Arkadaşça

24 Ağustos, 2005

Kirpi Yüzük

Herkese merhabalar...
Bugün yine bir yüzük örneği ekliyorum. Bazen yine mi yüzük diyenler çokmudur acaba diye kendi kendime soruyorum. Ama ne yapayım yüzük yapmayı ve de takmayı seviyorum.
Eklediğim yüzüğü deneme amaçlı yapmıştım. Bir tane daha yapıp fotoğraflayacağım. Elde çok güzel duruyor.
Bu yüzüğü beğenip de yapmak isteyenler için malzemeleri şöyle:
* 1 tane yüzük süzgeci
* 0,30 cm misina ( 1 metre kadar)
* kristal boncuk (benim kullandıklarım bu yüzükte sahte kristallerden)
* kumboncuklar

Misinanın her iki ucunu da delikli süzgecin ortadaki deliklerinden geçiriyorsunuz. (2'si de aynı delikten değil-yanyana farklı deliklerden)
Yüzük süzgecinin fotoğrafını görmeyenler için çekeceğim. Yüzüğü yaparken süzgecin bombeli kısmı yukarda olacak şekilde misinanın uçlarını kasnak işler gibi geçiriyorsunuz alttan üste doğru ve bir kristal bir kumboncuk dizip, kumboncuğun dibinden misinayı kristalin deliğinden tekrar keçirerek süzgecin aynı deliğinden takrar geçirerek alta geliyorsunuz. Aynı işemi tekrarlıyosunuz bütün deliklere.
Nasıl duracağını merak ettiğim için yüzükte iki farklı tonda pembe kristal kullandım. Süzgecin ortasındaki deliğe bir kristal ekledikten sonra etrafındaki delikleri farklı renkte kristallerle doldurdum. Sonra onların etrafını ortadaki kristalin renginden doldurdum.
Yüzüğün alt kısmını boncuktan yapayım dedim. Daha önceki yüzüklerdeki gibi yaptım.
İsteyen,silikon tabancası olan hazır yüzük halkası alıp yüzüğün süzgecinin altına yapıştırabilir.

5 Comments:

  • At Çarşamba, Ağustos 24, 2005, Blogger nagice said…

    güle güle kullan.ellerine sağlık.
    hiçte yinemi yüzük demiyorum.hepsi çok şık.çok harika..
    bütün işlerim bitsin inan oturup uğraşıcam...
    bu arada yoksun ortalarda..

     
  • At Çarşamba, Ağustos 24, 2005, Blogger Beyaz Zambak said…

    Meral yüzüğün çok güzel. Ayrıca parmağına güzel yakıştı. Dün arkadaşım pembeler içerisinde yüzüğü ile çok güzeldi. Kirpi yüzüğünü ve diğer yüzüklerin hepsi güzel iyi çalışmalar.

     
  • At Çarşamba, Ağustos 24, 2005, Blogger Serra said…

    Ben taki yapmayi bilmedigim halde begenerek bakiyorum yaptigin yuzuklere. Bu cok sirin olmus, adi da guzel olmus Meral. Yuzukten baska takilarda yapicak misin?

     
  • At Çarşamba, Ağustos 24, 2005, Anonymous Adsız said…

    Dogrusunu söylemek gerekirse ben kursiyer gibi bilgisayarin karsisindayim.Sen devam et yüzükler cok güzel oluyorlar.Hem anlamadigimiz yeride sorabiliyoruz.Bu arda hic bilmedigim halde 2 tane yuzuk yapabildim senin sayende tesekkürler.

     
  • At Cuma, Ağustos 26, 2005, Blogger Meral said…

    Arkadaşlar yüzüğü beğenmenize sevindim. Bugün bir tane daha yapılışını çekerek ekledim.
    Serra küpe takmadığım halde komşu kızının yaptığı küpelere özenerek bir çift küpe yaptım onu da çektim yayınlayacam.
    Rahimecim ilgine çok teşekkürler saol.

     

Yorum Gönder

<< Home