kullan çok güzel olmuş sevgiler..

     
  • At Salı, Ağustos 23, 2005, Anonymous Adsız said…

    Eline sağlık Meralcim...

     
  • At Salı, Ağustos 23, 2005, Blogger Meral said…

    Tuhfecim yorum için teşekkürler,senin yüzüğünü de bekliyoruz :-)
    Nilüfer, Münevver Abla ve de Nalancım sizlere de yorumlarınız için teşekkür ediyorum sağolasınız.
    Rahime mavi boncuklu yüzükte ortada 5 kumboncuk kullanıyosan yuvarlak büyük boncuklar da 5 tane olacak, ortada 6 kumboncuk kullanırsan yukarıdaki büyükler de 6 tane olacak.
    Ben yüzükleri misinayla yaparken misinanın bir ucuna boncuktan geçmeyecek şekilde düğüm atıyorum.Bazen de boncuklar misinanın ortasına gelecek şekilde başlıyorum.Bitişlerde misinayı dikiş diker gibi düğüm atıyorum ve çakmakla karartmayacak şekilde yakıp alt kısma yanan yeri yapıştırıyorum Rahime.İnşallah açıklayıcı olabilmişimdir.
    :-)

     
  • At Salı, Ağustos 23, 2005, Anonymous Adsız said…

    Bu sefer anladim cok tessekür ederim.Sorularima cevap verdigin icin.

     

Yorum Gönder

<< Home