Arkadaşça

17 Ağustos, 2005

Bordo Çivili Yüzük ve Beyaz İncili Yüzük

Merhaba Arkadaşlarım.
Bugün uzunca zaman önce yaptığım çivili yüzüklerden birini ve de komşu kızı Yaseminin yaptığı yüzüklerden birini ekledim.

Çivili Yüzük için yine üzeri delikli yüzük halkası kullandım.Bordo renkli büyük yuvarlak üzeri tırtıklı boyalı boncukları Çivilere geçirip yüzük halkasına monte ettim.Boncuklar büyük olduğu için etrafından misina ile sıkıştırmama gerek kalmamıştı.Büyük yüzük kullanmayı sevenler için ideal bence.
Bu yüzüğün daha önce fotoğrafını çekmiştim ama bulanık çıkmıştı. En az 5 pozunu çekmiş olduğum halde bir tanesi bile net çıkmadı yine. Bu yüzükten kaynaklanıyo herhalde diyerekten ben de yayınlayayım dedim bu haliyle kusura bakmayın :-)



Alttaki yüzük daha önceden anlattığım incili yüzük örneğinin aynısı. Yasemin bu yüzüğün takımını yapmış. Kolyesi bilekliği ve de küpeleri bile var. İlk fırsatta fotoğrafını çekip yayınlayacağım sizlere. Çok güzel yapmış.

6 Comments:

  • At Çarşamba, Ağustos 17, 2005, Blogger Serra said…

    Yeni arka planin cok sirin olmus. Ozellikle o yanyana arkadaslar var ya. Guller, renkler hepsi birbirine cok uymus.

     
  • At Çarşamba, Ağustos 17, 2005, Blogger Tuhfe said…

    AmanAllahım bu ne güzellik! hem yüzük daha çok da sitenin yeni düzeni için.

    Çoook güzel olmuş.

     
  • At Perşembe, Ağustos 18, 2005, Blogger Nilüfer said…

    Arkadaşlar benden önce seni kutlamışlar Meral.Evet site çok harika oldu.Bilgisayar başındaki 2 kızdan bir sen biri ben
    :-))))).Yüzüklere diyecek lafım yok zaten her zaman ki gibi çok güzel

     
  • At Perşembe, Ağustos 18, 2005, Blogger NAZLICA said…

    Meral sitenin dekarasyonu harika olmuş.Çok sevdim. Yüzüklerde çok hoş canım, ellerine sağlık.

     
  • At Perşembe, Ağustos 18, 2005, Blogger Meral said…

    Arkadaşlar sitemin yeni görünümünü beğenmenize çok sevindim. Dün baya bir uğraştım.
    Yüzüklerimi de beğenmenize sevindim. Bu aralar takı yapmaya vakit bulamıyorum.
    Sevgiler

     
  • At Cumartesi, Ekim 01, 2005, Anonymous Adsız said…

    sitenizi yeni gördüm süperrr bayıldım sevgiler..........

     

Yorum Gönder

<< Home