Arkadaşça

09 Ağustos, 2005

İncili Kolye


yakından görmek için tıklayın
Merhaba Arkadaşlarım
Evde dinlenirken yapabildiğim sadece 1 adet kolyenin fotoğrafını dün akşam çekmiştim. Onu siteye koyayım dedim. Yüzüğü daha bitmedi. Kolyenin yapılışını yüzüğünü yaparken fotoğraflarını çekip sizlere anlatacağım. Çok kolay bir kolye. Bağlantı kısmını Nurdan arkadaşımızın tavsiyesine göre İncik Boncuk yapmayı denedim. Oldu sanırım.
Yüzük yaparım diye daha önceden inci tarzı boncuklar almıştım. Baya çok almışım ben de bileklik ya da kolye yapayım diye başladım yapmaya, sonuç kolye oldu.
Önce incili kısmı misinayla yaptım. Sonra kumboncuklarla üzerine çapraz yaparak devam ettim.

8 Comments:

  • At Salı, Ağustos 09, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Harika bir kolye Meral çok yeteneklisin nazar değmesin maşallah.

     
  • At Salı, Ağustos 09, 2005, Blogger incikboncuk said…

    Hastayken hiç boş durmamışsın :) Kolye tam benim tarzım, çok çok güzel olmuş. Ben de inci boncuklardan çok alıyorum, her türlü malzemeye de çok yakışıyor. İyi günlerde kullanman dileğiyle.

     
  • At Salı, Ağustos 09, 2005, Anonymous Adsız said…

    ellerine sağlık çok güzel olmuş iyi günlerde kullan.boncukları dizmede telmi kullandın merak ettim.bende yeni öğreniyorumya..sevgiler

     
  • At Çarşamba, Ağustos 10, 2005, Blogger nagice said…

    ellerine sağlık..
    her zamanki gibi süper olmuş...

     
  • At Çarşamba, Ağustos 10, 2005, Blogger Meral said…

    Nilüfer teşekkürler beğendiğine sevindim
    Nurdan ben de ilk defa denedim incilerle, kapamsını da tavsiyene göre yaptım. Çok güzel duruyo boyunda da.
    Münevver abla boncukları dizerken ben misina kullanıyorum. İncili kısmı yaparken 0,30 mm misina kullandım sağlam olsun diye. Üzerindeki kumboncukları da 0,15 mm misinayla iğne ile incilerin üzerine ekledim. yapılışını anlatacağım fotoğraflarla.
    Nagihancım sana da çok teşekkürler beğenmenize sevindim.

     
  • At Çarşamba, Ağustos 10, 2005, Blogger manolya said…

    Harika olmus, ellerine saglik. Yapilisini sabirsizlikla bekliyorum. Bu arada geçmis olsun, hareketlerine dikkat et ki tekrarlamasin
    Sevgiler

     
  • At Çarşamba, Ağustos 10, 2005, Blogger incikboncuk said…

    Önermiştim, ama kendim denemediğim için nasıl olur bilemiştim. Artık yaptığın kolyeleri takabileceğin için çok sevindim.

     
  • At Çarşamba, Ağustos 10, 2005, Blogger Meral said…

    Saol Manolya.
    Hareketlerime dikkat ediyorum ama ne kadar etsek de dalgınlıkla oluyo bu tür kazalar :-)
    Bence görünüm olarak da güzel duruyor bağlantı kısmı Nurdan sen de denemelisin. Boynun arkasından inciler sarkıyor :-)

     

Yorum Gönder

<< Home