Arkadaşça

31 Ağustos, 2005

10 KÜÇÜK MUTLULUK

Öncelikle
Bütün İslam Aleminin Kandili Kutlu Olsun
Diyorum.Sevdiklerinizle birlikte huzur dolu mutlu bir gece geçirmenizi diliyorum.

Bugün Münevver Ablamın ve Nazlının beni 10 Küçük Mutluluk oyununa davet ettiklerini bu sabah okudum. Buradan Onlara çok teşekkür ediyorum. Aklıma geldiği kadarıyla birşeyler yazmaya çalışacağım ben de.
Bugün karamsar olduğum günlerimden biri olsa gerek aklıma yazacak pek bişey gelmiyor :-) desem inanırmısınız.

Aklıma gelen 10 Küçük Mutluluğum

1- Simit : Beni en mutlu eden ufak şeylerden biridir. Hergün yesem bıkmam. Hamileliğimde eşim eve simit taşımaktan söylemese de bıkmıştır herhalde.

2- Yeni demlediğim çaydan içtiğim ilk bardak çay. 2.3. bardakları içmesem de olur herhalde :-)

3- Profiterol yemek ( Profiterollü dondurma mesela )
Yukarıdaki 3 maddeden anlaşıldığı üzere bu 10 mutluluğu yiyecek ve içecek olarak doldurabilirim. Yemek yemek beni çok mutlu ediyor yaaa ama birtürlü giremediğim o rejime girmem gerek.

4- Televizyonda bir komedi programını seyredip kahkahalarla gülmek.

5- İnce ince yağan bir yağmurun altında tekbaşına dolaşmak ya da akşam lapa lapa yapan karın altında dolaşmak.

6-Oğlumla geçirdiğim vakitler. Yaramazlıklarının ardından annecim üzüldün mü üzülme seni çok seviyorum deyip boynuma sarılması ve beni öpmesi.

7- Memelekete gittiğimde annemin, kızkardeşimin ve babannemin benim sevdiğim yiyecekleri yapması ( Annemin yaprak sarması-Kızkardeşimin ıslak kek yapması ve de Babannemin bana katmer açması gibi) ve de Memelekete gittiğimde yine arkadaşlarımla buluşup eski günlerimizi eskiden gittiğimiz yerlerden birine giderek yadetmemiz.

8-İşyerinde oda arkadaşlarımı esprilerimle kızdırmak. ( Gıcık etmek demek daha doğru olur )

9-İnternet : İnternette yeni elişi ve yemek günlükleri açıldığını görmek ( Genelde Münevver ablam ve Nagihan'ın linklerine yeni biri eklenmiş mi diye bakıyorum )Sabahları işe gelince yeni birşeyler eklenmiş mi merakıyla blogları gezmek.

10- Yeni bir yüzük modeli deneyip çok güzel olduğunun söylenmesi.
Bu mutluluk oyunu için Zeliha Ablamı Beyazzambak ebeliyorum. Kendisi o uzun izinden yeni döndü. İzine öyle alışmış olacak ki Zeliha ablam hala burda değil sanki. Bloğuna birşeyler eklemesi için bu bir vesile olur inşallah diyerek Zeliha Abla seni sobeledim.
En büyük mutluluk sağlıklı olabilmektir bence.
Herkese sevdikleriyle birlikte mutlu ve sağlıklı günler diliyorum.

11 Comments:

Yorum Gönder

<< Home