Arkadaşça

26 Ağustos, 2005

Kahverengi Kirpi Yüzük ve Yapılışı

Merhabalar
Kirpi yüzüğünün yapılışı için bir tane daha yaptım ve fotoğrafladım sizler için. Belki benim gibi yüzük meraklıları vardır aranızda :-)
Yüzük için gerekli malzemeleri önceki yüzükte saymıştım tekrar yazmıyorum. Pembeli yüzüğü iki farklı rengi kullanarak yapmıştım. Bu yüzükteki kristallerin rengi tek.
Aşağıdaki linklere tıklayarak yüzüğün yapılışını sırayla görebilirsiniz.


*Yüzük Süzgecinin Resmi
*İlk kristalin Süzgece Eklenmesi
*Boncukların Nasıl Süzgece Ekleneceğini Gösteren 1 Şema
*Yine misinaya geçirilen kristal ve kumboncuk ve kumboncuğun dibinden kristale misinanın geçirilişi
*Süzgece dizilmiş haldeki birkaç boncuk
*Yüzüğün Alt Kısmının Boncukla Örülüşü

7 Comments:

  • At Cuma, Ağustos 26, 2005, Blogger Beyaz Zambak said…

    Meral çok güzel anlatışsın. Elime malzemeleri aldığım zaman bende yapabilirim dile düşündüm. İyi çalışmalr.

     
  • At Cuma, Ağustos 26, 2005, Anonymous Adsız said…

    Cok sagol bu kadr detayli anlatman cok iyi olmus.bugune kadar 4 tane yüzük yaptim sayende simdide ilk kez yüzük süzgecli deneyecegim.Svgilerle,

     
  • At Cuma, Ağustos 26, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Meral gerçekten bu sefer çok iyi anladım yüzüğün yapılışını ben yapıp bloğumda yayınlayacağım.Bu yüzüğü çok beğendim rahatlıklada kullanabilirim

     
  • At Cuma, Ağustos 26, 2005, Blogger nagice said…

    çok güzel ellerine sağlık.güle güle kullan...

     
  • At Cumartesi, Ağustos 27, 2005, Anonymous Adsız said…

    sağolasın gerçekten nasıl yapıldığını merak edip duruyordum..Çok makbule geçti. Ben daha farklı yapıyordu. Ve baya vaktimi alıyordu. Aslen daha kolymış yapılışı. ÇOKKKKKKK TEŞŞEKKÜRLERRRRRR

     
  • At Cumartesi, Ağustos 27, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Meral bende yaptım bu yüzükten ama senin ki gibi durmadı-((

     
  • At Pazartesi, Ağustos 29, 2005, Blogger Meral said…

    Arkadaşlarım yorumlarınız için çok teşekkürler,sağolun.
    Rahimecim sana da yüzük yapma zevkini tattırdığıma çok sevindim. Benim gibi aşırıya kaçma :-)
    Nilüfercim ilk denemede güzel olmayabilir ama pes etme sen de.
    Filiz hanım ben de bu delikli süzgeci önceden çukur tarafına boncukları doldurarak yapıyordum yanlışlıkla :-) zor oluyodu. Çoğunlukla bombeli kısmına boncuklar dolduruluyormuş halbuki
    Özlemcim malzeme almaya gittiğimde mutlaka bakacağım dediğin süzgece
    Teşekkürler

     

Yorum Gönder

<< Home