Arkadaşça

19 Ağustos, 2005

Mavi Boncuklu Çivili Yüzük ve 4 Kare Boncuklu Kırmızı Kristal Yüzük

Merhabalar
Bugün 2 yüzük örneği daha ekledim.
4 tane kare ortası kırmızı olan şeffaf boncuğum vardı elimde. Bunları bir yüzükte nasıl kullanayım derken alttaki bu yzüüzk ortaya çıktı.
Yapmak isteyenler için gerekli malzeme :
* 8 tane kristal boncuk
* 4 tane kare boncuk
* 0.30 cm misina ( 70 cm kadar)
4 kristal boncuğu misinanın bir ucunu düğümleyerek dizdim. En son dizdiğim kristalden bir kere daha geçirerek yüüzğün ortasındaki gibi kare bir şekil oluşturdum. Sonra 1 kristal, 1 kare ve tekrar 1 kristal boncuk dizdim ve ortadaki 4 lü kristallerden ilkinden geçirdim. Sonra tekrar 1 kare ve 1 kristal daha dizerek aynı işlemi 3 kere daha tekrarlayıp ortadaki 4 lü kristalin üzerini doldurdum. En son olarak yüzüğün parmağa geçen kısmını daha önceden anlattığım gibi yine boncuklarla yaptım.


Bu çivili yüzüğü de tığla ördüğüm kolyelere takım olsun diye yapmıştım. Çivilere 3'er tane boncuk dizerek delikli yüzük halkasındaki deliklere civiyi birleştiriyorsunuz.

6 Comments:

  • At Cuma, Ağustos 19, 2005, Anonymous Adsız said…

    Taki örneklerin cok güzel.Benim gibi hic taki bilmiyenleri cok özendiriyorsun.Ellerine saglik

     
  • At Cuma, Ağustos 19, 2005, Blogger Unknown said…

    Merhaba yaptığın yüzükler yine diğerleri kadar çok güzel olmuş.Ben hala kalpli papatyalı yüzüğün yapılışını merak ediyorum.umarım en kısa zamanda ondan tekrar yapabilirsin.sevgiler.Derya.

     
  • At Cuma, Ağustos 19, 2005, Anonymous Adsız said…

    ellerine sağlık.meral iyi günlerde kullan.sevgiler.

     
  • At Cumartesi, Ağustos 20, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Kırmızı kristal yüzük çok değişik olmuş Meral yapılışınıda anladım bu sefer deneyeceğim :-)))))

     
  • At Pazar, Ağustos 21, 2005, Anonymous Adsız said…

    Merhabalar

    Sitenizi yeni gördüm..Gerçekten çok beğendim. Ellerinize sağlık. Benim de takı ile ilgili bir sitem var. İlginenirseniz htttp:/blogcu.com/filiztulu

     
  • At Pazartesi, Ağustos 22, 2005, Blogger Meral said…

    Rahime siten hayırlı olsun.Siteni ekliyorum hemen linklerime
    Deryacım kusura bakma son günlerde baya bir yoğundum. Boncukçuma ne zamandır uğrayamadım kalpli boncukları almak için ama aklımdasın. Senin için lila papatya yüzüğü tekarar derledim nisan arşivine bir bak. Ben sana yeniden daha güzel fotoğraflarla anlatacağım o yüzüğü.
    Münevver abla, Nilüfer ve Emel sizlere de tek tek teşekkürler ediyorum.
    Filiz Hanım sizin sitenizi de ekliyorum hayırlı olsun. Yeni kişilerin aramıza katılması çok güzel.

     

Yorum Gönder

<< Home